har ødelagt det for mig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2013

modesty

Det var jo ham der løj først så kan ikke forstå hvorfor det er ham der skal have tid mens du sidder og er ked af det for det har han virkelig ikke fortjent det hele burte være omvendt vis han nu bare havde været ærligt fra starten af havde der ikke været nogle problemer nu men han ligger hele skylden over på dig og det er ikke okay vis han virkelig elskede dig ville han ikke give dig skylden for hans løjne

Der er forskel på løgne. Og de løgne som manden har stukket, er små, hvide løgne, som højst sandsynligt handler om at han gerne vil have lidt luft og tid til sig selv og at han måske ikke lige er i humør til en parmiddag. Han tænker (med rette, vil jeg gætte på, efter TS' reaktionsmønster her i tråden at dømme) at hun bare vil blive såret og skabe drama hvis han siger det som det er. Derfor lyver han. Om småting, som ærligt talt ikke rager andre end ham selv. Og det gengælder TS så med at snage i hans privatbeskeder. Det er bare slet ikke i orden. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

anna111

Profilbillede for anna111
modesty skriver:

Der er forskel på løgne. Og de løgne som manden har stukket, er små, hvide løgne, som højst sandsynligt handler om at han gerne vil have lidt luft og tid til sig selv og at han måske ikke lige er i humør til en parmiddag. Han tænker (med rette, vil jeg gætte på, efter TS' reaktionsmønster her i tråden at dømme) at hun bare vil blive såret og skabe drama hvis han siger det som det er. Derfor lyver han. Om småting, som ærligt talt ikke rager andre end ham selv. Og det gengælder TS så med at snage i hans privatbeskeder. Det er bare slet ikke i orden. 

Syntes heller ikke små hvide løjne er iorden så kan hun jo ligsom heller ikke have den tillid til ham som han mener han har mistet til hende? Men nej det er heller ikke iorden at snage i hans mobil det er jo ikke det jeg siger

Anmeld

4. marts 2013

modesty

Syntes heller ikke små hvide løjne er iorden så kan hun jo ligsom heller ikke have den tillid til ham som han mener han har mistet til hende? Men nej det er heller ikke iorden at snage i hans mobil det er jo ikke det jeg siger

Ud fra TS' beskrivelse er det her sket på et tidspunkt i deres (ret så korte) forhold hvor gnisten ikke har været der, og manden har sandsynligvis været i tvivl om det var dét han ville. Derfor har han ikke haft lyst til at holde parmiddag, eller tage hende med over til sin veninde.

Det rager ikke hende at han har brug for lidt luft og privatliv. De følelser skal han have lov til at have for sig selv. Man skal ikke dele ALT med sin partner - specielt ikke når man først lige er ved at lære hinanden at kende.

Anmeld

4. marts 2013

Muhmi

Mine alarmklokker ringer da du skriver at i efter fem mdr. er begyndt at være hverdagsagtige + at du tjekker hans mobil...

At du ikke har behov for "dårlige kommentare" ja så skulle du ikke have oprettet et indlæg herinde hehe

Vil ikke give dig en dårlig kommentar som sådan, men hvorfor i alverden bliver du sur over at han ikke lige har fortalt dig at han har fået en besked fra hans veninde hvori hun spørger om I skal komme til middag?

Du skal da heller ikke kigge i hans mobil? Altså..... Man har da ret til lidt privatliv også selvom man er kærester og hvis han ikke føler du skulle vide det med hans veninde, kunne jo være fordi i skulle skrue op for romantikken og hans opmærksomhed derfor skulle være rettet mod dig...

Mht. om du kan vinde ham igen... Så skal du være heldig, for der er ikke særlig mange mænd der gider at finde sig i en jaloux kæreste og slet ikke hvis hun viser sit ansigt fem mdr. inde i forholdet... Men held og lykke med det da

Anmeld

4. marts 2013

Muhmi

Det var jo ham der løj først så kan ikke forstå hvorfor det er ham der skal have tid mens du sidder og er ked af det for det har han virkelig ikke fortjent det hele burte være omvendt vis han nu bare havde været ærligt fra starten af havde der ikke været nogle problemer nu men han ligger hele skylden over på dig og det er ikke okay vis han virkelig elskede dig ville han ikke give dig skylden for hans løjne

Sorry.. Misforstod det der stod

Anmeld

4. marts 2013

Gaia

LilleLene skriver:

AT DU HAR LAVET ET TILLIDSBRUD

Det er sq da ham der har løget for dig, og du kunne mærke det

Jeg havde gjort det samme, og jeg var blevet stik tosset... Og han havde IKKE fået lov til at få sine ting før HAN var kommet med en forklaring

Enig!

Anmeld

4. marts 2013

gædde/gitte

øh............ han lod computeren stå, for så havde han en grund til at komme igen?!?!?!

skulle den grund ikke være dig??????

Anmeld

4. marts 2013

Anonym trådstarter

er total forvirret over hele denne situation.. men den fylder så meget at jeg virkelig har brug for et svar!.. det ædre mig op indvendigt..

vil han i virkeligheden slet ikk give mig en chance til og måske bare siger han vil have tid for at komme over mig?

har lyst til at tage ned og give ham et valg..

enten snakker vi om det her eller også gør vi ikk = slut.. for det går ud over min søn og jeg kan ikk bruge al min tid på at gå og tænke på om jeg måske har en chanc eller ikk... og om han elsker mig eller ikk..

det er nu eller aldrig i mine øjne!

hva siger i til det?

Anmeld

4. marts 2013

Anonym trådstarter

Anna111 skriver:

er total forvirret over hele denne situation.. men den fylder så meget at jeg virkelig har brug for et svar!.. det ædre mig op indvendigt..

vil han i virkeligheden slet ikk give mig en chance til og måske bare siger han vil have tid for at komme over mig?

enten snakker vi om det her eller også gør vi ikk = slut.. for det går ud over min søn og jeg kan ikk bruge al min tid på at gå og tænke på om jeg måske har en chanc eller ikk... og om han elsker mig eller ikk..

hva siger i til det?

Anmeld

4. marts 2013

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Jeg kender til følelsen af afmagt Sådan er der bare nogen situationer, der bliver skabt - ubærlig lidelse indeni. God ide med at skrive det ned på papir, hold dig fra email/tlf/facebook når det kommer til ham.

Skulle ikke undre mig hvis han stopper op, når DU ikke kontakter ham, for så bliver hans nysgerrighed vagt og så bliver han simpelthen NØDT til at lige at checke ind... det narrative begær virker ALTID...

enten snakker vi om det her eller også gør vi ikk = slut.. for det går ud over min søn og jeg kan ikk bruge al min tid på at gå og tænke på om jeg måske har en chanc eller ikk... og om han elsker mig eller ikk..

hva siger i til det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.