Anonym skriver:
Ja det korte af det lange er , min datter er gravid
jeg tror hun beholder barnet ! Jeg er 40 år , min datter er 20 så ja æblet falder ikke langt fra stammen . Hun bor sammen med sin kæreste som hun har kendt et lille år , hun er på første år hg. Jeg blev vred da hun ringede og fortalte mig det
ved godt at det kan jeg ikke tillade mig , var jo ikke ældre selv .. Måtte vist bare lette hjertet . Hvad tænker i ?? Er det helt hen i vejret ? Jeg kan da ikke allerede blive mormor , jeg har jo selv et lille barn 
Når du selv fik hende som 20 årig synes jeg ikke du må blive sur på hende.. Og du er nødt til at være hendes klippe nu, det har hun helt sikkert brug for..
Det værste i verden som nygravid er at se ens forældres reaktion, hvis de ikke bliver glade.. Min far reagerede lidt negativt overfor os da jeg fortalte jeg var gravid.. Han havde en rigtig skidt periode, og han har undskyld 1000 gange, men jeg græd hele vejen hjem fra dem, fordi det simpelthen sårede mig så meget..
Hvis din datter føler sig klar til det her, så synes jeg du skal tage og støtte hende fuldt ud! For det er absolut ikke for tidligt, hvis bare hun er klar.. Havde hun været 15 år kunne jeg snildt følge dig - der er det en helt anden sag..
Anmeld