Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er gået 15 dage over tid, men har fået målt min hcg-tal til kun 35 skal scannes imorgen, men alle siger at jeg nok skal regne med det dødt eller uden for livmor
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rikkebach skriver: Jeg er gået 15 dage over tid, men har fået målt min hcg-tal til kun 35 skal scannes imorgen, men alle siger at jeg nok skal regne med det dødt eller uden for livmor
Jeg gik 21 dage over tid før mit hcg niveau var af sådan et niveau så testene kunne måle det..
Lullaby skriver: Jeg gik 21 dage over tid før mit hcg niveau var af sådan et niveau så testene kunne måle det..
i blodprøve ?
Hvor langt vil du ca. være henne?
Rikkebach skriver: i blodprøve ?
Nej en af de der teste der kunne måle helt ned til 12 i hcg niveau.
Lullaby skriver: Nej en af de der teste der kunne måle helt ned til 12 i hcg niveau.
Jamen det er desværre ikke det samme som blodprøve
esioul skriver: Hvor langt vil du ca. være henne?
Jamen hvis jeg er 2 uger over tid, og jeg ikke har haft mens siden 20 januar så er jeg nok i uge 7
Rikkebach skriver: Jamen hvis jeg er 2 uger over tid, og jeg ikke har haft mens siden 20 januar så er jeg nok i uge 7
Blev du ikke tilbudt en scanning?
esioul skriver: Blev du ikke tilbudt en scanning?
jo i morgen, så prøver at forberede mig på, at det er dødt men ville bare ønske der var lidt håb
Ville ikke gå uden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128