Jeg er nødt til at rette en stor tak til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2013

Fenja09

Laulund87 skriver:

Ja det er nemlig rigtig dejligt

Så håber jeg I får en god "date" hehe

Håber jeg også!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2013

Krussedulle

Laulund87 skriver:

Jeg er heller ikke god til det, føler mig klodset og kejtet Men det er SÅ meget nemmere når man har skrevet sammen først og "kender" hinanden lidt

Håber du får mod på at prøve en dag

Tak

Du er sød

Anmeld

28. februar 2013

Laulund87

Krussedulle skriver:

Tak

Du er sød

Øv du bor langt væk! Ellers ville jeg gerne mødes hvis du have mod på det

Anmeld

28. februar 2013

Miss Kat

maryjane skriver:

Det lyder dejligt !

Jeg har angst, socialfobi og noget a la særligt sensitiv... kunne godt bruge et større netværk... Men lige nu ville jeg ikke turde tage springet til at mødes med nogen. Meget ambivalent at man ønsker det, men alligevel også undgår det... nogengange kan jeg være nervøs  bare fordi jeg har fået en notifikation herinde :b dumme hjerne. Nå det blev lidt rodet. 

Men det er skønt at siden findes og det den har gjort for dig.

Hæhæ så vil jeg da lige gøre dig nervøs, så nu får du en notifikation! Ej det var tarveligt... stort kram til dig og din "dumme hjerne", som du kalder den, og hav en dejlig aften.  

Anmeld

28. februar 2013

Miss Kat

Hyggelig tråd.  

Anmeld

28. februar 2013

Laulund87

maryjane skriver:

Det lyder dejligt !

Jeg har angst, socialfobi og noget a la særligt sensitiv... kunne godt bruge et større netværk... Men lige nu ville jeg ikke turde tage springet til at mødes med nogen. Meget ambivalent at man ønsker det, men alligevel også undgår det... nogengange kan jeg være nervøs  bare fordi jeg har fået en notifikation herinde :b dumme hjerne. Nå det blev lidt rodet. 

Men det er skønt at siden findes og det den har gjort for dig.

Ups havde ikke set dit svar

Ej det er helt skræmmende, men jeg kender virkelig til det du skriver! Også det med nodifikationer Hvor skørt er det lige egentlig

Jeg håber du får mod på at prøve at mødes med nogen en dag, det er så dejligt at finde nye veninder

Anmeld

28. februar 2013

Krussedulle

Laulund87 skriver:

Øv du bor langt væk! Ellers ville jeg gerne mødes hvis du have mod på det

Anmeld

28. februar 2013

Laulund87

Janni. skriver:

Dejlig med en positiv tråd. 

Jeg har skrevet med nogen hist og pist herinde, men jeg har ingen herinde som jeg ligefrem vil kalde veninder. Jeg har et par kvinder herinde som jeg skriver lidt med. Det er såmænd hyggelig nok. 

Og så når dig, Tanja og jeg kommer ud i noget med blå/grønne/lyserøde elefanter I er sgu herlige!

Anmeld

28. februar 2013

bøllen

BABY.DK

Da jeg er på førtidspension og jo bare går hjemme er det lidt svært at få mødt nye mennesker. Jeg har social fobi/angst og ville aldrig gå hen til folk jeg ikke kender.

MEN herinde kan jeg være mig selv og det har gjort at jeg har fået nogle fantastiske veninder Når man kan skrive sammen først, er det bare lidt nemmere at tage springet og mødes med nogen

Jeg har nu en håndfuld gode veninder jeg ikke ville undvære for noget i verden og det er takket være den her dejlige hjemmeside!

Jeg skal endda mødes med en her på lørdag og vi skal til modeshov i Ønskebørn

Har du fundet nogle veninder herinde?

Ja det har jeg  

nogle mere end andre .. Går som dig hjemme , så hurra for nettet

Anmeld

28. februar 2013

sne190810

Jaaaa  Har mødt den skønneste Dorthe. Har ikke rigtig nogle veninder med børn, så det er himmelsk at have en at dele den verden med  Vi har både været på sommerferie sammen sidste år, og skal afsted igen i år udover det, er vores døtre på hhv knap 3 år og 2,5 år bedsteste venner,- eller hvad man kalder det i den alder!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.