Anonym skriver:
jaa det er lige hva jeg har gjort
( laaaaaaaaangt indlæg)
for 5 måneder siden mødte jeg en helt vildt fantastisk og sød fyr over nettet.. vi skrev sammen nogle uger og besluttede så at ses..
og det gik bare overalt forventninh, han tog mig med storm som ingen mand har gjordt det før, han gav mig de vildeste sommerfugle i maven og turde dårligt kigge ham i øjnene
.. han personlighed er mega rar og han er meget rolig, klog og dejlig, og så var han helt vild med mig
..
vi blev så kærester efter 1 måneds dateri og jeg var lykkelig! endelig en mand der turde vise sine kærlighed og snakke følelser!..
en måned efter vi blev kærester skule vi til barnedåd hos hans bedste kammerats søn og jeg var inviteret med
.. det gik bare rigtig rigtig godt jeg jeg sys alle hans venner var fantastisk søde og rare men særligt 1.. hans bedste veninde fik mig til at føle mig utilpas, hun var meget frembrusende og snakkede kun om sig selv :/ så fik et rigtig dårligt indtryk af hende og snakkede også med kæresten omkring dette og det sys han selvfølgelig var rigtig ærgeligt men jeg ville give hende en ny chance for han sagde hun ikk plejede at være sådan og at hun var ligeså nervøs og genert som jeg var.. nåå men 2 måneder går og vi har det helt fantastisk!
.. i starten af januar skal vi så hjem til hans bedste veninde og hendes kæreste og søn sammen med min søn og kæresten.. og vi snakker bare derud mig og hende og der er en rigtig god kemi imellem os!.. og kæresten bliver rigtig glad for at jeg har ændret mit syn på hende =).. nåå men så til sagen!...
i fredags om aften har vi så en laaang snak om vores forhold fordi der begynder at gå lidt hverdag i det hele og gnisten er stort set slukket af en eller anden grund hos begge.. vi beslutter så at skrue HELT op for romatikken og kæresten tiden de næste par uger og jeg glææder mig til det... men fredag aften inden samtalen var vi ude i bilka og handle og hans telefon ringer! han når ikk at tage den og spørger så hvem det var.. han siger det er et nummer han ikk kender og at han ikk lige kunne finde personen på krak.. og et eller andet i mig sagde at han ikk helt talte sandt.. han plejer aldrig at lyve men denne gang var der bare en følelse i det han sagde.. nåå men fradag aften hopper vi glædeligt i seng og vi er glade og lykkelige.. meen kan ikk sove.. det nager mig det der opkald.. lørdag mogrgen står jeg tidligt op fordi jeg ikk kunne sove.. ville hoppe ind og putte med ham når han vågnede for kl var kun 7.. jeg går så over grænsen nu! jeg kigger i hans mobil
.. og ser så at det er hende her bedste veninden der har ringet.. og hun sendte en besked samtidig for at spørge om vi ville med ud og spise.. og det forstår jeg slet ikk han ikk fortale jo
.. går så videre i beskerne og kan se at han i søndags da han tog tidligt hjemme fra mig for at tilbringe noget tid med sin hund så har været hjemme hos sin veninde og hendes kæreste og barn
.. hvorfor lyver han dog om så små ting tænker jeg!.. jeg reagerede rigtig hurtigt og voldsomt og smed ham ud
og et par timer efter frotryder jeg jo min opførelse
.. men han er ikke til at komme i kontakt med OVERHOVEDET
... lige nu trøster jeg mig med at han på fredag kommer efter sit værktøj og computer som jeg har og har skrevet et langt brev til ham som han skal læse når han kommer om mine følelser og vores tid sammen i håb om jeg måske har en chance endnu
hva siger i piger?.. tror i der er en chance?
PS har ikk brug for dårlige kommentare..
har ikk spist siden igår morges og føler jeg skal kaste op af hele situationen 
hov og det skal lige siges vi har bestilt ferie til bornholm til sommer og skulle flytte sammen derefter
er grædefærdig
Prøv og giv ham lidt luft og se hvad der sker - måske kommer han til fornuft og hvis ikke han gør så er han ærligt talt ikke noget at samle på. Ja det er da et dumt træk at kigge i mobilen, men han løj jo også og det er lige så dumt.
Min pointe er, at helt ærligt så er det en ret lille ting at gå fra hinanden på baggrund af. Hvis man virkelig vil hinanden er det da noget man får snakket igennem fx i forhold til hinandens grænser osv., så siger man undskyld, giver et kys og så er den ski slået.
Synes det er fjollet han tager SÅ meget på vej over så lille en ting. Hvis han ikke vil jeres forhold kan han da sige det i stedet for opføre sig som sådan tøs