Meget lavt hcg i blodet åh :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2013

Babydrøm

Rikkebach skriver:

JEG ER GRAVID men Imorgen kommer svaret på blodprøven og den SKAL bare vævre højere end i fredags !!!!

Tillykke, hvor dejligt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Hvis det er en levedygtig graviditet,er det ikke 4 uger siden ÆL med et tal på 35,for det tal er så lavt,så det ikke vil kunne opretholde en graviditet,så det er nok nærmere 10-12 dage siden ÆL.

Og med mindre du er blevet scannet,kan man desværre ikke vide præcist hvornår man har haft ÆL. 

Anmeld

20. marts 2013

Rikkebach

Mor_til_2_unger skriver:

Hvis det er en levedygtig graviditet,er det ikke 4 uger siden ÆL med et tal på 35,for det tal er så lavt,så det ikke vil kunne opretholde en graviditet,så det er nok nærmere 10-12 dage siden ÆL.

Og med mindre du er blevet scannet,kan man desværre ikke vide præcist hvornår man har haft ÆL. 

jeg er 8 uger henne idag, og mit hcg er blevet helt normalt, så det kunne altså sagtens lade sig gøre, med det lave tal, for det er idag langt over 1500

Anmeld

20. marts 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger
Rikkebach skriver:

jeg er 8 uger henne idag, og mit hcg er blevet helt normalt, så det kunne altså sagtens lade sig gøre, med det lave tal, for det er idag langt over 1500

Et tal på 1500 er ikke normalt i uge 8 sorry.

Er du blevet scannet?? 

Anmeld

24. marts 2013

Putte85

Mor_til_2_unger skriver:

Et tal på 1500 er ikke normalt i uge 8 sorry.

Er du blevet scannet?? 

Jeg må give mor til 2 ret - det lyder som et meget lavt tal hvis du skulle være i uge 8.

Se evt. denne tabel - du må være kortere henne end du regner med.

http://www.min-mave.dk/artikel/gravid/hcg-graviditetshormonet-der-stiger-og-stiger.html/3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.