Jeg er nødt til at rette en stor tak til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2013

Laulund87

StineW79 skriver:

Jeg har været så heldig at møde nettemor en enkelt gang, og håber virkelig at jeg kommer til at se meget til hende! Også er der bare så mange andre herindfra jeg rigtig gerne ville møde også!

Baby.dk længe leve! Vh stine

Det er bare dejligt når man bare klikker sammen

Baby.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2013

B&J

Laulund87 skriver:

Jeg kender det VIRKELIG godt!

Jeg har brændt nallerne før i tiden med veninder og havde egentlig opgivet at finde nogen, men gjorde det heldigvis ikke!

Du må ikke opgive, men jeg ved det er mega svært

jaaa jeg har det også sådan jeg har opgivet og tager en dag af gangen og håber en dag jeg møder en mega god veninde men ja det er så svært

Anmeld

28. februar 2013

Laulund87

M (: skriver:

Ja, jeg har mødt et par stykker! 

- og glæder mig til modeshow på søndag! 

LOL og så har jeg skrevet lørdag, det kører for mig

Glæder mig også

Anmeld

28. februar 2013

Laulund87

B&J skriver:

jaaa jeg har det også sådan jeg har opgivet og tager en dag af gangen og håber en dag jeg møder en mega god veninde men ja det er så svært

Du må sige til hvis du vil mødes med mig, en der kender til det. Bare så du har tilbuddet, ingen pres

Anmeld

28. februar 2013

M (:

Laulund87 skriver:

LOL og så har jeg skrevet lørdag, det kører for mig

Glæder mig også

Haha, ja, om det er 3/2 eller 2/3 eller 3/3 du mener, så lykkedes det nok før eller siden at blive enige..

Anmeld

28. februar 2013

Laulund87

Haha, ja, om det er 3/2 eller 2/3 eller 3/3 du mener, så lykkedes det nok før eller siden at blive enige..

Haha nu synes jeg du er grov, men det er vist selvforskyldt

Men ja mon ikke det lykkedes

Anmeld

28. februar 2013

B&J

Laulund87 skriver:

Du må sige til hvis du vil mødes med mig, en der kender til det. Bare så du har tilbuddet, ingen pres

åhhh hvor er du bare super sød

jeg håber en dag det kn lad sig gøre men lige nu kan jeg slet ikke rumme mere ind mit praktik og søge job syntes det fylder meget og det er slet ikke sjovt når man søger job man skal ud til alle de nye personer osv det tager lidt på mig desværre. men det viste jeg godt

Anmeld

28. februar 2013

M (:

Laulund87 skriver:

Haha nu synes jeg du er grov, men det er vist selvforskyldt

Men ja mon ikke det lykkedes

Hihi ups, undskyld.. 

Det ville bare være ærgerligt at møde op den forkerte dag - tænk, hvis den gravide kvinde stod nede i Ønskebørn og fik besked om, at det altså ikke er i dag, at der er gratis sandwiches..

Anmeld

28. februar 2013

Laulund87

B&J skriver:

åhhh hvor er du bare super sød

jeg håber en dag det kn lad sig gøre men lige nu kan jeg slet ikke rumme mere ind mit praktik og søge job syntes det fylder meget og det er slet ikke sjovt når man søger job man skal ud til alle de nye personer osv det tager lidt på mig desværre. men det viste jeg godt

Puha det kan jeg levende sætte mig ind i Men ja man skal have overskud til det, ellers vil det nok gå galt

Men du skriver bare hvis det er

Anmeld

28. februar 2013

Laulund87

Hihi ups, undskyld.. 

Det ville bare være ærgerligt at møde op den forkerte dag - tænk, hvis den gravide kvinde stod nede i Ønskebørn og fik besked om, at det altså ikke er i dag, at der er gratis sandwiches..

Haha kan lige se det for mig

Ej med alle de gode tilbud jeg har hørt der skulle være, skal jeg nok huske dato og klokslet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.