Meget lavt hcg i blodet åh :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2013

CH2012

Rikkebach skriver:

Mange tak han er super lykkelig, men vi er stadig urolige for det dumme hcg tal

Det kan jeg godt forstå... Hvornår ville I få svar?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

Rikkebach

CH2012 skriver:

Det kan jeg godt forstå... Hvornår ville I få svar?

Imorgen

Anmeld

12. marts 2013

Moma

Rikkebach skriver:

Ved du om du også var langsom til at få hcg i blodet?

Nej det ved jeg ikke. Jeg var 7 plus et eller andet før jeg kunne teste positivt. 

Anmeld

12. marts 2013

Moma

Ved du om du også var langsom til at få hcg i blodet?

Ej sorry - er på fra mobilos

Anmeld

12. marts 2013

Putte85

Jeg fik målt mit hcg til 39 da jeg var 4+0, det var lige i underkanten, så jeg fik taget en ny blodprøve en uge senere, hvor tallet heldigvis var steget som det skulle.

Kunne det ikke tænkes at du kun var ca 4 uger henne? Så passer tallet i hvert fald bedre, måske denne cyklus bare har været længere?

Det forklarer jo også at de endnu ikke kan se noget på scanningen?

Anmeld

12. marts 2013

Rikkebach

Putte85 skriver:

Jeg fik målt mit hcg til 39 da jeg var 4+0, det var lige i underkanten, så jeg fik taget en ny blodprøve en uge senere, hvor tallet heldigvis var steget som det skulle.

Kunne det ikke tænkes at du kun var ca 4 uger henne? Så passer tallet i hvert fald bedre, måske denne cyklus bare har været længere?

Det forklarer jo også at de endnu ikke kan se noget på scanningen?

Kunne ikke forestille mig at jeg kun var uge 4 vil ikke kunne passe, men jeg håber bare mit tal er steget, det kan vel lade sig gøre jeg kan heller ikke få det til at passe med, at jeg blev testet negativ fredag og positiv idag, så må det vel stige, men ja får jo svar imorgen

Anmeld

12. marts 2013

Rikkebach

Moma skriver:

Nej det ved jeg ikke. Jeg var 7 plus et eller andet før jeg kunne teste positivt. 

Okay

Anmeld

12. marts 2013

Putte85

Rikkebach skriver:

Kunne ikke forestille mig at jeg kun var uge 4 vil ikke kunne passe, men jeg håber bare mit tal er steget, det kan vel lade sig gøre jeg kan heller ikke få det til at passe med, at jeg blev testet negativ fredag og positiv idag, så må det vel stige, men ja får jo svar imorgen

Ja hcg må helt sikkert være steget når du har testet negativt i fredags og positiv i dag - det er jo et godt tegn.

Er du 100% sikker på hvornår du har haft ægløsning?

Håber det bedste for dig

Anmeld

12. marts 2013

Rikkebach

Putte85 skriver:

Ja hcg må helt sikkert være steget når du har testet negativt i fredags og positiv i dag - det er jo et godt tegn.

Er du 100% sikker på hvornår du har haft ægløsning?

Håber det bedste for dig

Ja det jo også det jeg tænker .. Nej er jeg ikke, men ved hvornår vi havde sex og derfor kan jeg ikke helt få det til at passe . Mange tsk

Anmeld

13. marts 2013

ekebiv

Rikkebach skriver:

Ja det jo også det jeg tænker .. Nej er jeg ikke, men ved hvornår vi havde sex og derfor kan jeg ikke helt få det til at passe . Mange tsk

Har du fået svar på blodprøve??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.