Jeg vil sige at det kommer meget an på hvordan de opfører sig, men det med én gang ballade ( = en gang med politiet) det synes jeg heller ikek er rigtigt, selvfølgelig hvis de er mordere eller har begået andre seriøse kriminalitetsformer så er det ud, men for at blive taget i at stjæle i brugsen ... come on!
Jeg har mange veninder og venner der er indvandrere og de er allesammen helt igennem fantastiske mennesker med fantastiske familier, de kommer fra en anden kultur- ja, en kultur som vi ikke forstår, men prøver vi overhovedet?
Jeg mener at alle skal have lov til at være her, de skal i hvert fald have en chance, men de skal også gøre noget for at være her, de familier som ikke gør noget for at få et arbejde, og ikke gør noget for at lære dansk, de burde få et ultimatum, enten lærer de dansk og søger noget arbejde eller også er det ud af landet... det kan godt lyde lidt hårdt, men det er ikke ment sådan, men jeg synes ikke det er fair at de kan sidde derhjemme og få penge for ingenting når de penge sagtens kunne bruges andetsteds.
Anmeld