update: den samme igen og igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2013

Kay

emmagirl skriver:

Det er sgu lidt creepy! Tænk at man kan have et behov for at stalke andre menneskers cyberspace-baby-liv..  Det er næsten lidt tragikomisk!?

ja... faktisk... skifter lidt i mellem at havde det rigtig skidt med det og kvalme... og til at syntes det er utrolig synd for den person at de ikke har mere liv end at skulle baby-stalke mit ellers ret så kedelige liv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

Kay

Nemesis skriver:

hehehe det er nu ikke kedeligt..det er jo at stå ved sig selv og sine meninger :-D

jo jo-.. men kedelig i den forstand at jeg ikke skaber drama ved at skrive alt muligt

Anmeld

6. marts 2013

Nemesis

Kay skriver:

jo jo-.. men kedelig i den forstand at jeg ikke skaber drama ved at skrive alt muligt

så er vi vist mange kedelige..det er da heldigvis kun få der skriver for at skabe drama :-D

Anmeld

6. marts 2013

mommy1991

Kay skriver:

ja... faktisk... skifter lidt i mellem at havde det rigtig skidt med det og kvalme... og til at syntes det er utrolig synd for den person at de ikke har mere liv end at skulle baby-stalke mit ellers ret så kedelige liv...

Præcis... Tror den bedste måde at tackle det på er at trække på smilebåndet Personen har tydeligvis et kedeligt liv selv

Anmeld

6. marts 2013

Kay

Nemesis skriver:

så er vi vist mange kedelige..det er da heldigvis kun få der skriver for at skabe drama :-D

ja... men jeg kunne jo fx. skrive her inde og svine en veninde til og så kunne hun sidde og læse med = drama

Anmeld

6. marts 2013

Kay

emmagirl skriver:

Præcis... Tror den bedste måde at tackle det på er at trække på smilebåndet Personen har tydeligvis et kedeligt liv selv

ja... tydelig vis

Anmeld

6. marts 2013

Nemesis

Kay skriver:

ja... men jeg kunne jo fx. skrive her inde og svine en veninde til og så kunne hun sidde og læse med = drama

hehehe ja synes de fleste går det anonymt :-D

Anmeld

6. marts 2013

Kay

Nemesis skriver:

hehehe ja synes de fleste går det anonymt :-D

ja

Anmeld

6. marts 2013

Happiness

Spøjst! Bliver spændende at se om der er en ny nyoprettet profil der kommer til at besøge dig

Anmeld

6. marts 2013

Kay

Happiness skriver:

Spøjst! Bliver spændende at se om der er en ny nyoprettet profil der kommer til at besøge dig

jaaa... er også lidt spændt på det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.