din mening hvad er den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2013

emsaroto

jeg synes at vi skal kigge på mennesker som en helhed.
Nogen kan opføre sig ordentlig og andre kan ikke, men sådan er vi danskere jo også? Og også i vores eget land.

Jeg synes ikke man skal smides ud, bare fordi man ikke rigtig kan "opføre" sig ordentligt. Så skulle halvdelen af danmarks befolkning jo flytte fra landet.

Så ja, jeg kigger bare på ALLE mennesker som mennesker, og ikke som en indvandre eller en indfødt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2013

kriknu

LuLy skriver:

Det er så for meget at de bliver dømt på forhånd ud fra udseende og navn, de kan være nok så kvalificerede, men mange danskere er desværre bare så farvet af fordomme at de ikke engang vil give dem en chance.

Det er skrækkeligt .. Min kæreste er ovebevist om at den eneste grund der er til at han i dag har et arbejde er at han hedder Benjamin og ligner sin danske mor mere end hans arabiske far 

Anmeld

17. marts 2013

lycly

kriknu skriver:

Det er skrækkeligt .. Min kæreste er ovebevist om at den eneste grund der er til at han i dag har et arbejde er at han hedder Benjamin og ligner sin danske mor mere end hans arabiske far 

Uanset hvor trist det er, så har han sgu nok ret :/

Anmeld

17. marts 2013

kriknu

LuLy skriver:

Uanset hvor trist det er, så har han sgu nok ret :/

Ja desværre

Anmeld

17. marts 2013

Frk. Himmelblå

Jøsses, for en afstemning...

En invandrer er betegnelsen for en person i Danmark, som ikke er født i landet, men som bor her fast nu.

Hvordan skulle man dog kunne udtale sig om, hvad man synes om alle sådanne personer??!!

Oh well, jeg kan da sige, at jeg synes godt om mennesker i almindelighed... - Kan det svar mon bruges til noget?

Anmeld

17. marts 2013

Lady Marion <3

Vi er venner med et par (muslimer) fra syrien . Vi begyndte at ses privat pga vores børn var venner i vuggestuen og nu i børnehaven . Deres dreng leger her , vores dreng leger der og vi ses ofte allesammen .. Tænk om jeg havde valgt mit barns gode ven fra fordi han havde sort hår , brune øjne og ikke hedder Emil ??? Så havde jeg også skullet undvære alle de gode timer vi har haft med hans forældre , dem ville jeg ikke være foruden , vi hygger i hinandens selskab ..

Når det så er sagt så er min svigersøn fra Libanon  sød fyr , i gang med en mekaniker uddannelse hos folkevogn , han gør min datter glad , han er far til mit kommende barnebarn ,, Tænk hvis jeg havde opdraget min datter til at "dem" leger vi ikke med ???

Anmeld

17. marts 2013

Lunae

Jeg synes ikke lige at nogle af svarene passede mig, så jeg har stemt blank

Jeg mener at alle er velkomne i Danmark, såfremt de opfører sig ordentligt! Jeg mener at indvandrere har et stort ansvar for at integrere sig idet danske samfund, men vi etniske danskere har også en stor opgave i at byde dem velkomne og lade være med at være så fremmedfjendske! Jeg er ikke så meget til den der politik, som hedder én fejl og så er det ud, men mener at man skal benytte sig at muligheden for at smide folk ud, hvis man gang på gang erfarer at personer ikke vil engagere sig i det danske samfund!

Jeg synes jo i bund og grund at mennesker med forskellige baggrunde er super interessant og inspirerende og at vi i et multietnisk samfund, skulle blive bedre til at udnytte hinandens resurser og nyde godt at hinandens kulturer!

Anmeld

17. marts 2013

FogL

Nu bor jeg i Dubai, og her har de altså en fed holdning og lov omkring kriminalitet begået af indvandrere (os, f.eks).
Det er ud,uanset hvilken forbrydelse man begår.. Og sådan synes jeg også det bør være i Danmark.

Anmeld

17. marts 2013

FogL

LuLy skriver:

Så hvis et af dine børn om 20 år begår kriminaltet, skal de så bare hjem til Danmark uden jer andre?

Hvis vi var her om 20 år, så ja.. Men det er vi ikke.

Anmeld

17. marts 2013

lycly

Freyjasmor skriver:

Hvis vi var her om 20 år, så ja.. Men det er vi ikke.

Men det er der jo nogen indvandrefamilier her i Danmark der har været er i 20 år og har fået deres børn her. Så er det da helt forkert at smide børnene ud?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.