Meget lavt hcg i blodet åh :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2013

Babydrøm

Rikkebach skriver:

Jeg er gået 15 dage over tid, men har fået målt min hcg-tal til kun 35 skal scannes imorgen, men alle siger at jeg nok skal regne med det dødt eller uden for livmor   

Ville lige sende dig en   og håber på det bedste!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

baby012

11. marts 2013

Maja88

Jeg gik 15 dage over tid... og havde meget lav hcg ved blodprøve...

Keg har en datter på 2 i dag

Anmeld

11. marts 2013

Rikkebach

Maja88 skriver:

Jeg gik 15 dage over tid... og havde meget lav hcg ved blodprøve...

Keg har en datter på 2 i dag

Okay, det lyder næsten for godt til at være sandt .. Men mit er jo sindsygt lavt, ved så ik hvad dit var på dengang

Anmeld

11. marts 2013

Rikkebach

Lullaby skriver:

Så kan det jo godt være at din ægløsning ligger rigtig tæt på din menstruation og du derfor er længe om at stige

Man kan jo håbe!!

Anmeld

11. marts 2013

CH2012

Ville gå uden at sende dig et  - jeg håber på det bedste for dig/jer, og er spændt på hvad scanningen siger i morgen.  for jer.

Anmeld

11. marts 2013

Maja88

Rikkebach skriver:

Okay, det lyder næsten for godt til at være sandt .. Men mit er jo sindsygt lavt, ved så ik hvad dit var på dengang

Mit var så lavt at jeg skulke have en urin prøve kavet ved 8 ugers tjek da de måske troede jeg havde mistet nu den var så lav

Anmeld

11. marts 2013

Rikkebach

Maja88 skriver:

Mit var så lavt at jeg skulke have en urin prøve kavet ved 8 ugers tjek da de måske troede jeg havde mistet nu den var så lav

Okay lyder lidt som mig, de tror bare mit er dødt istedet

Anmeld

12. marts 2013

Rikkebach

Nå scanningen viste ikke noget dødt men heller ikke noget foster endnu.. Er jeg så gravid??  Man kan vel ikke have et hcg tal på 35 uden at være gravid??

Anmeld

12. marts 2013

lassemor07

Rikkebach skriver:

Nå scanningen viste ikke noget dødt men heller ikke noget foster endnu.. Er jeg så gravid??  Man kan vel ikke have et hcg tal på 35 uden at være gravid??

Du er nok ikke så langt henne som du regner med nej mener af alt under 5 er normalt men der over er man gravid men for af de snart kan e der er noget
Skal du så ud til scanning igen eller ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.