update: den samme igen og igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2013

Kay

er sgu blevet tlidt paranoid... og kigger på den fandens liste med hvem der har besøgt mig hver gang jeg kommer på  har prøvet at skrive til staff men har INTET svar fået selvom jeg ved de har læst min henvændelse...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

Moma

Kay skriver:

er lige nød til at komme med en update på denne:

https://www.baby.dk/debat/210492pi1/ordet-er-frit/den-samme----igen-og-igen.aspx

den bruger som har været inde og besøge mig hver dag i et langt stykke tid har efter jeg oprettede tråden slettet sin bruger... det gør mig da slet ik mistænkelig om hvor videt det er en der har oprettet den kun for at følge med i hvad jeg skriver om her inde  

brugeren var oprettet dagen efter min termin, og havde ingen oplysninger, eller billed dvs. fuldstendig anonym... og var inde på min profil mindst en gang dagligt det sidste laaange stykke tid...

ja jeg tænker mit om hvem det er... men det må personen selv om... for igen... jeg skriver intet her inde jeg ikke kan stå ved... for sådan er jeg!!

Ej meget underligt - men kan da godt forstå, at du tænker over, hvem det er. Tænk sig at folk gider det - hvis de vil dig noget - hvorfor så ikke kontakte dig "offentligt" i IRL?

Anmeld

7. marts 2013

Kay

Moma skriver:

Ej meget underligt - men kan da godt forstå, at du tænker over, hvem det er. Tænk sig at folk gider det - hvis de vil dig noget - hvorfor så ikke kontakte dig "offentligt" i IRL?

ja det tænker jeg også... eller om det overhoved er en jeg kender... syntes det er rigtig skræmmende... og har faktisk flere gange overvejet om jeg skal slette min profil og droppe mit cyper liv... det forbliver fortsat ved overvejelserne...

Anmeld

7. marts 2013

MorDk

Kay skriver:

ja det tænker jeg også... eller om det overhoved er en jeg kender... syntes det er rigtig skræmmende... og har faktisk flere gange overvejet om jeg skal slette min profil og droppe mit cyper liv... det forbliver fortsat ved overvejelserne...

Nej det vil du fortryde! smiler....

Anmeld

7. marts 2013

Kay

MorDk skriver:

Nej det vil du fortryde! smiler....

ja det tror jeg også... men fandemer ubehageligt at fæle sig forfulgt... drømte i nat om at det var e der også viste hvor jeg boede der kiggede ind af vinduerne her og fulgte med alle stæder... skrev ned hvad jeg købte i netto osv.

Anmeld

7. marts 2013

MorDk

Kay skriver:

ja det tror jeg også... men fandemer ubehageligt at fæle sig forfulgt... drømte i nat om at det var e der også viste hvor jeg boede der kiggede ind af vinduerne her og fulgte med alle stæder... skrev ned hvad jeg købte i netto osv.

Anmeld

7. marts 2013

Kay

MorDk skriver:

da jeg gik i 9 klasse havde jeg en stalker... (mange år siden nu) han havde en mørk bmw... og kørte efter mig lige meget hvor jeg skulle hend... holdte foran mit fritids job når jeg havde fri og sådan... meget creepy... men noget jeg ikke har tænkt på i mange år... nogle af de tanker og føllser fra den gang dukker nu op igen...

Anmeld

7. marts 2013

MorDk

Kay skriver:

da jeg gik i 9 klasse havde jeg en stalker... (mange år siden nu) han havde en mørk bmw... og kørte efter mig lige meget hvor jeg skulle hend... holdte foran mit fritids job når jeg havde fri og sådan... meget creepy... men noget jeg ikke har tænkt på i mange år... nogle af de tanker og føllser fra den gang dukker nu op igen...

Ej hvor ubehageligt. Kan godt forstå dig så....

herfra

Anmeld

7. marts 2013

Kay

MorDk skriver:

Ej hvor ubehageligt. Kan godt forstå dig så....

herfra

ja.. har nok ramt mig mere end jeg troede... og mere end folk der laver sjov med det lige har kunne forstå... måske mest af alt pga den fortid

tak

Anmeld

7. marts 2013

nielsen80

Kay skriver:

er sgu blevet tlidt paranoid... og kigger på den fandens liste med hvem der har besøgt mig hver gang jeg kommer på  har prøvet at skrive til staff men har INTET svar fået selvom jeg ved de har læst min henvændelse...

Kan godt forstå det ikke er rart, men må indrømme at jeg har prøvet det samme uden det egentlig har rørt mig. Man skriver jo ikke noget alligevel, at andre ikke gerne må se - hvis man gør, bør man nok overveje at gøre sin profil mere anonym. Billeder m.m kan du jo sætte en lås på, så det kun er dine venner herinde, der kan se dem.
Tror der er folk som er inde på ens facebook profil utallige gange uden man ved det - det er vist bare sådan at cyper verden er i dag, den giver nysgerrige folk mulighed for at kigge rundt. Hvis ikke den gjorde, ville facebook m.m nok ikke være så populær. Synes faktisk det er ret harmløst - tror bare det faktum at man pludselig kan se det, gør, at det kan virke lidt voldsomt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.