Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sne190810 skriver: Jaaaa Har mødt den skønneste Dorthe. Har ikke rigtig nogle veninder med børn, så det er himmelsk at have en at dele den verden med Vi har både været på sommerferie sammen sidste år, og skal afsted igen i år udover det, er vores døtre på hhv knap 3 år og 2,5 år bedsteste venner,- eller hvad man kalder det i den alder!
Jaaaa Har mødt den skønneste Dorthe. Har ikke rigtig nogle veninder med børn, så det er himmelsk at have en at dele den verden med Vi har både været på sommerferie sammen sidste år, og skal afsted igen i år udover det, er vores døtre på hhv knap 3 år og 2,5 år bedsteste venner,- eller hvad man kalder det i den alder!
Hold da op, det er da bare helt vildt dejligt med ferier sammen og at pigerne bare er bedste venner!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Laulund87 skriver: Ups havde ikke set dit svar Ej det er helt skræmmende, men jeg kender virkelig til det du skriver! Også det med nodifikationer Hvor skørt er det lige egentlig Jeg håber du får mod på at prøve at mødes med nogen en dag, det er så dejligt at finde nye veninder
Ups havde ikke set dit svar
Ej det er helt skræmmende, men jeg kender virkelig til det du skriver! Også det med nodifikationer Hvor skørt er det lige egentlig
Jeg håber du får mod på at prøve at mødes med nogen en dag, det er så dejligt at finde nye veninder
Hih ja det er ret skræmmende :s og tak.
Miss Kat skriver: Hæhæ så vil jeg da lige gøre dig nervøs, så nu får du en notifikation! Ej det var tarveligt... stort kram til dig og din "dumme hjerne", som du kalder den, og hav en dejlig aften.
Hæhæ så vil jeg da lige gøre dig nervøs, så nu får du en notifikation! Ej det var tarveligt... stort kram til dig og din "dumme hjerne", som du kalder den, og hav en dejlig aften.
Hæhæ tak
maryjane skriver: Hih ja det er ret skræmmende :s og tak.
Din pige er helt vildt charmerende, sikke nogle træk! Så lige billeder i den anden tråd
Laulund87 skriver: Din pige er helt vildt charmerende, sikke nogle træk! Så lige billeder i den anden tråd
Tak Og i lige måde Din pige er så kær.
maryjane skriver: Tak Og i lige måde Din pige er så kær.
Mange tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128