update: den samme igen og igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.731 visninger
56 svar
5 synes godt om
6. marts 2013

Kay

er lige nød til at komme med en update på denne:

https://www.baby.dk/debat/210492pi1/ordet-er-frit/den-samme----igen-og-igen.aspx

den bruger som har været inde og besøge mig hver dag i et langt stykke tid har efter jeg oprettede tråden slettet sin bruger... det gør mig da slet ik mistænkelig om hvor videt det er en der har oprettet den kun for at følge med i hvad jeg skriver om her inde  

brugeren var oprettet dagen efter min termin, og havde ingen oplysninger, eller billed dvs. fuldstendig anonym... og var inde på min profil mindst en gang dagligt det sidste laaange stykke tid...

ja jeg tænker mit om hvem det er... men det må personen selv om... for igen... jeg skriver intet her inde jeg ikke kan stå ved... for sådan er jeg!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

MorDk

Kay skriver:

er lige nød til at komme med en update på denne:

https://www.baby.dk/debat/210492pi1/ordet-er-frit/den-samme----igen-og-igen.aspx

den bruger som har været inde og besøge mig hver dag i et langt stykke tid har efter jeg oprettede tråden slettet sin bruger... det gør mig da slet ik mistænkelig om hvor videt det er en der har oprettet den kun for at følge med i hvad jeg skriver om her inde  

brugeren var oprettet dagen efter min termin, og havde ingen oplysninger, eller billed dvs. fuldstendig anonym... og var inde på min profil mindst en gang dagligt det sidste laaange stykke tid...

ja jeg tænker mit om hvem det er... men det må personen selv om... for igen... jeg skriver intet her inde jeg ikke kan stå ved... for sådan er jeg!!

Mystisk

Anmeld

6. marts 2013

Kay

MorDk skriver:

Mystisk

jeps... syntes godt nok det er mærkeligt

Anmeld

6. marts 2013

C-Dog

Overdrevet creepy. Ad! Så blev du jo stalket

Anmeld

6. marts 2013

B&J

ej hvor mærkeligt, det lyder slet ikke sjovt men håber da ikke personen kommer igen

Anmeld

6. marts 2013

Kay

CC23 skriver:

Overdrevet creepy. Ad! Så blev du jo stalket

ja åbenbart... syntes det er yderst ubehageligt! at folk ik bare kan spørge eller ja et eller andet istedet for at snuse og snage og være total creepy!

Anmeld

6. marts 2013

Kay

B&J skriver:

ej hvor mærkeligt, det lyder slet ikke sjovt men håber da ikke personen kommer igen

håber jeg heller ik... men holder nu et ekstre æje med folk der besøger min profil

Anmeld

6. marts 2013

B&J

Kay skriver:

håber jeg heller ik... men holder nu et ekstre æje med folk der besøger min profil

det kan jeg godt forstå for tænk nu hvis personen bare operatter sig i en ny profil

Anmeld

6. marts 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Spooky! :-S

Anmeld

6. marts 2013

Kay

B&J skriver:

det kan jeg godt forstå for tænk nu hvis personen bare operatter sig i en ny profil

samme tanke har jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.