Jeg er nødt til at rette en stor tak til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2013

jydeinden

har skrevet med flere rigtigt søde piger men indtil videre holdt igen med besøg.. det kommer når/hvis det kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2013

M (:

Laulund87 skriver:

Jeg kan allerede mærke det går galt haha

Er også spændt på den der goodiebag

Haha, det er nok godt nok for mit splinter nye, ubrugte dankort at vi ikke kender kønnet endnu

Ja, selvom det var sjovere med en glidebane!

Anmeld

28. februar 2013

Laulund87

jydeinden skriver:

har skrevet med flere rigtigt søde piger men indtil videre holdt igen med besøg.. det kommer når/hvis det kommer

Man skal heller ikke gøre det før man er klar

Anmeld

28. februar 2013

Laulund87

M (: skriver:

Haha, det er nok godt nok for mit splinter nye, ubrugte dankort at vi ikke kender kønnet endnu

Ja, selvom det var sjovere med en glidebane!

Ja det er ret smart

Haha ja der var mange der undrede sig da de skrev glidebane

Anmeld

28. februar 2013

B&J

jydeinden skriver:

hvis du en dag får mod på det, så ved du at min/vores dør står åben din dejlige kvinde

det ved jeg den gør og det er såååååå sødt af dig... men ja det er sku næsten mere slemt ind at møde en ny kæreste hihihihihihi men håber det slipper lidt når alt det andet falder til ro

Anmeld

28. februar 2013

B&J

Laulund87 skriver:

Øv! Ej så skal du da bare have noget fast, det holder vi på!

nemlig, men heldig vis har jeg fået en god mentor der hjælper mig sååå meget så håber inderligt at jeg kan få et job inden jeg mister hende igen til jul der er heldig vis længe til inu

Anmeld

28. februar 2013

Fenja09

Laulund87 skriver:

BABY.DK

Da jeg er på førtidspension og jo bare går hjemme er det lidt svært at få mødt nye mennesker. Jeg har social fobi/angst og ville aldrig gå hen til folk jeg ikke kender.

MEN herinde kan jeg være mig selv og det har gjort at jeg har fået nogle fantastiske veninder Når man kan skrive sammen først, er det bare lidt nemmere at tage springet og mødes med nogen

Jeg har nu en håndfuld gode veninder jeg ikke ville undvære for noget i verden og det er takket være den her dejlige hjemmeside!

Jeg skal endda mødes med en her på lørdag og vi skal til modeshov i Ønskebørn

Har du fundet nogle veninder herinde?

Det er da rigtig dejligt, at du har fundet nogle gode veninder her igennem. Godt at det kan udvikle sig og ikke kun blive i den virtuelle verden.

Jeg har ikke mødt nogen herinde fra...endnu, men håber at mødes med en her i næste uge. Hun virker til at være et rigtig skønt menneske og så har vi jævnalderende børn

/Fenja

Anmeld

28. februar 2013

Laulund87

Fenja09 skriver:

Det er da rigtig dejligt, at du har fundet nogle gode veninder her igennem. Godt at det kan udvikle sig og ikke kun blive i den virtuelle verden.

Jeg har ikke mødt nogen herinde fra...endnu, men håber at mødes med en her i næste uge. Hun virker til at være et rigtig skønt menneske og så har vi jævnalderende børn

/Fenja

Ja det er nemlig rigtig dejligt

Så håber jeg I får en god "date" hehe

Anmeld

28. februar 2013

Krussedulle

Laulund87 skriver:

Det er jo heller ikke alle der bruger siden til at finde veninder Det var ikke min plan, men det endte det med

Jeg er bare så dårlig til sådan noget!

Har INGEN veninder, men det har jeg ikke haft i rigtig mange år

Anmeld

28. februar 2013

Laulund87

Krussedulle skriver:

Jeg er bare så dårlig til sådan noget!

Har INGEN veninder, men det har jeg ikke haft i rigtig mange år

Jeg er heller ikke god til det, føler mig klodset og kejtet Men det er SÅ meget nemmere når man har skrevet sammen først og "kender" hinanden lidt

Håber du får mod på at prøve en dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.