Jeg er nødt til at rette en stor tak til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2013

B&J

Laulund87 skriver:

Puha det kan jeg levende sætte mig ind i Men ja man skal have overskud til det, ellers vil det nok gå galt

Men du skriver bare hvis det er

ja, det er alt for meget syntes jeg men det er vigtigt at kunne få et job så jeg kan få ro inde i mig selv omkring alle de ting så jeg ved hvad jeg skal hver dag og jeg ved hvad personale jeg skal have noget med at gøre hverdag og det er det bedste personale det er det vigtigste... men hold op hvor er det bare svært det hele... men det kunne give meget mere ro ind alle de praktik steder....

og især fordi kommunen ikke helt vil lytte til det er så hårdt og det gør det være ind det gør godt....

og du er så sød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2013

maryjane

Det lyder dejligt !

Jeg har angst, socialfobi og noget a la særligt sensitiv... kunne godt bruge et større netværk... Men lige nu ville jeg ikke turde tage springet til at mødes med nogen. Meget ambivalent at man ønsker det, men alligevel også undgår det... nogengange kan jeg være nervøs  bare fordi jeg har fået en notifikation herinde :b dumme hjerne. Nå det blev lidt rodet. 

Men det er skønt at siden findes og det den har gjort for dig.

Anmeld

28. februar 2013

M (:

Laulund87 skriver:

Haha kan lige se det for mig

Ej med alle de gode tilbud jeg har hørt der skulle være, skal jeg nok huske dato og klokslet

Hihi, nej, det ville ikke være kønt!

Haha, ja, det bliver da mega spændende, om vi er nødt til at købe hele butikken!

Anmeld

28. februar 2013

Krussedulle

Laulund87 skriver:

BABY.DK

Da jeg er på førtidspension og jo bare går hjemme er det lidt svært at få mødt nye mennesker. Jeg har social fobi/angst og ville aldrig gå hen til folk jeg ikke kender.

MEN herinde kan jeg være mig selv og det har gjort at jeg har fået nogle fantastiske veninder Når man kan skrive sammen først, er det bare lidt nemmere at tage springet og mødes med nogen

Jeg har nu en håndfuld gode veninder jeg ikke ville undvære for noget i verden og det er takket være den her dejlige hjemmeside!

Jeg skal endda mødes med en her på lørdag og vi skal til modeshov i Ønskebørn

Har du fundet nogle veninder herinde?

Dejligt for dig

Nu har jeg været medlem siden 2010! Og har hverken fundet veninder eller andet herinde!

Men det er da hyggeligt at være her

Anmeld

28. februar 2013

Laulund87

B&J skriver:

ja, det er alt for meget syntes jeg men det er vigtigt at kunne få et job så jeg kan få ro inde i mig selv omkring alle de ting så jeg ved hvad jeg skal hver dag og jeg ved hvad personale jeg skal have noget med at gøre hverdag og det er det bedste personale det er det vigtigste... men hold op hvor er det bare svært det hele... men det kunne give meget mere ro ind alle de praktik steder....

og især fordi kommunen ikke helt vil lytte til det er så hårdt og det gør det være ind det gør godt....

og du er så sød

Inden jeg fik førtidspension skulle jeg i praktik og arbejdsprøvning. Det knækkede mig fuldstændig og det var sådan en lettelse da det var ovre.

Kan godt forstå du vil have et fast sted at komme, det betyder bare alt. Krydser for dig

Anmeld

28. februar 2013

Laulund87

M (: skriver:

Hihi, nej, det ville ikke være kønt!

Haha, ja, det bliver da mega spændende, om vi er nødt til at købe hele butikken!

Jeg kan allerede mærke det går galt haha

Er også spændt på den der goodiebag

Anmeld

28. februar 2013

B&J

Laulund87 skriver:

Inden jeg fik førtidspension skulle jeg i praktik og arbejdsprøvning. Det knækkede mig fuldstændig og det var sådan en lettelse da det var ovre.

Kan godt forstå du vil have et fast sted at komme, det betyder bare alt. Krydser for dig

ja jeg håber det også fordi når jeg er et sted og det er godt begynder jeg næsten at græde når jeg skal slutte fordi jeg ved jeg skal et nyt sted hen og det er så hårdt og jeg vil gerne have et arbejde for kan godt lig at lave noget også...

Anmeld

28. februar 2013

jydeinden

B&J skriver:

jeg skriver med rigtigt mange vidunderlige kvinder her inde men desværre ingen veninder, jeg lider også meget af angst for mennesker og det gør jeg ikke bare tør møde folk og er bange for at de såre mig bagefter så holder man igen.. det er jeg ked af men åber en dag jeg kunne møde nogle her inde for der er så mange vinderlige kvinder inde på baby

hvis du en dag får mod på det, så ved du at min/vores dør står åben din dejlige kvinde

Anmeld

28. februar 2013

Laulund87

Krussedulle skriver:

Dejligt for dig

Nu har jeg været medlem siden 2010! Og har hverken fundet veninder eller andet herinde!

Men det er da hyggeligt at være her

Det er jo heller ikke alle der bruger siden til at finde veninder Det var ikke min plan, men det endte det med

Anmeld

28. februar 2013

Laulund87

B&J skriver:

ja jeg håber det også fordi når jeg er et sted og det er godt begynder jeg næsten at græde når jeg skal slutte fordi jeg ved jeg skal et nyt sted hen og det er så hårdt og jeg vil gerne have et arbejde for kan godt lig at lave noget også...

Øv! Ej så skal du da bare have noget fast, det holder vi på!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.