Meget lavt hcg i blodet åh :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2013

Rikkebach

lassemor07 skriver:

Du er nok ikke så langt henne som du regner med nej mener af alt under 5 er normalt men der over er man gravid men for af de snart kan e der er noget
Skal du så ud til scanning igen eller ??

Tak nej skal lige pt til læge og ha taget flere blodprøver her omlidt, for at se om tallet er steget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

k&k&k&k

Rikkebach skriver:

Tak nej skal lige pt til læge og ha taget flere blodprøver her omlidt, for at se om tallet er steget

Hej.

Jeg var også til en scanning da jeg skulle have været 6+4 eller sådan noget - men der kunne de heller ikke se noget.

Og der lå en sprældlevende baby da vi var til NF. 5-6 uger efter.

Blev dog sat 11 dage tilbage - så jeg var heller ikke så langt som lægen beregnede.

Du får et og for at alt er ok!

Anmeld

12. marts 2013

Rikkebach

k&k&k skriver:

Hej.

Jeg var også til en scanning da jeg skulle have været 6+4 eller sådan noget - men der kunne de heller ikke se noget.

Og der lå en sprældlevende baby da vi var til NF. 5-6 uger efter.

Blev dog sat 11 dage tilbage - så jeg var heller ikke så langt som lægen beregnede.

Du får et og for at alt er ok!

Jeg håber helt klart at jeg er i samme tilfælde, men frygter stadstedet lave hcg tal

Anmeld

12. marts 2013

CH2012

Rikkebach skriver:

Jeg håber helt klart at jeg er i samme tilfælde, men frygter stadstedet lave hcg tal

Åhh, hvor jeg dog håber på det allerbedste for dig/jer! Har desværre intet kendskab til noget af det, - vi er også igang med at prøve, men er ikk blevet gravid endnu. Så kan ikk give nogle gode råd. Men masser af gode tanker på din/jeres vej, kan jeg sende dig/jer Hvad siger din kæreste/mand til alt dette her?

Anmeld

12. marts 2013

Rikkebach

CH2012 skriver:

Åhh, hvor jeg dog håber på det allerbedste for dig/jer! Har desværre intet kendskab til noget af det, - vi er også igang med at prøve, men er ikk blevet gravid endnu. Så kan ikk give nogle gode råd. Men masser af gode tanker på din/jeres vej, kan jeg sende dig/jer Hvad siger din kæreste/mand til alt dette her?

Tak! Han tager det meget roligt, han synes det hårdeste lige nu, er at se mig så trist og forvirret 

Anmeld

12. marts 2013

CH2012

Rikkebach skriver:

Tak! Han tager det meget roligt, han synes det hårdeste lige nu, er at se mig så trist og forvirret 

Det kan jeg godt forstå... Der er helt sikkert også meget som de nok ikk kan sætte sig ind i, fordi de aldrig nogensinde kommer helt til at stå i samme situation som os kvinder. Men ikk dermed sagt, at de ikk forstår en masse og nok også er berørte af det. Men det må være hårdt at stå på "sidelinjen". Men lad os håbe der snart er nogle "flere svar", så I snart ved noget mere konkret!  for jer...

Anmeld

12. marts 2013

Lullaby

Rikkebach skriver:

Nå scanningen viste ikke noget dødt men heller ikke noget foster endnu.. Er jeg så gravid??  Man kan vel ikke have et hcg tal på 35 uden at være gravid??

Jeg kom tilscanning tirsdag og der var tomt. Fredag var testen positiv

Anmeld

12. marts 2013

Rikkebach

JEG ER GRAVID men Imorgen kommer svaret på blodprøven og den SKAL bare vævre højere end i fredags !!!!

Anmeld

12. marts 2013

Rikkebach

Lullaby skriver:

Jeg kom tilscanning tirsdag og der var tomt. Fredag var testen positiv

Jeg er lige testet positiv, nu skal vi bare håbe at mit hcg er steget så det vokser

Anmeld

12. marts 2013

Rikkebach

CH2012 skriver:

Det kan jeg godt forstå... Der er helt sikkert også meget som de nok ikk kan sætte sig ind i, fordi de aldrig nogensinde kommer helt til at stå i samme situation som os kvinder. Men ikk dermed sagt, at de ikk forstår en masse og nok også er berørte af det. Men det må være hårdt at stå på "sidelinjen". Men lad os håbe der snart er nogle "flere svar", så I snart ved noget mere konkret!  for jer...

Det jo det .. Det nye svar er, at jeg er gravid for første gang tester jeg positiv i uren håber sorn det vokser 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.