Piz os , min datter er gravid !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2013

baby012

Anonym skriver:

Det gør det lidt sværere da det ikke er nemt at leve på su .

Undskyld, men bliver nødt til at blande mig  

jeg har TO børn på su ... 

Jeg har bil (skylder intet på den) 

jeg har hus (skylder meget lidt på det) 

vi er herhjemme to børn og to voksne, vi er begge 22 ..  Og vi har ikke su lån, men lever for de penge vi nu får, og vi mangler ikke noget, og har stadig råd til at sparre op.. Derudover er jeg SÅ lykkelig over at have fået dem under uddannelse, skal kun være i skole 17 timer om ugen, så der er MASSER af tid til både lektier og børn.  

Mine forældre reagerede negativt da de fik det a vide begge gange... Det har desværre gjort at jeg ikke er helt anerkender dem som værdige bedsteforældre... De får derfor ikke så titov til at passe dem.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

3rollinger

Jeg tror det er en helt naturlig reaktion du havde. Vi vil jo alle det bedste for vores boern, og du ved paa egen krop hvad det vil sige at faa et barn som 20 aarig og oensker det bedste for hende. Og det bedste i din optik er maaske en faerdig uddannelse og lidt mere tid som ung. Det er der jo ikke noget galt i.

Og jeg er nu slet ikke i tvivl om at du vil stoette hende naar foerst du lige har vaennet dig til tanken. Og selvfoelgelig skal du da goere det. 

Og taenk paa fordelen ved at faa et barnebarn som 40 aarig. Du kan naa at faa en stor del af dit barnebarns liv med og endda naa at blive oldemor. Hvor fantasktisk er det lige 

Anmeld

12. marts 2013

Benjamins'mor

Min mor var 37 da hun blev bedstemor/mormor.

Jeg synes bestemt ikke det er for tidligt, hvis de selv føler de er klar. Så er de det nok. Det kan andre mennesker jo ikke rigtigt vurdere.

Anmeld

12. marts 2013

Mettefpigen

mortilelias:-) skriver:

Og man kan ikk få uddannelse efter?

Man kan godt få en uddannelse bagefter, men det er ikk alle der kan klare det.... Det er smartest at få en uddannelse først

Anmeld

12. marts 2013

Mettefpigen

Kan godt forstå dine tanker... Det er så vigtigt at få en uddannelse før man får børn! Men det eneste du kan gøre nu er at støtte hende, og det siger ud også at du gør... Tag en snak med hende om hendes tanker

Anmeld

12. marts 2013

Mor1012

Anonym skriver:

Jamen jeg fortalte hende selvf. efterfølgende da jeg var kommet over chokket at vi selvf. ville støtte hende i det valg de nu tager  Jeg syntes jo ikke de er klar , men tænker at det var jeg nok heller ikke selv før hun lå i mine arme . Årh så bare hun havde en uddannelse først og blev lidt mere moden .

jeg kan godt forstå dig, uddannelse er 100% vigtig, men igen så ved man jo heller ikke hvornår man blir gravid igen så jeg havde helt sikkert os beholdt det.

men jeg syntes du skal snakke med dem om det, for som du selv ved, kræver det en del arbejde og uddannelse kan hun altså ikke lige få forløbig og penge mangel bliver der nok os en del af ja osv

meeen der er os mange glæder  ( har selv 2 og jeg er 26 år )

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.