Jeg har læst tråden igennem, og håber ikke lige jeg har glemt nogle infomationer
- vil slet ikke virke hård, men altså den fyr der.. Puha!
Jeg har det lidt sådan, hvorfor skal DU tigge og be' om hans kærlighed? Det er sku da ham, da har gjort dig, undskyld* lidt til grin, ved at skjule den "aftale" for dig. Hvis han ikke havde løjet, havde du jo heller ikke brug for at tjekke hans mobil / flippe ud? Kan slet slet som i slet ikke forstå, at han ligger skylden over på dig. Det er bare for lavt af en voksen mand!
Ærlig talt, du er en stærk kvinde og INGEN kvinder fortjener den slags behandling, og ift. din situation slet ikke dig - synes i hvert fald, at du ikke fortjener at skulle "tigge" om hans kærlighed, græde pga. ham (!) osv.
Jeg forstår, at du kunne lide ham og at i havde nogle fantastiske stunder, men læser du lidt mellem linjerne, så var det dét for ham. Flammen er slukket. Han sætter dig jo på standby med hans undskyld .. "jeg har lige brug for noget tid" - jamen altså, så har han jo lidt den der følelse at han kan komme og gå, når han lige lyster. Det er noget vås.
Jeg synes dog, det er flot af dig, at du havde mandet dig op, og taget hen til ham sammen med din veninde. Men, sådan en mand behøver du da ikke - en gang tillidsbrud, altid tillidsbrud. Du har din søn, kærester skal der nok komme flere af 
Håber du kommer på toppen igen! Tag et lang bad, lav lækker aftensmad og få en hyggelig aften med stearinlys og masser af guf/slik, en hyggelig film og din veninde!