Ulempen ved facebook!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2013

L&V

Ih altså hva, håber ikke jeg er for træls med mine ligegyldige opdateringer Kan så til gengæld bytte med et barn der er så grænsesøgende at jeg må gå til tider og la faderen ta min kamp da der ikke er et gram mere pædagogik tilbage i mig nogle dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

Hvem?

HeidiØ skriver:

Åh, jeg er sådan en man kalder facebook nørd tror jeg, og tjekker heeeele tiden om der lige er noget nyt og spændende.

Men på det seneste sys jeg bare jeg bliver mere og mere irriterede over statusopdateringer! De fleste i min omgangskreds ved jeg har en søn som aldrig har sovet igennem - det er alligevel noget man har lært at leve med, sådan er det jo bare Men på det seneste er det kulmineret lidt, og han sover ret dårligt.

Så har jeg de sidste bare dage læst opdateringer om at iiiih og ååååh 8 timer i streg, som mit barn lige... og iiiiih og ååååååh han eller hun sover bare FANTASTISK! ØV, jeg gider spilmer ikke læse om det mere. Jeg har utroligt svært ved at glæde mig på deres vejne og jeg ser bare OVERHOVEDET ingen grund til at poste det ind i en status hver og hveranden dag!

Nu har jeg valgt at jeg ikke følger det længere.. pyh!

Nå, det kan godt være det bare er mig der er snæversynet, er bare træt af at læse det samme og det samme hele tiden, og jeg forstår ikke behovet for at skrive det!

SÅ FIK JEG LUFT  

Ha ha, undskyld - men kender det al for godt, min ældste på 3 år år har heller aldrig sovet igennem, det er dog blevet bedre og er kun oppe et par gange om natten nu, den yngste på 2 snorker natten lang

Me ja, kender al for godt de der skriver "Åh kun 5 timers søvn i streg i nat", Jeg ville elske 5 timer i træk!!!!

Men har vist vænnet mig til konstant søvn underskud - det genere mig hvert fald ikke mere at skal op om natten

Anmeld

27. februar 2013

gædde/gitte

HeidiØ skriver:

Åh, jeg er sådan en man kalder facebook nørd tror jeg, og tjekker heeeele tiden om der lige er noget nyt og spændende.

Men på det seneste sys jeg bare jeg bliver mere og mere irriterede over statusopdateringer! De fleste i min omgangskreds ved jeg har en søn som aldrig har sovet igennem - det er alligevel noget man har lært at leve med, sådan er det jo bare Men på det seneste er det kulmineret lidt, og han sover ret dårligt.

Så har jeg de sidste bare dage læst opdateringer om at iiiih og ååååh 8 timer i streg, som mit barn lige... og iiiiih og ååååååh han eller hun sover bare FANTASTISK! ØV, jeg gider spilmer ikke læse om det mere. Jeg har utroligt svært ved at glæde mig på deres vejne og jeg ser bare OVERHOVEDET ingen grund til at poste det ind i en status hver og hveranden dag!

Nu har jeg valgt at jeg ikke følger det længere.. pyh!

Nå, det kan godt være det bare er mig der er snæversynet, er bare træt af at læse det samme og det samme hele tiden, og jeg forstår ikke behovet for at skrive det!

SÅ FIK JEG LUFT  

det var sgu da også kedelig læsning!............. når jeg ser sådan nogen livløse-opdateringer så farer der en i mig

så svarer jeg muhahahahah

i dit tilfælde ville jeg skrive "jeg har lige været ude og skide- i 2 timer!!"

når folk skriver "så har jeg vasket op"
så skriver jeg "nøøøøøøøøøj, så skal du da ha en medalje for din fantastiske indsats, i det vi andre kalder almindelig hverdag"

nu.... syntes folk så det er sjovt at slå den slags op på min side.....og få en lille verbal-medalje med på vejen ... backfire

Anmeld

27. februar 2013

HeidiØ

Kay skriver:

jeg har slettet en "ven" fra face fordi han hver da var inde og skrive hvor glad han var for at havde sluppet af med sin x og hvor meget hans nye dame var bedre... med navns nævnelse af x'en...

kendte hende ik... men sys bare slet ik det er ok og det er da for latterligt... så han blev slettet!

