Ulempen ved facebook!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2013

L&V

HeidiØ skriver:

Maden gennem luften

Arh men er de ikke charmerende de kære børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

HeidiØ

Tanja. skriver:

Altså hvorfor være på facebook hvis man bliver SÅ irriteret over hvad andre skriver at man må skjule/slette dem?

Jeg er vist en af dem i nævner i tråden, jubler over søvn når vi endelig får en god nats søvn (sker ikke så tit) laver nogen gange 5 statusser om dagen, ligger mindst 10 billeder ind om dagen.. Men jeg bor langt fra alle familie og venner så de kan følge med i vores liv på den måde..

Jeg er på facebook for at hyggeskrive med venner og familie og ser hvad der sker rundt omkring. Pointen i det jeg sku ha luft for var at én person skriver HVER dag at det er skide dejligt barnet sover så skide godt.. men det ved vi jo godt, for det blev osse skrevet dagen før?

Jeg blokerer hvis folk sender for meget ligegyldigt ud! Så som "idag har jeg støvsuget"..

Mange statusser om dagen sys jeg er totalt overdrevet

Vi har jo forskellige opfattelser af sociale medier, heldigvis.. og jeg er bare en af dem som blir træt af at læse det samme og det samme og det samme

Igen; sku bare liiiiige ha luft, fordi jeg har en søn der IKKE sover om natten

Anmeld

27. februar 2013

HeidiØ

Miss Kat skriver:

Jeg har det nu helt omvendt, glade statuser generer mig ikke, men:

Folk der konstant brokker sig og giver hele verden skylden for al deres elendighed, i stedet for at hanke op i sig selv!! 

Eller endnu værre: Folk der taler i gåder, som lægger op til at man er nødt til at spørge dem, hvad de mener, hvortil de svarer "ej det vil jeg helst ikke snakke om på FB"!!!  AMEN altså, hvorfor??? Attention-whores.dk 

Ellers er der jo masser af opdateringer, som handler om ting, der bare vitterligt ikke interesserer mig, men det er jo klart nok, eftersom folk er forskellige, så dem scroller jeg bare forbi.

Faktisk tror jeg personligt nærmere at jo mere folk har behov for at ytre hvor lykkelige de er, jo oftere er tilfældet egentlig det modsatte... Ligesom dem der: "jeg ligger lige i sengen og hygger med kæresten, livet er fantastisk." - Hvis I virkelig hygger jer så meget, hvorfor har du så tid til at skrive om det på FB....?

Du skriver så ofte alt ned hvad jeg tænker og ik kan finde ud af at skrive

Anmeld

27. februar 2013

_-Kathrine-_

Laulund87 skriver:

DET der kender jeg godt, gud hvor er det falsk

Helt vildt!!
Det er så nemt at få "vinduet udadtil" til at se godt ud på facebook!

Anmeld

27. februar 2013

_-Kathrine-_

Miss Kat skriver:

Jeg har det nu helt omvendt, glade statuser generer mig ikke, men:

Folk der konstant brokker sig og giver hele verden skylden for al deres elendighed, i stedet for at hanke op i sig selv!! 

Eller endnu værre: Folk der taler i gåder, som lægger op til at man er nødt til at spørge dem, hvad de mener, hvortil de svarer "ej det vil jeg helst ikke snakke om på FB"!!!   AMEN altså, hvorfor??? Attention-whores.dk 

Ellers er der jo masser af opdateringer, som handler om ting, der bare vitterligt ikke interesserer mig, men det er jo klart nok, eftersom folk er forskellige, så dem scroller jeg bare forbi.

Faktisk tror jeg personligt nærmere at jo mere folk har behov for at ytre hvor lykkelige de er, jo oftere er tilfældet egentlig det modsatte... Ligesom dem der: "jeg ligger lige i sengen og hygger med kæresten, livet er fantastisk." - Hvis I virkelig hygger jer så meget, hvorfor har du så tid til at skrive om det på FB....?

Åhhh...
Sådan en "bekendt", kalder jeg hende lige...
Hendes status ligger så meget op til at man skal spørge hende hvad der er galt... Og altid negative status'er!

Anmeld

27. februar 2013

Laulund87

_-Kathrine-_ skriver:

Helt vildt!!
Det er så nemt at få "vinduet udadtil" til at se godt ud på facebook!

Ja helt vildt. Hvorfor udgive sig for noget man ikke er

Anmeld

27. februar 2013

Miss Kat

HeidiØ skriver:

Du skriver så ofte alt ned hvad jeg tænker og ik kan finde ud af at skrive

Orv sikke et fint kompliment, mange tak. Og vi må jo være enige om mange ting.

Anmeld

27. februar 2013

Miss Kat

_-Kathrine-_ skriver:

Åhhh...
Sådan en "bekendt", kalder jeg hende lige...
Hendes status ligger så meget op til at man skal spørge hende hvad der er galt... Og altid negative status'er!

Jaaaa jeg har også et par stykker af dem....  der er simpelthen ikke noget mere irriterende... og der er altid nogen, der hopper i med begge ben, og spørger hvad det drejer sig om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.