Ulempen ved facebook!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2013

DitteFisk

Jeg kunne da også godt finde på at skrive om gode episoder i mit liv, små som store  Hellere dét end brok faktisk. Har det ikke så godt med de folk der anvender Facebook som daglig brok-blog, men hvis de har det så skidt, så fair nok, de må jo bruge deres opdateringer som de har lyst, ligesom jeg må  

Og så er slette/blokerings-knappen jo fantastisk, hvis man ikke har lyst til at se på noget bestemt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

tarkoflen

Jeg bliver noget mere træt af opdatering ala vores liv er fantastik flere gange om dagen og så finder man ud af, at det hele går af h.... Til!

Har en FB ven, som har skrevet utrolig meget om, hvor skønt det var at han og kæresten nu havde været sammen i x antal år, og hvor dejlig hun var at hun holdte ham ud, og tilbage kom der lange beskeder om, hvor skøn han var og 14 dage efter er han single og de har sat huset til salg????

Sådan noget synes jeg er virkelig mærkeligt!

Men jeg bliver altså også lidt træt, når folk bare generelt opdaterer 10 gange om dagen om alt mulig mere eller mindre ligegyldigt! Kan ikke forstå, at man har behov for at opdatere så mange gange på en dag!

Anmeld

27. februar 2013

HeidiØ

Karina84 skriver:

Lige den der slags statusser kan ikke irretere mig saa meget 

Men jeg har en gang slettet en bekendt fordi han er medlem af politisk parti, og han linkede og skrev konstant om politik i hans statusopdateringer. Han havde altid en mening om det hans modstanders partier kom ud med, og det gad jeg bare ikke se paa mere til sidst...!

Jeg har ogsaa nogle derinde der smider mange, som i virkelig MANGE billeder op af deres kære unger, og ja de er søde, men jeg har ikke brug for at faa spammet min forside konstant med de samme unger. Saa der har jeg meldt det fra, og saa gaar jeg selv ind og kigger profilerne indimellem og ser billederne i stedet 

Ja, dem kan jeg også hurtigt få for mange af! Både de politiske og billeder - men man skal osse ligge RIGTIG mange billeder op, før jeg kan blive irriteret Så det er heldigvis sjældent.

Anmeld

27. februar 2013

HeidiØ

Mom skriver:

Nu skriver jeg ikke selv meget på FB..

Men altså, personligt syntes jeg det er noget underligt noget at hidse sig op over, hvad andre skriver i deres egne status opdateringer...

Folk må skrive nøjagtigt hvad de vil på DERES egen væg, ligesom jeg må på min.. Og det kan jeg på ingen måde få ondt i røven over..

Men altså jeg hænger heller ikke på FB hele tiden.

Det var nu heller iikke for at hidse mig op.. sys bare det skide irriterende folk skal poste det samme op så ofte.. altså, hvorfor skal verden vide deres børn sover 8 timer hver nat? Tror osse folk ville blive irriterede hvis jeg skrev "iih endnu en dårlig nat" HVER dag

Men igen; der er jo en blokade knap. Nu sku jeg bare lige ud med det.

Anmeld

27. februar 2013

HeidiØ

Gigl skriver:

Jeg kunne da også godt finde på at skrive om gode episoder i mit liv, små som store  Hellere dét end brok faktisk. Har det ikke så godt med de folk der anvender Facebook som daglig brok-blog, men hvis de har det så skidt, så fair nok, de må jo bruge deres opdateringer som de har lyst, ligesom jeg må  

Og så er slette/blokerings-knappen jo fantastisk, hvis man ikke har lyst til at se på noget bestemt

Nej, dét forstår jeg mig faktisk heller ikke på? Hvorfor man bruger det til brok-blog. Men ja, så hurra for knappen.

men altså - jeg skriver da osse noget af og til. Er bare træt af det samme og det samme fra de samme personer hele tiden

Anmeld

27. februar 2013

HeidiØ

tarkoflen skriver:

Jeg bliver noget mere træt af opdatering ala vores liv er fantastik flere gange om dagen og så finder man ud af, at det hele går af h.... Til!

Har en FB ven, som har skrevet utrolig meget om, hvor skønt det var at han og kæresten nu havde været sammen i x antal år, og hvor dejlig hun var at hun holdte ham ud, og tilbage kom der lange beskeder om, hvor skøn han var og 14 dage efter er han single og de har sat huset til salg????

