Jeg er nødt til at rette en stor tak til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.842 visninger
55 svar
37 synes godt om
28. februar 2013

Laulund87

BABY.DK

Da jeg er på førtidspension og jo bare går hjemme er det lidt svært at få mødt nye mennesker. Jeg har social fobi/angst og ville aldrig gå hen til folk jeg ikke kender.

MEN herinde kan jeg være mig selv og det har gjort at jeg har fået nogle fantastiske veninder Når man kan skrive sammen først, er det bare lidt nemmere at tage springet og mødes med nogen

Jeg har nu en håndfuld gode veninder jeg ikke ville undvære for noget i verden og det er takket være den her dejlige hjemmeside!

Jeg skal endda mødes med en her på lørdag og vi skal til modeshov i Ønskebørn

Har du fundet nogle veninder herinde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har fundet nogle fantastiske veninder gennem baby.dk - ved slet ikke, hvad jeg skulle have gjort uden denne fantastiske side

til dig, søde

Anmeld

28. februar 2013

Koen.

JA, jeg har fundet nogle skønne kvinder herinde

Anmeld

28. februar 2013

Laulund87

Tanja. skriver:

JA, jeg har fundet nogle skønne kvinder herinde

Dejlige du

Anmeld

28. februar 2013

Laulund87

PT skriver:

Jeg har fundet nogle fantastiske veninder gennem baby.dk - ved slet ikke, hvad jeg skulle have gjort uden denne fantastiske side

til dig, søde

Nej hvad skulle vi gøre uden!

Anmeld

28. februar 2013

B&J

jeg skriver med rigtigt mange vidunderlige kvinder her inde men desværre ingen veninder, jeg lider også meget af angst for mennesker og det gør jeg ikke bare tør møde folk og er bange for at de såre mig bagefter så holder man igen.. det er jeg ked af men åber en dag jeg kunne møde nogle her inde for der er så mange vinderlige kvinder inde på baby

Anmeld

28. februar 2013

Laulund87

B&J skriver:

jeg skriver med rigtigt mange vidunderlige kvinder her inde men desværre ingen veninder, jeg lider også meget af angst for mennesker og det gør jeg ikke bare tør møde folk og er bange for at de såre mig bagefter så holder man igen.. det er jeg ked af men åber en dag jeg kunne møde nogle her inde for der er så mange vinderlige kvinder inde på baby

Jeg kender det VIRKELIG godt!

Jeg har brændt nallerne før i tiden med veninder og havde egentlig opgivet at finde nogen, men gjorde det heldigvis ikke!

Du må ikke opgive, men jeg ved det er mega svært

Anmeld

28. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har været så heldig at møde nettemor en enkelt gang, og håber virkelig at jeg kommer til at se meget til hende! Også er der bare så mange andre herindfra jeg rigtig gerne ville møde også!

Baby.dk længe leve! Vh stine

Anmeld

28. februar 2013

M (:

Laulund87 skriver:

BABY.DK

Da jeg er på førtidspension og jo bare går hjemme er det lidt svært at få mødt nye mennesker. Jeg har social fobi/angst og ville aldrig gå hen til folk jeg ikke kender.

MEN herinde kan jeg være mig selv og det har gjort at jeg har fået nogle fantastiske veninder Når man kan skrive sammen først, er det bare lidt nemmere at tage springet og mødes med nogen

Jeg har nu en håndfuld gode veninder jeg ikke ville undvære for noget i verden og det er takket være den her dejlige hjemmeside!

Jeg skal endda mødes med en her på lørdag og vi skal til modeshov i Ønskebørn

Har du fundet nogle veninder herinde?

Ja, jeg har mødt et par stykker! 

- og glæder mig til modeshow på søndag! 

Anmeld

28. februar 2013

Janni.

Dejlig med en positiv tråd. 

Jeg har skrevet med nogen hist og pist herinde, men jeg har ingen herinde som jeg ligefrem vil kalde veninder. Jeg har et par kvinder herinde som jeg skriver lidt med. Det er såmænd hyggelig nok. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.