Ulempen ved facebook!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2013

_-Kathrine-_

Så var det godt at jeg ikke skrev en succeshistorie om Villads i morges
fra en der også hader de der "ihhhh... Vi har det bare SÅ godt" opdateringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

Kay

HeidiØ skriver:

Ej, okay - det lyder da osse helt grotesk

jeps.... sys også det var meget mystisk måde at gøre det på...

Anmeld

27. februar 2013

StudPsyk

_-Kathrine-_ skriver:

Så var det godt at jeg ikke skrev en succeshistorie om Villads i morges
fra en der også hader de der "ihhhh... Vi har det bare SÅ godt" opdateringer

Jamen hvad må man så skrive om? Må man så kun brokke sig? Facebook er vel netop en platform, hvor man deler det rør sig i ens liv, og ofte ting man har brug for enten at få luft for, eller ting man glæder sig over

Anmeld

27. februar 2013

DinNabo

inden jeg fik barn hadede jeg opdateringer om folks børn. Nu ELSKER jeg dem. Er det ikke bare fordi man går mest op de ting, der lige rør sig i ens eget liv?

Anmeld

27. februar 2013

_-Kathrine-_

Janne T. skriver:

Jamen hvad må man så skrive om? Må man så kun brokke sig? Facebook er vel netop en platform, hvor man deler det rør sig i ens liv, og ofte ting man har brug for enten at få luft for, eller ting man glæder sig over

Du skriver da bare det der passer dig
Og så sorterer min hjerne automatisk fra hos dem jeg ikke finder interessant...!
Har ryddet kraftigt ud i FB venner på det sidste, fordi der blev skrevet om hvor dejligt de havde det og ihhh og åhhh, når jeg vidste at der faktisk var problemer i deres liv... Dét er sgu noget underligt noget, men sådan er der jo nogen der er, hvor det skal se så pænt ud udadtil, men hvor det hele faktisk sejler!
Men jeg er også storforbruger af Facebook og elsker at følge med i mine venners liv, selvom jeg godt kunne være nogle status'er foruden

Anmeld

27. februar 2013

StudPsyk

_-Kathrine-_ skriver:

Du skriver da bare det der passer dig
Og så sorterer min hjerne automatisk fra hos dem jeg ikke finder interessant...!
Har ryddet kraftigt ud i FB venner på det sidste, fordi der blev skrevet om hvor dejligt de havde det og ihhh og åhhh, når jeg vidste at der faktisk var problemer i deres liv... Dét er sgu noget underligt noget, men sådan er der jo nogen der er, hvor det skal se så pænt ud udadtil, men hvor det hele faktisk sejler!
Men jeg er også storforbruger af Facebook og elsker at følge med i mine venners liv, selvom jeg godt kunne være nogle status'er foruden

Men det er jo også noget andet - falsk positivitet for at stille et bestemt image op. Men reel lykke, glæde og positivitet synes jeg da personligt bare er super rart at læse om - det kan da bringe smil og glæde til ens dag, at andre har det godt eller har oplevet noget, der for dem er godt

Anmeld

27. februar 2013

HeidiØ

Månsson skriver:

Joh efterhånden.. Nok fordi jeg ikke oplever en skid he he..

Arh men der er jo en djævel i dem.. Den anden dag røg tallerkenen fyldt med mad gennem stuen

Haha ja DET kender jeg godt!!!!

Anmeld

27. februar 2013

HeidiØ

Hvem? skriver:

Nr 1 er ørebarn, og har været utrolig plaget af ørepine i lang tid og tror nu at det egentlig er blevet en vane at han vågner nu, men tænker at det går vel over på et tidspunkt

Ja, den yngste tror jeg har været vågen en enkelt gang om natten, han begyndte at sove igennem som 9 mdrs, LÅVELY

Men hva, så længe vi ikke holder fest om natten, så går det nok, han er nem nok at putte igen, det nok bare mere det med, at man ska ud af sengen

Det er William også - altså ørebarn! Og nu er det nok bare en vane.

uh totalt succeshistorie lige at fortælle manden inden projekt 2'er

Men ja, enig der.. så længe det ikke står på flere timer, så er det finno!

Anmeld

27. februar 2013

HeidiØ

Janne T. skriver:

Jeg kunne sagtens finde på at skrive en update om sådan noget Fordi det ville være det der rørte sig i mit liv - fx har vi lige haft en rådden søvnperiode med Rose, og så er det rigtig rart at kunne dele glæden over at hun nu sover igennem igen OG at det fortsætter Og det er også med tanke på, at jeg snakker med riiiiigtig mange mødre fra div. babysider, som ligesom har rådet i og fulgt med i kampen

Nåh, ja ja, det er osse fint nok, men hvorfor skrive det MANGE gange? Jeg deler det bare med Thomas og min familie i stedet for med verden

Anmeld

27. februar 2013

_-Kathrine-_

Janne T. skriver:

Men det er jo også noget andet - falsk positivitet for at stille et bestemt image op. Men reel lykke, glæde og positivitet synes jeg da personligt bare er super rart at læse om - det kan da bringe smil og glæde til ens dag, at andre har det godt eller har oplevet noget, der for dem er godt

Kan kun være enig med dig!
Godt vi har Facebook

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.