din mening hvad er den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvad mener du om indvandrere?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.424 visninger
56 svar
82 synes godt om
17. marts 2013

Anonym trådstarter

jeg er ikke selv vip bruger så jeg kan desværre ikke gøre jer andre annonyme, men i kan dog stemme om hvad i mener

men har læst en tråd omkring en som er stærkt imod indvandre i vores land, og om at hun ikke vil lade sit barn have en ven med hjem som var indvandre ..

min mening holder jeg formig selv, men vil faktisk gerne høre jeres?
i kan nøjes med at stemme eller komme med en direkte mening, det bestemmer i helt selv

pyyy der er en del svar man kan trykke, men kan ikke komme på flere nu, men man kan stemme flere gange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2013

babyonboard

Syntes da at hvis du vil høre vores svar må du da også selv komme med din holdning.. 

Anmeld

17. marts 2013

Anonym trådstarter

lottepigen12 skriver:

Syntes da at hvis du vil høre vores svar må du da også selv komme med din holdning.. 

jeg stemmer skam også hvad jeg mener, men vil ikke skrive den

ligesom jeg også skriver bestemmer man selv om man vil eller kun vil stemme

Anmeld

17. marts 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

jeg er ikke selv vip bruger så jeg kan desværre ikke gøre jer andre annonyme, men i kan dog stemme om hvad i mener

men har læst en tråd omkring en som er stærkt imod indvandre i vores land, og om at hun ikke vil lade sit barn have en ven med hjem som var indvandre ..

i kan nøjes med at stemme eller komme med en direkte mening, det bestemmer i helt selv

pyyy der er en del svar man kan trykke, men kan ikke komme på flere nu, men man kan stemme flere gange

Har stemt "de skal have en chance men en gang ballade ud" .

Anmeld

17. marts 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
isabellasmor skriver:

Har stemt "de skal have en chance men en gang ballade ud" .

Vil du definere ballade?

Anmeld

17. marts 2013

FruStolpe

Anonym skriver:

Min holdning er langt mere kompleks end bare at sætte et kryds af ved forskellige påstande.

Så jeg vil ikke stemme, men nøjes med at konkluderer at du selv kommer til at fortælle din mening, hvis du vil høre andres

Anmeld

17. marts 2013

K&S

Anonym skriver:

Du må da selv lægge ud med din holdning...! 

Anmeld

17. marts 2013

isabellasmor

mor:) skriver:

Vil du definere ballade?

Kriminelt ballade eksempelvis 

Anmeld

17. marts 2013

Mama92

Den med ballade er jeg ikke helt med på ? 

Anmeld

17. marts 2013

Kris89

1 gang taget af politiet - dømt for en forbrydelse = UD!

men de der integrere sig - finder job osv. har jeg absolut INTET imod...

gider bare ikke betale for fængselsophold til nogen som ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt

vil ikke have noget imod mine børn blev venner med invandre, for hvis børnene er i institution ser jeg det også som om forældrene ønsker at integrere sig - og så er de på ligefod med danskere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.