Meget lavt hcg i blodet åh :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2013

esioul

Rikkebach skriver:

jo i morgen, så prøver at forberede mig på, at det er dødt men ville bare ønske der var lidt håb

Der er håb indtil det modsatte er bevist

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

Rikkebach

malle23 skriver:

Ville ikke gå uden 

Tak

Anmeld

11. marts 2013

Rikkebach

esioul skriver:

Der er håb indtil det modsatte er bevist

håber jeg 

Anmeld

11. marts 2013

Lullaby

Rikkebach skriver:

Jamen det er desværre ikke det samme som blodprøve

Hvad mener du? Hvorfor er det ikke det samme?

Anmeld

11. marts 2013

Rikkebach

Lullaby skriver:

Hvad mener du? Hvorfor er det ikke det samme?

Fordi at en blodprøve viser det præciser hcg tal mens en urenprøve kun er er udslag, og det jeg har fået at vide at min læge, så kan en urinprøve sagtens være negativ og blodprøven positiv da blodprøven er præcis, og af hvad jeg har forstået byrde ens hcg ligge på over 1000 i uge 7

Anmeld

11. marts 2013

Lullaby

Rikkebach skriver:

Fordi at en blodprøve viser det præciser hcg tal mens en urenprøve kun er er udslag, og det jeg har fået at vide at min læge, så kan en urinprøve sagtens være negativ og blodprøven positiv da blodprøven er præcis, og af hvad jeg har forstået byrde ens hcg ligge på over 1000 i uge 7

Jo men hvis du nu ikke er så langt henne at dit hcg ikke er højt nok. Altså da jeg var 21 dage henne testede jeg positivt og da jeg kom til scanning blev jeg sat 3 uger tilbage.

Anmeld

11. marts 2013

Rikkebach

Lullaby skriver:

Jo men hvis du nu ikke er så langt henne at dit hcg ikke er højt nok. Altså da jeg var 21 dage henne testede jeg positivt og da jeg kom til scanning blev jeg sat 3 uger tilbage.

Okay det lyder da vildt, håber da det sker for mig også så!!!

Anmeld

11. marts 2013

Lullaby

Rikkebach skriver:

Okay det lyder da vildt, håber da det sker for mig også så!!!

Nu ved jeg ikke om du har børn i forvejen? Med den ældste testede jeg positivt en uge efter, den mellemste 15 dage efter og yngste 21 dage efter

Anmeld

11. marts 2013

Rikkebach

Lullaby skriver:

Nu ved jeg ikke om du har børn i forvejen? Med den ældste testede jeg positivt en uge efter, den mellemste 15 dage efter og yngste 21 dage efter

Jeg har ingen børn, og derfor ingen erfaring .. 

Anmeld

11. marts 2013

Lullaby

Rikkebach skriver:

Jeg har ingen børn, og derfor ingen erfaring .. 

Så kan det jo godt være at din ægløsning ligger rigtig tæt på din menstruation og du derfor er længe om at stige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.