Anonym skriver:
Ja det korte af det lange er , min datter er gravid
jeg tror hun beholder barnet ! Jeg er 40 år , min datter er 20 så ja æblet falder ikke langt fra stammen . Hun bor sammen med sin kæreste som hun har kendt et lille år , hun er på første år hg. Jeg blev vred da hun ringede og fortalte mig det
ved godt at det kan jeg ikke tillade mig , var jo ikke ældre selv .. Måtte vist bare lette hjertet . Hvad tænker i ?? Er det helt hen i vejret ? Jeg kan da ikke allerede blive mormor , jeg har jo selv et lille barn 
jeg ville sige jeg var 18 da jeg kom til min mor og sagde jeg var gravid og da hun var 20 havde hun mine to store brødre. men hun blev også virkelig vred på mig, og gik nærmeste da jeg havde fortalt hende det, jeg blev smidt ud hjemme fra da jeg kom og sagde jeg var gravide.
jeg ville sige selvom om man sige mødre altid er der medgang og modgang, så jeg virkelig skuffet over min mor der, men hun blev glad da hun havde tænkt over det en uges tid og følte med i gravidteten og var med til sidste jordmor og fødsel.
jeg ville også blive skuffet vis min datter kom og sagde hun var blevet gravide tidligt, men jeg ville sige til hende på rolig måde jeg skuffet over dit valg du taget nu, men jeg elsker dig og ville gerne støtte dig i gravidteten, så du ringe bare, men husk dig selv.
jeg har ihverfald lært af min mor efter jeg kom og sagde jeg var gravide, at det okay sige man er skuffet men vær glad og støt din børn som de ville have det. 
håber du kan bruge det
Anmeld