Bølle's moar<3 skriver:
Det var ikke for at lege betjent overfor dig, men hans telefon er faktisk lige så privat som hans post!
Håber du kommer godt videre hvis det ikke går som du ønsker det - du skriver bare hvis du har brug for lidt trøst
så har han været og hente NOGLE af sine ting..
han havde desværre venindes kæreste med og også op, men han blev stående ude for hoveddøren.. jeg begyndte selvfølgelig (igen) at græde da jeg gik rundt efter hans ting og han sagde at han ikk vidste om vi kunne finde sammen igen for tilliden var virkelig brudt og det havde såret ham ekstremt meget...
han læste mit brev og tog det med sig og sagde til ham at han skulle læse det igen i aften når han var lidt alene.. og det lovede han at gøre
og kunne se på hans øjne at han mente det
derefter sagde han så at han ville have noget tid.. noget tid for sig selv til at tænke og til at savne.. og jeg giver ham selvfølgelig alt den tid han skal bruge.. og jeg fik også lov at beholde hans computer lidt endnu for så havde han jo en grund til at komme tilbage sagde han
.. så lige nu handler det for mig om at få tiden til at gå intil han kontakter mig igen uden at tænke for meget over ham så jeg bliver ked
for min søn kan mærke det..
meen nu til det store million spørgsmål..
hvor lang tid skal jeg regne med?
.. han skal jo også vide at jeg ikk har glemt ham i mellemtiden så har overvejet at skrive til ham onsdag for lige at sige jeg tænker på ham.. men det ved jeg ikk om det er for tidligt?... skal lige siges jeg har barnfri næste weekend så det kunne jo være passende at snakke der... ihhhhhhh håber han ikk er alt for lang tid om det

Anmeld