Piz os , min datter er gravid !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Anonym skriver:

Ja det korte af det lange er , min datter er gravid   jeg tror hun beholder barnet !   Jeg er 40 år , min datter er 20 så ja æblet falder ikke langt fra stammen . Hun bor sammen med sin kæreste som hun har kendt et lille år , hun er på første år  hg.   Jeg blev vred da hun ringede og fortalte mig det  ved godt at det kan jeg ikke tillade mig , var jo ikke ældre selv .. Måtte vist bare lette hjertet . Hvad tænker i ?? Er det helt hen i vejret ?  Jeg kan da ikke allerede blive mormor , jeg har jo selv et lille barn

Min mor (og Papfar) har en pige på 11, og min pige, barnebarn på knap 1 år .. Der er 20års forskel på min mor og jeg, hun blev bedste som 43 årig ..

Hun NYDER det, af hvad jeg ved af ..
Men, jeg forstår dig godt ! Det bedste og kæpheste ville jo være, at have afsluttet uddannelse, inden hun får barn - dog tror jeg, at det bedste du kam gøre, er at være der, fremfor at skubbe hende væk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

Hailiesmom11

Synes ikke du kan være bekendt at reagere sådan når du selv har fået hende som ung mor og hun er da i det mindste i en god alder. .
Jeg blev selv gravid da jeg var 20 og fødte da jeg var 21 - min mor blev mormor som 45-årig og min halvlillebror blev onkel i en alder af 4..
Min mor var heller ikke glad for det i starten men er rigtig glad for sit barnebarn i dag og nu venter vi nr 2..
Snak med hende og støt hende i forløbet det betyder meget for en ung mor... du kan ikke bestemme over hendes valg i livet og hvis hun mener hun vil være mor nu så vær der for hende så meget som du kan, du skal nok vænne dig til tanken..
Håber alt kommer til at gå godt hos jer

Anmeld

11. marts 2013

Moar2011

Ja det korte af det lange er , min datter er gravid   jeg tror hun beholder barnet !   Jeg er 40 år , min datter er 20 så ja æblet falder ikke langt fra stammen . Hun bor sammen med sin kæreste som hun har kendt et lille år , hun er på første år  hg.   Jeg blev vred da hun ringede og fortalte mig det  ved godt at det kan jeg ikke tillade mig , var jo ikke ældre selv .. Måtte vist bare lette hjertet . Hvad tænker i ?? Er det helt hen i vejret ?  Jeg kan da ikke allerede blive mormor , jeg har jo selv et lille barn

Hvorfor blev du vred?

Min mor var 19 da hun fik mig og min tvilling.

Jeg var 21 da jeg fik min søn - og r nu blevet enlig med ham.
Men med en mor der støtter mig ..

Ens mors støtte betyder alverden - for den tid man går i møde kan godt virke skræmmende (forstå mig ret)

nu for guder de min søn , trods en svær tid

Anmeld

11. marts 2013

Muffinmus

Den er svær... For dit eneste job nu er at vejlede og acceptere og støtte:-)
Her i vores lille by har vi også en ung mor. 17 år og jeg er i mg med hende. Hun klarer det fint. Skal studere videre til sommer:-D
Med din støtte giver du din datter de bedste rammer, hvad enten hun beholder det eller ej.

Anmeld

11. marts 2013

EnGodMor

Anonym skriver:

Her er ungernes bedsteforældre 65 alle sammen, og som de siger, de har ikke den samme energi til så små børn mere, og de ville selv ønsker at havde fået børnebørn meget tidligere

Så jeg tror du skal være meget lykkelig over at skal være mormor nu.

Selvfølgelig bliver du da choket over nyheden, hun er din lille datter, som bare ikke er så lille mere som du tror

Vær stolt over at du bliver en af de heldige, som bliver en ung mormor

Og kæmpe stort tillykke med din kommende nye titel

Anmeld

11. marts 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg forstår dig udmærket! - har selv en datter på 19 og ville blive ked af det, hvis hun blev gravid nu. Det er helt naturligt, at vi bekymrer os om vores børn - også, når de bliver voksne - og ønsker for dem, at de har de bedst tænkelige forhold, før de får børn. Jeg er dog ikke i tvivl om, at du vil vænne dig til tanken og være klar til at støtte og bakke op, når det kommer lidt tættere på.

I bund og grund handler det nok ikke så meget om, at man selv skal være mormor, men mere om, at ens lille pige skal være mor. 

Anmeld

11. marts 2013

wamse

Jeg forstår dig fuldt ud

Jeg var 18, da jeg fik min søn, og jeg ville også lige skulle sluge kamelen, hvis han fortalte mig, at han skulle være far nu

Selvfølgelig vil du jo støtte hende, og jeg kan sagtens følge dig, at du havde ønsket noget andet for hende

Din reaktion er da helt naturligt, og jeg er ikke i tvivl om, at du elsker din datter, og vil være der for hende

Anmeld

11. marts 2013

Homemade

Anonym skriver:

Jeg kan godt forstå du reagerer.......men godt at du støtter hende. Tal med hende og vis at du er der. Mon ikke hun kender dig så godt at hun godt kan sætte sig ind i din reaktion. 

Du er mor og tænker på hendes bedste!

......og tillykke mormor er da en flot titel og du kommer til at nyde dit barnebarn i mange år! En legekammerat til din egen lille!?

knus herfra 

Anmeld

11. marts 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg forstår ikke hvad du er sur over? 

Din datter er 20 år = Jeg tror og håber ikke du har indflydelse på hendes valg om hvor vidt hun skal beholde barnet eller ej. 

At du bliver ung mormor er kun er + i mine øjne. Min mor er også ung mormor og min mormor er ung oldemor :-) Fantastisk! 

Desuden så har min datter på 1 år en moster på et halvt år ældre

Anmeld

11. marts 2013

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

Nej hun er ikke et lille barn, hun er en voksen kvinde, hun er 20 som du selv siger... og nej synes ikke du kan tillade dig at være sur, for nu er hun selv herre over sit eget liv  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.