har ødelagt det for mig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2013

Anonym trådstarter

det er godt nok svært at få tiden til at gå   heldigvis kommer min søn hjem om 2 timer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

LilleLene

Anonym skriver:

så har han været og hente NOGLE af sine ting..

han havde desværre venindes kæreste med og også op, men han blev stående ude for hoveddøren.. jeg begyndte selvfølgelig (igen) at græde da jeg gik rundt efter hans ting og han sagde at han ikk vidste om vi kunne finde sammen igen for tilliden var virkelig brudt og det havde såret ham ekstremt meget...

han læste mit brev og tog det med sig og sagde til ham at han skulle læse det igen i aften når han var lidt alene.. og det lovede han at gøreog kunne se på hans øjne at han mente det

derefter sagde han så at han ville have noget tid.. noget tid for sig selv til at tænke og til at savne.. og jeg giver ham selvfølgelig alt den tid han skal bruge.. og jeg fik også lov at beholde hans computer lidt endnu for så havde han jo en grund til at komme tilbage sagde han.. så lige nu handler det for mig om at få tiden til at gå intil han kontakter mig igen uden at tænke for meget over ham så jeg bliver ked for min søn kan mærke det..

meen nu til det store million spørgsmål..

hvor lang tid skal jeg regne med?.. han skal jo også vide at jeg ikk har glemt ham i mellemtiden så har overvejet at skrive til ham onsdag for lige at sige jeg tænker på ham.. men det ved jeg ikk om det er for tidligt?... skal lige siges jeg har barnfri næste weekend så det kunne jo være passende at snakke der... ihhhhhhh håber han ikk er alt for lang tid om det

jamen jamen, det lyder jo helt positivt

hvis han ikke har skrevet inden torsdag, ville jeg skrive og sige at du har barnefri weekend, så hvis han syntes at han havde tid og lyst der kunne det jo være fint 

Anmeld

3. marts 2013

Anonym trådstarter

LilleLene skriver:

jamen jamen, det lyder jo helt positivt

hvis han ikke har skrevet inden torsdag, ville jeg skrive og sige at du har barnefri weekend, så hvis han syntes at han havde tid og lyst der kunne det jo være fint 

taak skal du have!..

vil prøve at få tiden til at gå indtil torsdag og så skrive der..

Anmeld

3. marts 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

så har han været og hente NOGLE af sine ting..

han havde desværre venindes kæreste med og også op, men han blev stående ude for hoveddøren.. jeg begyndte selvfølgelig (igen) at græde da jeg gik rundt efter hans ting og han sagde at han ikk vidste om vi kunne finde sammen igen for tilliden var virkelig brudt og det havde såret ham ekstremt meget...

han læste mit brev og tog det med sig og sagde til ham at han skulle læse det igen i aften når han var lidt alene.. og det lovede han at gøreog kunne se på hans øjne at han mente det

derefter sagde han så at han ville have noget tid.. noget tid for sig selv til at tænke og til at savne.. og jeg giver ham selvfølgelig alt den tid han skal bruge.. og jeg fik også lov at beholde hans computer lidt endnu for så havde han jo en grund til at komme tilbage sagde han.. så lige nu handler det for mig om at få tiden til at gå intil han kontakter mig igen uden at tænke for meget over ham så jeg bliver ked for min søn kan mærke det..

meen nu til det store million spørgsmål..

hvor lang tid skal jeg regne med?.. han skal jo også vide at jeg ikk har glemt ham i mellemtiden så har overvejet at skrive til ham onsdag for lige at sige jeg tænker på ham.. men det ved jeg ikk om det er for tidligt?... skal lige siges jeg har barnfri næste weekend så det kunne jo være passende at snakke der... ihhhhhhh håber han ikk er alt for lang tid om det

Du skal lade ham komme til dig, det hjælper ikke at forsøge at forcere noget - så vil han bare synes at du er belastende, påtrængende... han har dit brev, du har fortalt ham hvordan du har det - NU er det op til ham at afgøre hvad der videre skal ske. Ergo lad ham være indtil han henvender sig til dig. Alt andet vil distancere ham fra dig og det er ikke det du ønsker. Jeg ved godt det er aldeles frygteligt bare at gå og vente på standby men der er ikke andet for i denne situation. Han skal nok vende tilbage til dig - om det er med det ene eller det andet er ikke til at sige... men det er IKKE op til dig nu.