Sådan noget synes jeg er virkelig mærkeligt!

Men jeg bliver altså også lidt træt, når folk bare generelt opdaterer 10 gange om dagen om alt mulig mere eller mindre ligegyldigt! Kan ikke forstå, at man har behov for at opdatere så mange gange på en dag!

Fuldstændig enig! Sådan noget er sku for mærkeligt!  Og ja, én update pr dag burde da være rigeligt.. hvis man har noget sjovt/spændende.

Anmeld

27. februar 2013

Karina84

HeidiØ skriver:

Ja, dem kan jeg også hurtigt få for mange af! Både de politiske og billeder - men man skal osse ligge RIGTIG mange billeder op, før jeg kan blive irriteret Så det er heldigvis sjældent.

Ja det da hyggeligt at følge med, især naar det er børn 

Men ja, det er ogsaa nogle ret ekstreme tilfælde jeg snakker om  (synes jeg i hvert fald, vi er jo heldigvis forskellige mht. hvor meget vi deler med andre, og som i skriver med flere opdateringer om dagen)

Anmeld

27. februar 2013

HeidiØ

Karina84 skriver:

Ja det da hyggeligt at følge med, især naar det er børn 

Men ja, det er ogsaa nogle ret ekstreme tilfælde jeg snakker om  (synes jeg i hvert fald, vi er jo heldigvis forskellige mht. hvor meget vi deler med andre, og som i skriver med flere opdateringer om dagen)

Ja heldigvis. Og tit må man jo bare bruge den her

Anmeld

27. februar 2013

MyLove E

HeidiØ skriver:

Åh, jeg er sådan en man kalder facebook nørd tror jeg, og tjekker heeeele tiden om der lige er noget nyt og spændende.

Men på det seneste sys jeg bare jeg bliver mere og mere irriterede over statusopdateringer! De fleste i min omgangskreds ved jeg har en søn som aldrig har sovet igennem - det er alligevel noget man har lært at leve med, sådan er det jo bare Men på det seneste er det kulmineret lidt, og han sover ret dårligt.

Så har jeg de sidste bare dage læst opdateringer om at iiiih og ååååh 8 timer i streg, som mit barn lige... og iiiiih og ååååååh han eller hun sover bare FANTASTISK! ØV, jeg gider spilmer ikke læse om det mere. Jeg har utroligt svært ved at glæde mig på deres vejne og jeg ser bare OVERHOVEDET ingen grund til at poste det ind i en status hver og hveranden dag!

Nu har jeg valgt at jeg ikke følger det længere.. pyh!

Nå, det kan godt være det bare er mig der er snæversynet, er bare træt af at læse det samme og det samme hele tiden, og jeg forstår ikke behovet for at skrive det!

SÅ FIK JEG LUFT  

Jeg kender det alt for godt. Både her inde og på facebook.

Man føler at dem der skriver det gør for kun at ramme lige mig. Man føler lidt at de kunne lige så godt ha skrevet personligt til en..

Men jeg tror at det er fordi man ser altid det man gerne selv vil ha:-)!!!

Jeg syntes også p.t at alle både her og på facebook, skal til at havde barn nr 2.

Det er virkelig hårdt at alle andre har det man selv gerne vil ha:-(

Anmeld

27. februar 2013

MortilElias2010

Tauf skriver:

Jeg kender det alt for godt. Både her inde og på facebook.

Man føler at dem der skriver det gør for kun at ramme lige mig. Man føler lidt at de kunne lige så godt ha skrevet personligt til en..

Men jeg tror at det er fordi man ser altid det man gerne selv vil ha:-)!!!

Jeg syntes også p.t at alle både her og på facebook, skal til at havde barn nr 2.

Det er virkelig hårdt at alle andre har det man selv gerne vil ha:-(

Jeg vidste altså ikke jeg skulle til at have nr. 2 

Men forstår udemærket hvad du mener søde, sådan har jeg det med fast arbejde - det lader til for mig at alle andre fra mit gamle studie får arbejde i faste stillinger og arbejder som pædagoger - mens jeg bare stadigvæk sutter rundt i løntilskud og skriver ansøgninger i lange baner og der sker bare ingenting!!!  Får ros for ansøgninger og samtaler når de i ny og næ dukker op, men så stopper det også.. Det er bare nedern (for at bruge et ungdomsudtryk fra de gamle dage) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.