update: den samme igen og igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2013

gædde/gitte

Kay skriver:

altså min baby profil står "åben" har hjemme på pc'en lige så meget som den er tændt... så han kan sgu lure hvad han vil... så ham mistænker jeg sgu ik... men har da andre jeg har mistanke til... hvis det da er en jeg kender...

det lyder sgu underligt   måske en nysgerrig "veninde" der har ondt i røven over familieforøgelsen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

Kay

Monica P skriver:

så må vi håbe at vedkommende er væk for altid, det var jo ren spionage, okay kan vist godt mærke jeg lige har set 007

Ha en god dag

Monica

ja... håber jeg godt nok også... føler mig en smule stalket

Anmeld

6. marts 2013

Kay

Asta&Alfred skriver:

Hmm det lyder ikke så rart

nej har os helt kvalme over det... har ik kunne spise noget endnu

Anmeld

6. marts 2013

Kay

gædde/gitte skriver:

det lyder sgu underligt   måske en nysgerrig "veninde" der har ondt i røven over familieforøgelsen??

har bare ik ret mange veninder... sååå... ja... men man ved jo aldrig... tænker mere i form af om det er nogle der vil vide om jeg skriver noget grimt om dem... eller ligger billeder ud af elna de også gerne vil se... eller fortæller ting de gerne vil snage i...

Anmeld

6. marts 2013

Nemesis

puha! så tænker man jo virkelig hvem det mon er.

Har du familie du ikke snakker med der kan være interesseret??

tidligere veninde som ikke kan/vil slippe dig?

Det er jo tydeligtvis en der ikke vil have du ved hvem det er, for så havde de da nok lige skrevet et lille pip til dig.

Men hvem ved du er på baby.dk?? hvem vidste hvornår du havde termin?? og hvem har et ønske/behov for at følge dig uden du ved det??

øv håber du finder ud ag det, om ikke andet så bare for at få vished, for uvished er bare langt værre.

Anmeld

6. marts 2013

Kay

Nemesis skriver:

puha! så tænker man jo virkelig hvem det mon er.

Har du familie du ikke snakker med der kan være interesseret??

tidligere veninde som ikke kan/vil slippe dig?

Det er jo tydeligtvis en der ikke vil have du ved hvem det er, for så havde de da nok lige skrevet et lille pip til dig.

Men hvem ved du er på baby.dk?? hvem vidste hvornår du havde termin?? og hvem har et ønske/behov for at følge dig uden du ved det??

øv håber du finder ud ag det, om ikke andet så bare for at få vished, for uvished er bare langt værre.

ja jeg har nogle ideer... for det er ik mange der ved jeg er her inde... og de fleste af dem der gør ved jeg 100% ville sige noget i stedet og de ved også at hvis der er noget de vil vide kan de bare spørge...

men jeg har min mistanke til nogle der tror jeg går og skjuler en masse og har skjulte dagsordener... men hvem ved om personen læser med nu

Anmeld

6. marts 2013

Nemesis

Kay skriver:

ja jeg har nogle ideer... for det er ik mange der ved jeg er her inde... og de fleste af dem der gør ved jeg 100% ville sige noget i stedet og de ved også at hvis der er noget de vil vide kan de bare spørge...

men jeg har min mistanke til nogle der tror jeg går og skjuler en masse og har skjulte dagsordener... men hvem ved om personen læser med nu

ja det er jo det...men jeg er da sikker på at personen har tjekket din profil for at se evt. nye indlæg i debatter...og nu ved h*n at du kan se om de har været der..så de må jo endten stoppe eller også kommer der jo en ny anoprofil..eller måske pludselig en veninde der også kommer herind?!

Håbe da du får lov til at være dig selv uden at skulle føle du skal passe på med hvad du siger.

Anmeld

6. marts 2013

Kay

Nemesis skriver:

ja det er jo det...men jeg er da sikker på at personen har tjekket din profil for at se evt. nye indlæg i debatter...og nu ved h*n at du kan se om de har været der..så de må jo endten stoppe eller også kommer der jo en ny anoprofil..eller måske pludselig en veninde der også kommer herind?!

Håbe da du får lov til at være dig selv uden at skulle føle du skal passe på med hvad du siger.

jaaa... tænker nok enten helt væk eller ano profil/profiler igen...

men har ik tænkt mig at ændre noget jeg skriver... jeg mener hvad jeg skriver... og jeg skriver ik noget jeg ik ville konfronteres med   så kedelig er jeg nemlig

Anmeld

6. marts 2013

mommy1991

Kay skriver:

er lige nød til at komme med en update på denne:

https://www.baby.dk/debat/210492pi1/ordet-er-frit/den-samme----igen-og-igen.aspx

den bruger som har været inde og besøge mig hver dag i et langt stykke tid har efter jeg oprettede tråden slettet sin bruger... det gør mig da slet ik mistænkelig om hvor videt det er en der har oprettet den kun for at følge med i hvad jeg skriver om her inde  

brugeren var oprettet dagen efter min termin, og havde ingen oplysninger, eller billed dvs. fuldstendig anonym... og var inde på min profil mindst en gang dagligt det sidste laaange stykke tid...

ja jeg tænker mit om hvem det er... men det må personen selv om... for igen... jeg skriver intet her inde jeg ikke kan stå ved... for sådan er jeg!!

Det er sgu lidt creepy! Tænk at man kan have et behov for at stalke andre menneskers cyberspace-baby-liv..  Det er næsten lidt tragikomisk!?

Anmeld

6. marts 2013

Nemesis

Kay skriver:

jaaa... tænker nok enten helt væk eller ano profil/profiler igen...

men har ik tænkt mig at ændre noget jeg skriver... jeg mener hvad jeg skriver... og jeg skriver ik noget jeg ik ville konfronteres med   så kedelig er jeg nemlig

hehehe det er nu ikke kedeligt..det er jo at stå ved sig selv og sine meninger :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.