Anmeld

3. marts 2013

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Du skal lade ham komme til dig, det hjælper ikke at forsøge at forcere noget - så vil han bare synes at du er belastende, påtrængende... han har dit brev, du har fortalt ham hvordan du har det - NU er det op til ham at afgøre hvad der videre skal ske. Ergo lad ham være indtil han henvender sig til dig. Alt andet vil distancere ham fra dig og det er ikke det du ønsker. Jeg ved godt det er aldeles frygteligt bare at gå og vente på standby men der er ikke andet for i denne situation. Han skal nok vende tilbage til dig - om det er med det ene eller det andet er ikke til at sige... men det er IKKE op til dig nu.

du har absolut ret.. og istedet for at skrive til ham, skriver jeg alt ned på papir.. alt det jeg får lyst til pludselig at fortælle ham.. det hjælper faktisk..  men det er stadig mega hårdt ikk at vide om man er købt eller solgt og vhor lange der går før han kontakter mig

Anmeld

3. marts 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

du har absolut ret.. og istedet for at skrive til ham, skriver jeg alt ned på papir.. alt det jeg får lyst til pludselig at fortælle ham.. det hjælper faktisk..  men det er stadig mega hårdt ikk at vide om man er købt eller solgt og vhor lange der går før han kontakter mig

Jeg kender til følelsen af afmagt Sådan er der bare nogen situationer, der bliver skabt - ubærlig lidelse indeni. God ide med at skrive det ned på papir, hold dig fra email/tlf/facebook når det kommer til ham.

Skulle ikke undre mig hvis han stopper op, når DU ikke kontakter ham, for så bliver hans nysgerrighed vagt og så bliver han simpelthen NØDT til at lige at checke ind... det narrative begær virker ALTID...

Anmeld

3. marts 2013

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Jeg kender til følelsen af afmagt Sådan er der bare nogen situationer, der bliver skabt - ubærlig lidelse indeni. God ide med at skrive det ned på papir, hold dig fra email/tlf/facebook når det kommer til ham.

Skulle ikke undre mig hvis han stopper op, når DU ikke kontakter ham, for så bliver hans nysgerrighed vagt og så bliver han simpelthen NØDT til at lige at checke ind... det narrative begær virker ALTID...

håber du har ret

og tak for rådene

Anmeld

3. marts 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

håber du har ret

og tak for rådene

Anmeld

4. marts 2013

Anonym trådstarter

hvor lang tid mon han skal bruge

det er forfærdeligt at gå og vente og ikk måtte kontakte ham :/

vil jo bare have han ved jeg stadig tænker på ham og elsker ham

har det virkelig elendigt

jeg aner jo ikk om han først skriver om 1 månede eller 2  åhhhh gud

Anmeld

4. marts 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

hvor lang tid mon han skal bruge

det er forfærdeligt at gå og vente og ikk måtte kontakte ham :/

vil jo bare have han ved jeg stadig tænker på ham og elsker ham

har det virkelig elendigt

jeg aner jo ikk om han først skriver om 1 månede eller 2  åhhhh gud

Det var jo ham der løj først så kan ikke forstå hvorfor det er ham der skal have tid mens du sidder og er ked af det for det har han virkelig ikke fortjent det hele burte være omvendt vis han nu bare havde været ærligt fra starten af havde der ikke været nogle problemer nu men han ligger hele skylden over på dig og det er ikke okay vis han virkelig elskede dig ville han ikke give dig skylden for hans løjne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.