din mening hvad er den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2013

Muffin_girl

Hvem? skriver:

Ku man så ikke kyle alle de danskere ud der laver "ballade"?

Hvorfor er det kun indvandere det skal gå ud over?

Husk LI at "vores egne" ikke er en skid bedre - så de burde da også ryge ud

Jeg er fuldstændig ligeglad med hvilken baggrund folk har, mine børn skal bare ha det godt med dem de er sammen med, uanset om  det er indvandre, dansker, svenskere, hollændere osv. osv.

De er velkomne i mit hjem, så længe de opfører sig ordentligt, igen uanset om det er danskere eller andet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
http://m.b.dk/?redirect=www.b.dk/danmark/den-farli ge-debat-om-indvandrerkriminalitet
^ er der mere at sige ?

Min mening er, alle er velkomne - men, en gang man har trådt ved siden af, så det 'ud' ..
Og så kan man komme med alverdens argumenter, men gider ikk leve i et kriminelt land, hvor man nærmest ikk kan gå i fred i nattelivet (ikke at det er aktuelt pt), har også en datter der skal i byen om 17 år (40 år, hvis hendes far bliver spurgt), og hun skal gerne komme hjem i go' behold ..

Anmeld

17. marts 2013

Sabsy

Jeg kender en der bare SKAL ud! Kan ikke fortælle hvorfor da mit svar kan findes. Men kriminalitet er bare okay!

Anmeld

17. marts 2013

Hvem?

AalborgPigen skriver:

Anmeld

17. marts 2013

Muffin_girl

Hvem? skriver:

Endelig en der udtrykte det jeg ville sige, men ikke kunne skrive

Anmeld

17. marts 2013

Dorthe1986

Jeg har ikke stemt, for synes der er mange nuancer. For hvad er indvandrere? Er det dem, der kommer hertil og altså ikke født her? Hvad med dem, hvis familie har boet her i to eller tre generationer? Skal det samme gælde for dem? I en sådan situation kan man vel dårligt tale om vedkommende er "dårligt integreret" eller man kan vel ikke bare smide den dom over vedkommende med det samme? Hvis man er 2. eller 3. generation, kan det så ikke ligeså vel skyldes de samme grunde, som hvorfor etniske danskere begår kriminalitet?

Hvorfor er det at ligeså snart vi har en, der er mørk i huden, mørkt hår og brune øjne som hedder noget, der klinger af mellemøsten, at vi så straks dømmer vedkommende til at være dårligt integreret, hvis han begår noget kriminelt?

Kunne det ikke ske, at han faktisk er fint integreret, men er kommet i dårligt selskab, døjer med selvværdet, omsorgssvigt, eller hvad der nu kan ligge til grund?

Kunne vi ikke snart opfatte hinanden som et samlet "os"? Når vi bliver ved med opdele i "dem" og "os", ja så bibeholder vi blot en kløft mellem to kulturer.

Anmeld

18. marts 2013

Mettefpigen

Indvandrere skal ud hvis de laver hård kriminalitet også er jeg fuldstændig ligeglad med hvilket land de kommer fra....!!! Og ville ønske at de også kunne sidde deres straf af der hvor de kommer fra... Alle andre skal i fængsel!... Og mht til lukas, så må han lege med dem han vil :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.