Anonym skriver:
Nu syntes jeg bare det er smart i disse tider at få en uddannelse først , så ikke man ender på kontanthjælp som ung mor
Hun behøver jo ikke begå samme fejl som sin mor , ikke at jeg ikke har klaret det godt , men burde da nok have ventet lidt .
Jeg synes, du er i din gode ret til at mene, hvad du vil. Upåagtet, hvornår du selv fik børn. - Måske vil jeg endda mene, at du i særlig grad kan tillade dig at synes, det er meget tidligt, da du netop selv har prøvet det. Det kvalificerer dit synspunkt, synes jeg.
Men du er ikke i din gode ret til ikke at støtte hende. Men det skriver du jo netop også, at du vil gøre. Det er vigtigt, at din datter har forstået, du mener det med at støtte. Kan jo være, hun blev lidt chokeret over din reaktion (og så ikke heeelt fik fat i resten).
Kan godt forstå, du er lidt paf.
Hold nu fast i det med uddannelsen. - Du kommer nok til at indstille dig på at babysitte en hel del. Og gør alt hvad du kan, for at hun ikke bliver tabt i KH-systemet eller lignende. Det sker for alt for mange unge forældre, og det er så uværdigt.
Og nå ja forresten: TILLYKKE!!!

Anmeld