Fremmede der rør ved ens børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2013

bøllen

Bøllemyr skriver:

Lyder som dn god ide

Talte faktisk om episoden i butikken med en bekendt som ikke har børn, hun mente at jeg overreagerede og at de fleste mødre ville have været dybt taknemmelig over det

Ja det ville de helt sikkert inkl mig selv

men men jeg har heller ikke et barn som reagere som Charlie , og som jeg forstod sagde han jo nej .

så bliver hans grænser ikke respekteret og det er ikke ok . Så er det vores opgave som forældre og sige fra på deres vegne til de selv kan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2013

2721

bøllen skriver:

Ja det ville de helt sikkert inkl mig selv

men men jeg har heller ikke et barn som reagere som Charlie , og som jeg forstod sagde han jo nej .

så bliver hans grænser ikke respekteret og det er ikke ok . Så er det vores opgave som forældre og sige fra på deres vegne til de selv kan

Jeg ville have klar forventning om at de spurgte mig om lov, inden nogen slæbte afsted med mit barn og tilbød det ting at spise.

Men ja, det værste var faktisk at han sagde nej og begyndte at græde.

Anmeld

8. marts 2013

bøllen

Bøllemyr skriver:

Kan du så ikke også skræmme ham manden i rema1000 væk der konsekvent render i røven af Charlie og siger lyde til ham som var han en baby, for er dybt belastende og handler åbenbart altid samtidig som os

Du kan tro jeg kan

Bliver så gal over sådan noget, hører ingen steder hjemme

Anmeld

8. marts 2013

bøllen

Bøllemyr skriver:

Jeg ville have klar forventning om at de spurgte mig om lov, inden nogen slæbte afsted med mit barn og tilbød det ting at spise.

Men ja, det værste var faktisk at han sagde nej og begyndte at græde.

Jeg har nok oplevet Silas er blevet tilbudt popkorn, men han vil jo også gerne.

der jeg står af, er jo når barnet selv tydeligt siger Nej. Hvornår Filan er det blevet ok og overskride andres grænser ? Barn eller ej. 

Anmeld

8. marts 2013

2721

bøllen skriver:

Du kan tro jeg kan

Bliver så gal over sådan noget, hører ingen steder hjemme

Nej vel?!
Charlie sige åh nej, når han ser ham
Har så mange gange bedt ham om
At stoppe. Men han bliver bare ved og jeg vil ikke skabe en scene og forstærke Charlie i hans ubehag, så eg prøver at aflede og undgå ham.

Anmeld

8. marts 2013

2721

bøllen skriver:

Jeg har nok oplevet Silas er blevet tilbudt popkorn, men han vil jo også gerne.

der jeg står af, er jo når barnet selv tydeligt siger Nej. Hvornår Filan er det blevet ok og overskride andres grænser ? Barn eller ej. 

Jeg synes der er forskel på om man står ved siden af og kan sige fra eller står bag et forhæng og er ved at tage tøj af og på.
Charlie tager aldrig i mod noget fra fremmede med mindre jeg er der og siger det er okay. Er aldrig noget vi har talt om, men han gør det bare ikke, hvilket jeg også har det godt med.

Jeg var også så eddergal, men som
Jeg har sagt før fik jeg intet sagt i situationen, jeg beroligende Charlie og fortalte at damen blot ville være flink betalte og skyndte mig ud.

Anmeld

8. marts 2013

bøllen

Bøllemyr skriver:

Jeg synes der er forskel på om man står ved siden af og kan sige fra eller står bag et forhæng og er ved at tage tøj af og på.
Charlie tager aldrig i mod noget fra fremmede med mindre jeg er der og siger det er okay. Er aldrig noget vi har talt om, men han gør det bare ikke, hvilket jeg også har det godt med.

Jeg var også så eddergal, men som
Jeg har sagt før fik jeg intet sagt i situationen, jeg beroligende Charlie og fortalte at damen blot ville være flink betalte og skyndte mig ud.

Jeg stod nu også bag forhæng , Silas sad og ventede i klapvogn

men jeg stak blot hovedet ud ..

men jeg har nu heller ikke ry for at holde mig tilbage i de situationer 

Anmeld

8. marts 2013

2721

bøllen skriver:

Jeg stod nu også bag forhæng , Silas sad og ventede i klapvogn

men jeg stak blot hovedet ud ..

men jeg har nu heller ikke ry for at holde mig tilbage i de situationer 

Ja okay, så tror jeg også jeg havde været mere cool omkring det. Her trak hun ham jo med bag ud i et andet rum får at give ham det, men stadig ikke så cool som
Dig

Anmeld

8. marts 2013

bøllen

Bøllemyr skriver:

Ja okay, så tror jeg også jeg havde været mere cool omkring det. Her trak hun ham jo med bag ud i et andet rum får at give ham det, men stadig ikke så cool som
Dig

jo jo det er rigtig men du kunne jo have stukket hovedet ud og sagt nej 

Det handler jo lidt om, at turde sige fra ( uden at træde dig over tæerne ) for det er jo ok i sådan situation .

Anmeld

8. marts 2013

2721

bøllen skriver:

jo jo det er rigtig men du kunne jo have stukket hovedet ud og sagt nej 

Det handler jo lidt om, at turde sige fra ( uden at træde dig over tæerne ) for det er jo ok i sådan situation .

Du træder bare jeg nåede faktisk slet ikke at reagere inden jeg hørte ham sige nej og græde og der trak jeg gardinet til side for at se hvad der skete hoppede i bukserne og gik efter dem, tog ham op trøstede alt i mens damen forklarede hvad hun Havde tænkt.
Jeg tog ham gik hen til kassen betalte med et stivt smil.
Jeg burde klart have sagt og gjort mere, men jeg var ærlig talt så overrumplet og ubehageligt til mode.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.