Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
rikkeregnbue skriver: Spooky! :-S
Spooky! :-S
meget! er da glad for at baby.dk har lavet det sådan så man kan se hvem der besøger ens profil!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tarkoflen skriver: Ikke rart! Håber ikke vedkommende bare opretter en ny profil, men så kan du jo holde øje med profilen, og se om der bare kommer en ny det er jo så meget smart!
Ikke rart! Håber ikke vedkommende bare opretter en ny profil, men så kan du jo holde øje med profilen, og se om der bare kommer en ny det er jo så meget smart!
ja det er det nemlig...
Kay skriver: samme tanke har jeg...
samme tanke har jeg...
Kay skriver: er lige nød til at komme med en update på denne: https://www.baby.dk/debat/210492pi1/ordet-er-frit/den-samme----igen-og-igen.aspx den bruger som har været inde og besøge mig hver dag i et langt stykke tid har efter jeg oprettede tråden slettet sin bruger... det gør mig da slet ik mistænkelig om hvor videt det er en der har oprettet den kun for at følge med i hvad jeg skriver om her inde brugeren var oprettet dagen efter min termin, og havde ingen oplysninger, eller billed dvs. fuldstendig anonym... og var inde på min profil mindst en gang dagligt det sidste laaange stykke tid... ja jeg tænker mit om hvem det er... men det må personen selv om... for igen... jeg skriver intet her inde jeg ikke kan stå ved... for sådan er jeg!!
er lige nød til at komme med en update på denne:
https://www.baby.dk/debat/210492pi1/ordet-er-frit/den-samme----igen-og-igen.aspx
den bruger som har været inde og besøge mig hver dag i et langt stykke tid har efter jeg oprettede tråden slettet sin bruger... det gør mig da slet ik mistænkelig om hvor videt det er en der har oprettet den kun for at følge med i hvad jeg skriver om her inde
brugeren var oprettet dagen efter min termin, og havde ingen oplysninger, eller billed dvs. fuldstendig anonym... og var inde på min profil mindst en gang dagligt det sidste laaange stykke tid...
ja jeg tænker mit om hvem det er... men det må personen selv om... for igen... jeg skriver intet her inde jeg ikke kan stå ved... for sådan er jeg!!
ooooooookay..............skummelt.....
gædde/gitte skriver: ooooooookay..............skummelt.....
ja... så min mistanke var tilsyneadende rigtig
Kay skriver: ja... så min mistanke var tilsyneadende rigtig
jamen ....?! manden?? familien?? kollegaer??
gædde/gitte skriver: jamen ....?! manden?? familien?? kollegaer??
altså min baby profil står "åben" har hjemme på pc'en lige så meget som den er tændt... så han kan sgu lure hvad han vil... så ham mistænker jeg sgu ik... men har da andre jeg har mistanke til... hvis det da er en jeg kender...
så må vi håbe at vedkommende er væk for altid, det var jo ren spionage, okay kan vist godt mærke jeg lige har set 007
Ha en god dag
Monica
Hmm det lyder ikke så rart
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128