Anonym skriver:
SÅ HAR HAN VÆRET HER!
og jeg er stadig single
..
efter alt dette har han ikk de samme følelser for mig mere, og ville derfor ikk fortsætte som kærester.. og det må jeg acceptere for kan jo ikk tvinge ham til at elske og kunne lide mig..
vi vil fortsat have kontakt og ses som venner og så sagde han at det jo kunne være han fik de samme følelser for mig ved at lære mig at kende igen
det skal lige siges at det var HAM som foreslog at vi stadig sås om snakkede sammen, og hjalp hinanden men bare uden kys og alt det der kæresteri.. og jeg er faktisk tilfreds... kamelen skulle lige sluges men er sikker på at jeg kan få ham til at føle det samme igen ved virkelig at være pisse charmerende
...
Jeg tror lige, at du er nødt til at hjælpe mig lidt her. Jeg har lidt svært ved at forstå, hvordan situationen er anderledes nu, end den var før snakken? Du går jo stadig og håber på, at han skifter mening og ryger lige tilbage i armene på dig? På den måde kommer du vel ikke rigtig videre? Det lyder som om, at han bare holder dig hen og egentlig kun manglede en unskyldning for at slå op, den undskyldning har han nu.
Jeg skriver ikke dette her for at gøre dig ked af det, men jeg har selv stået i en lignene situation med en X for mange år siden, og for at være ærlig, så åd det mig op indeni.

Anmeld