Ej, okay - det lyder da osse helt grotesk

Anmeld

27. februar 2013

HeidiØ

Månsson skriver:

Ih altså hva, håber ikke jeg er for træls med mine ligegyldige opdateringer Kan så til gengæld bytte med et barn der er så grænsesøgende at jeg må gå til tider og la faderen ta min kamp da der ikke er et gram mere pædagogik tilbage i mig nogle dage

Haha du skriver ski da sjældent?

Øv ja, det er hårdt med de grænsesøgende bæster

Anmeld

27. februar 2013

HeidiØ

Hvem? skriver:

Ha ha, undskyld - men kender det al for godt, min ældste på 3 år år har heller aldrig sovet igennem, det er dog blevet bedre og er kun oppe et par gange om natten nu, den yngste på 2 snorker natten lang

Me ja, kender al for godt de der skriver "Åh kun 5 timers søvn i streg i nat", Jeg ville elske 5 timer i træk!!!!

Men har vist vænnet mig til konstant søvn underskud - det genere mig hvert fald ikke mere at skal op om natten

Dejligt at høre du har en af hver, jeg går lidt og pænser i nr 2 jo hehe!

Jeg er osse bare blevet vant til det - er faktisk mere træt, hvis jeg har sovet hele natten? Det er ski mærkeligt.. De små bavianer. Hehe!

Anmeld

27. februar 2013

HeidiØ

gædde/gitte skriver:

det var sgu da også kedelig læsning!............. når jeg ser sådan nogen livløse-opdateringer så farer der en i mig

så svarer jeg muhahahahah

i dit tilfælde ville jeg skrive "jeg har lige været ude og skide- i 2 timer!!"

når folk skriver "så har jeg vasket op"
så skriver jeg "nøøøøøøøøøj, så skal du da ha en medalje for din fantastiske indsats, i det vi andre kalder almindelig hverdag"

nu.... syntes folk så det er sjovt at slå den slags op på min side.....og få en lille verbal-medalje med på vejen ... backfire

haha hvor er du god! Ja, man burde skrive et eller andet mega ligegyldigt, eller ja.. kommentere deres

Anmeld

27. februar 2013

L&V

HeidiØ skriver:

Haha du skriver ski da sjældent?

Øv ja, det er hårdt med de grænsesøgende bæster

Joh efterhånden.. Nok fordi jeg ikke oplever en skid he he..

Arh men der er jo en djævel i dem.. Den anden dag røg tallerkenen fyldt med mad gennem stuen

Anmeld

27. februar 2013

Hvem?

HeidiØ skriver:

Dejligt at høre du har en af hver, jeg går lidt og pænser i nr 2 jo hehe!

Jeg er osse bare blevet vant til det - er faktisk mere træt, hvis jeg har sovet hele natten? Det er ski mærkeligt.. De små bavianer. Hehe!

Nr 1 er ørebarn, og har været utrolig plaget af ørepine i lang tid og tror nu at det egentlig er blevet en vane at han vågner nu, men tænker at det går vel over på et tidspunkt

Ja, den yngste tror jeg har været vågen en enkelt gang om natten, han begyndte at sove igennem som 9 mdrs, LÅVELY

Men hva, så længe vi ikke holder fest om natten, så går det nok, han er nem nok at putte igen, det nok bare mere det med, at man ska ud af sengen

Anmeld

27. februar 2013

StudPsyk

Jeg kunne sagtens finde på at skrive en update om sådan noget Fordi det ville være det der rørte sig i mit liv - fx har vi lige haft en rådden søvnperiode med Rose, og så er det rigtig rart at kunne dele glæden over at hun nu sover igennem igen OG at det fortsætter Og det er også med tanke på, at jeg snakker med riiiiigtig mange mødre fra div. babysider, som ligesom har rådet i og fulgt med i kampen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.