har ødelagt det for mig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2013

Anonym trådstarter

gædde/gitte skriver:

jamen.... kæreste ven. Jeg kan altså ikke lade være med at sidde og tænke, at skylden jo var fifty/fifty.

Havde han ikke løjet, så havde du aldrig panikket og luret i mobilen.

MEN den eneste der betaler prisen er dig

ja det er ikke for at gøre dig i tvivl-den magt har jeg forhåbelig heller ikke............ men syntes bare at der ryger en snert af uligevægt i det her

du har skam helt ret.. han får mig til at føle 100% ansvarlig og skyldig slevom vi er lige gode om dette..

tager den også med ham imorgen men har bare ikk ville gnide mere salt i hans sår lige nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

du har skam helt ret.. han får mig til at føle 100% ansvarlig og skyldig slevom vi er lige gode om dette..

tager den også med ham imorgen men har bare ikk ville gnide mere salt i hans sår lige nu...

håber han giver dig lidt medhold i morgen, så du ikke bliver total skuffet

pøj pøj og på genskrivning i morgen?

Anmeld

7. marts 2013

Anonym trådstarter

gædde/gitte skriver:

jeeps genskrivning imorgen

og forhåbentlig en god en

Anmeld

8. marts 2013

Moar2011

håber han giver dig en chance, l lød rigtig glade for hinanden - men husk stadig han løj

Anmeld

8. marts 2013

Anonym trådstarter

gædde/gitte skriver:

SÅ HAR HAN VÆRET HER!

og jeg er stadig single..

efter alt dette har han ikk de samme følelser for mig mere, og ville derfor ikk fortsætte som kærester.. og det må jeg acceptere for kan jo ikk tvinge ham til at elske og kunne lide mig..

vi vil fortsat have kontakt og ses som venner og så sagde han at det jo kunne være han fik de samme følelser for mig ved at lære mig at kende igen det skal lige siges at det var HAM som foreslog at vi stadig sås om snakkede sammen, og hjalp hinanden men bare uden kys og alt det der kæresteri.. og jeg er faktisk tilfreds... kamelen skulle lige sluges men er sikker på at jeg kan få ham til at føle det samme igen ved virkelig at være pisse charmerende...

Anmeld

8. marts 2013

Anonym trådstarter

Storms-Mor skriver:

håber han giver dig en chance, l lød rigtig glade for hinanden - men husk stadig han løj

SÅ HAR HAN VÆRET HER!

efter alt dette har han ikk de samme følelser for mig mere, og ville derfor ikk fortsætte som kærester.. og det må jeg acceptere for kan jo ikk tvinge ham til at elske og kunne lide mig..

vi vil fortsat have kontakt og ses som venner og så sagde han at det jo kunne være han fik de samme følelser for mig ved at lære mig at kende igen det skal lige siges at det var HAM som foreslog at vi stadig sås om snakkede sammen, og hjalp hinanden men bare uden kys og alt det der kæresteri.. og jeg er faktisk tilfreds... kamelen skulle lige sluges men er sikker på at jeg kan få ham til at føle det samme igen ved virkelig at være pisse charmerende...

Anmeld

8. marts 2013

Anonym trådstarter

lille-fisen skriver:

Prøv og giv ham lidt luft og se hvad der sker - måske kommer han til fornuft og hvis ikke han gør så er han ærligt talt ikke noget at samle på. Ja det er da et dumt træk at kigge i mobilen, men han løj jo også og det er lige så dumt.

Min pointe er, at helt ærligt så er det en ret lille ting at gå fra hinanden på baggrund af. Hvis man virkelig vil hinanden er det da noget man får snakket igennem fx i forhold til hinandens grænser osv., så siger man undskyld, giver et kys og så er den ski slået.

Synes det er fjollet han tager SÅ meget på vej over så lille en ting. Hvis han ikke vil jeres forhold kan han da sige det i stedet for opføre sig som sådan tøs 

Håber det løser sig

SÅ HAR HAN VÆRET HER!

vi vil fortsat have kontakt og ses som venner og så sagde han at det jo kunne være han fik de samme følelser for mig ved at lære mig at kende igen det skal lige siges at det var HAM som foreslog at vi stadig sås om snakkede sammen, og hjalp hinanden men bare uden kys og alt det der kæresteri.. og jeg er faktisk tilfreds... kamelen skulle lige sluges men er sikker på at jeg kan få ham til at føle det samme igen ved virkelig at være pisse charmerende...

Anmeld

8. marts 2013

Ayasmor

Anonym skriver:

SÅ HAR HAN VÆRET HER!

Jeg tror lige, at du er nødt til at hjælpe mig lidt her. Jeg har lidt svært ved at forstå, hvordan situationen er anderledes nu, end den var før snakken? Du går jo stadig og håber på, at han skifter mening og ryger lige tilbage i armene på dig? På den måde kommer du vel ikke rigtig videre? Det lyder som om, at han bare holder dig hen og egentlig kun manglede en unskyldning for at slå op, den undskyldning har han nu.

Jeg skriver ikke dette her for at gøre dig ked af det, men jeg har selv stået i en lignene situation med en X for mange år siden, og for at være ærlig, så åd det mig op indeni.

Anmeld

8. marts 2013

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Jeg tror lige, at du er nødt til at hjælpe mig lidt her. Jeg har lidt svært ved at forstå, hvordan situationen er anderledes nu, end den var før snakken? Du går jo stadig og håber på, at han skifter mening og ryger lige tilbage i armene på dig? På den måde kommer du vel ikke rigtig videre? Det lyder som om, at han bare holder dig hen og egentlig kun manglede en unskyldning for at slå op, den undskyldning har han nu.

Jeg skriver ikke dette her for at gøre dig ked af det, men jeg har selv stået i en lignene situation med en X for mange år siden, og for at være ærlig, så åd det mig op indeni.

jamen vi er ikke kærester men han vil bare ikk lukke muligheden helt hvis han nu får de her følelser igen.. og så bare lige for at vi ser hinanden på en anden måde.. men stadig bibeholder det venskab vi havde som kærester...

Anmeld

8. marts 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

jamen vi er ikke kærester men han vil bare ikk lukke muligheden helt hvis han nu får de her følelser igen.. og så bare lige for at vi ser hinanden på en anden måde.. men stadig bibeholder det venskab vi havde som kærester...

Nææ men på den baggrund kan han jo sørge for du sætter dit liv på standby i håbet om at han vender tilbage til dig, mens han så bare kan gå ud og duske enhver han falder over og komme med forskellige udmeldinger - måske en sen aften tinger han til dig, hører om du er hjemme, må jeg komme forbi... Du siger ja, du glæder dig, pludselig kysser I og så fortryder han og siger han ikke er klar... Og du bliver såret for du håbede og håbede og håbede...... Han kommer ikke tilbage, det er min fornemmelse. Men som skrevet tidligere så slipper han for at gøre det helt forbi, men kommer med denne udmelding istedet så døren altid vil stå en lille smule på klem for hvad nu hvis... Og det skulle ikke undre ig han er af den type, der lige så snart du begynder at tænke, overveje , ser en anden - sørger for at gøre sig bemærket så du igen pludselig tænker... Han skifter mening NU... Og nej der sker ikke mere.... Jeg tænker det er slut for hans vedkommende. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.