update: den samme igen og igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2013

MorDk

ja.. har nok ramt mig mere end jeg troede... og mere end folk der laver sjov med det lige har kunne forstå... måske mest af alt pga den fortid

tak

JA personligt kunne jeg heller ikke lade være at trække lidt på smilebåndet, men med din "forhistorie" så fjerner jeg mit "smørret" grin igen. Endnu et kram! Kan sagtens følge dig for at prøvet det samme  EN eks.kæreste.... Godt nok vidste jeg hvem det var meeeeen føj hvor følte jeg mig "fanget"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

Kay

nielsen80 skriver:

Kan godt forstå det ikke er rart, men må indrømme at jeg har prøvet det samme uden det egentlig har rørt mig. Man skriver jo ikke noget alligevel, at andre ikke gerne må se - hvis man gør, bør man nok overveje at gøre sin profil mere anonym. Billeder m.m kan du jo sætte en lås på, så det kun er dine venner herinde, der kan se dem.
Tror der er folk som er inde på ens facebook profil utallige gange uden man ved det - det er vist bare sådan at cyper verden er i dag, den giver nysgerrige folk mulighed for at kigge rundt. Hvis ikke den gjorde, ville facebook m.m nok ikke være så populær. Synes faktisk det er ret harmløst - tror bare det faktum at man pludselig kan se det, gør, at det kan virke lidt voldsomt.

har jo ik lagt billeder i albums her inde... kun i tråde... og på facebook er jeg skjult så du ikke engang med min mail adresse kan søge mig... så kun dem jeg kender og har på min venne liste kan se noget som helst på min profil...

Anmeld

7. marts 2013

Kay

MorDk skriver:

JA personligt kunne jeg heller ikke lade være at trække lidt på smilebåndet, men med din "forhistorie" så fjerner jeg mit "smørret" grin igen. Endnu et kram! Kan sagtens følge dig for at prøvet det samme  EN eks.kæreste.... Godt nok vidste jeg hvem det var meeeeen føj hvor følte jeg mig "fanget"

ja fanget det er en ret god beskrivelse... for man føler sig ik tryg ved noget som helst og kigger sig over skulderen hele tiden...

Anmeld

7. marts 2013

Moma

Kay skriver:

ja det tænker jeg også... eller om det overhoved er en jeg kender... syntes det er rigtig skræmmende... og har faktisk flere gange overvejet om jeg skal slette min profil og droppe mit cyper liv... det forbliver fortsat ved overvejelserne...

Nej det skal du ikke

Anmeld

7. marts 2013

nielsen80

Kay skriver:

har jo ik lagt billeder i albums her inde... kun i tråde... og på facebook er jeg skjult så du ikke engang med min mail adresse kan søge mig... så kun dem jeg kender og har på min venne liste kan se noget som helst på min profil...

Ok - skrev kommentaren inden jeg så din forhistorie om rent faktisk at have været stalket. Det giver det hele en lidt anden dimension.

Tror ikke du skal være urolig, nu er vi jo i mødregruppe sammen, og vi har været i behandlingsgruppen samtidig - og synes altid du har været velformulerede og skrevet indlæg der var sjove uden at de gik for tæt på. Nu stalker jeg dig ikke, så ved selvfølgelig ikke, om du har oprettet debatter, eller andet, som du ikke er stolt af men hvis du nogenlunde kan stå ved det hele, så ville jeg ikke bekymre mig. Tror det er en harmløs nysgerrig sjæl, der er blevet skræmt for afsløring efter dit i indlæg.

Ville dog med din forhistorie overveje om du måske skulle holde lidt igen og tage nogle forholdsregler - f.eks ved at bruge albums med lås på i stedet or at ligge billeder ud i tråde hvor alle kan se dem - også anonyme og ikke baby.dk bruger. Det ville jo være ærgerligt, hvis du ikke længere følte dig tryg herinde, og forlod siden pga af det.

Anmeld

7. marts 2013

Moma

Kay skriver:

da jeg gik i 9 klasse havde jeg en stalker... (mange år siden nu) han havde en mørk bmw... og kørte efter mig lige meget hvor jeg skulle hend... holdte foran mit fritids job når jeg havde fri og sådan... meget creepy... men noget jeg ikke har tænkt på i mange år... nogle af de tanker og føllser fra den gang dukker nu op igen...

Ej, hvor ubehageligt. Kan godt forstå det går dig på så.

Anmeld

7. marts 2013

Kay

nielsen80 skriver:

Ok - skrev kommentaren inden jeg så din forhistorie om rent faktisk at have været stalket. Det giver det hele en lidt anden dimension.

Tror ikke du skal være urolig, nu er vi jo i mødregruppe sammen, og vi har været i behandlingsgruppen samtidig - og synes altid du har været velformulerede og skrevet indlæg der var sjove uden at de gik for tæt på. Nu stalker jeg dig ikke, så ved selvfølgelig ikke, om du har oprettet debatter, eller andet, som du ikke er stolt af men hvis du nogenlunde kan stå ved det hele, så ville jeg ikke bekymre mig. Tror det er en harmløs nysgerrig sjæl, der er blevet skræmt for afsløring efter dit i indlæg.

Ville dog med din forhistorie overveje om du måske skulle holde lidt igen og tage nogle forholdsregler - f.eks ved at bruge albums med lås på i stedet or at ligge billeder ud i tråde hvor alle kan se dem - også anonyme og ikke baby.dk bruger. Det ville jo være ærgerligt, hvis du ikke længere følte dig tryg herinde, og forlod siden pga af det.

sætter også en stor ære i altid at skrive ordentligt til og om folk... så det er jeg glad for at du sys jeg gør og hvis det bare var dig der stalkede mig ville jeg ik være bange  men ja... overvejer også det med billeder... og det er også noget tid siden jeg sidst har lagt billeder ind her... af samme grund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.