update: den samme igen og igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2013

Kay

rikkeregnbue skriver:

Spooky! :-S

meget! er da glad for at baby.dk har lavet det sådan så man kan se hvem der besøger ens profil!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

tarkoflen

Ikke rart! Håber ikke vedkommende bare opretter en ny profil, men så kan du jo holde øje med profilen, og se om der bare kommer en ny det er jo så meget smart!

Anmeld

6. marts 2013

Kay

tarkoflen skriver:

Ikke rart! Håber ikke vedkommende bare opretter en ny profil, men så kan du jo holde øje med profilen, og se om der bare kommer en ny det er jo så meget smart!

ja det er det nemlig...

Anmeld

6. marts 2013

B&J

Kay skriver:

samme tanke har jeg...

Anmeld

6. marts 2013

gædde/gitte

Kay skriver:

er lige nød til at komme med en update på denne:

https://www.baby.dk/debat/210492pi1/ordet-er-frit/den-samme----igen-og-igen.aspx

den bruger som har været inde og besøge mig hver dag i et langt stykke tid har efter jeg oprettede tråden slettet sin bruger... det gør mig da slet ik mistænkelig om hvor videt det er en der har oprettet den kun for at følge med i hvad jeg skriver om her inde  

brugeren var oprettet dagen efter min termin, og havde ingen oplysninger, eller billed dvs. fuldstendig anonym... og var inde på min profil mindst en gang dagligt det sidste laaange stykke tid...

ja jeg tænker mit om hvem det er... men det må personen selv om... for igen... jeg skriver intet her inde jeg ikke kan stå ved... for sådan er jeg!!

ooooooookay..............skummelt.....

Anmeld

6. marts 2013

Kay

gædde/gitte skriver:

ooooooookay..............skummelt.....

ja... så min mistanke var tilsyneadende rigtig

Anmeld

6. marts 2013

gædde/gitte

Kay skriver:

ja... så min mistanke var tilsyneadende rigtig

jamen ....?! manden?? familien?? kollegaer??

Anmeld

6. marts 2013

Kay

gædde/gitte skriver:

jamen ....?! manden?? familien?? kollegaer??

altså min baby profil står "åben" har hjemme på pc'en lige så meget som den er tændt... så han kan sgu lure hvad han vil... så ham mistænker jeg sgu ik... men har da andre jeg har mistanke til... hvis det da er en jeg kender...

Anmeld

6. marts 2013

Troldemommi

Kay skriver:

https://www.baby.dk/debat/210492pi1/ordet-er-frit/den-samme----igen-og-igen.aspx

den bruger som har været inde og besøge mig hver dag i et langt stykke tid har efter jeg oprettede tråden slettet sin bruger... det gør mig da slet ik mistænkelig om hvor videt det er en der har oprettet den kun for at følge med i hvad jeg skriver om her inde  

brugeren var oprettet dagen efter min termin, og havde ingen oplysninger, eller billed dvs. fuldstendig anonym... og var inde på min profil mindst en gang dagligt det sidste laaange stykke tid...

ja jeg tænker mit om hvem det er... men det må personen selv om... for igen... jeg skriver intet her inde jeg ikke kan stå ved... for sådan er jeg!!

så må vi håbe at vedkommende er væk for altid, det var jo ren spionage, okay kan vist godt mærke jeg lige har set 007

Ha en god dag

Monica

Anmeld

6. marts 2013

Asta&Alfred

Kay skriver:

Hmm det lyder ikke så rart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.