Ulempen ved facebook!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2013

L&V

HeidiØ skriver:

Haha ja DET kender jeg godt!!!!

Hva for noget af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

StudPsyk

HeidiØ skriver:

Nåh, ja ja, det er osse fint nok, men hvorfor skrive det MANGE gange? Jeg deler det bare med Thomas og min familie i stedet for med verden

Måske fordi man har familie og venner, som man ikke ser så meget til, og derfor primært har et internetbaseret forhold til

Anmeld

27. februar 2013

HeidiØ

_-Kathrine-_ skriver:

Så var det godt at jeg ikke skrev en succeshistorie om Villads i morges
fra en der også hader de der "ihhhh... Vi har det bare SÅ godt" opdateringer

Hihi hvor dejligt Vi havde jo osse en succes i lørdags .. skønt!

Men ja, jeg gider altså heller ikke læse hele tiden at folk har det skide godt og er lykkelige. Men så findes der jo heldigvis en blokeringsknap.

Nu lyder det måske osse som om man ikke er lykkelig og hader andre der her haha.. men folk der kender en ved jo det ikke er tilfældet

Anmeld

27. februar 2013

HeidiØ

DinNabo skriver:

inden jeg fik barn hadede jeg opdateringer om folks børn. Nu ELSKER jeg dem. Er det ikke bare fordi man går mest op de ting, der lige rør sig i ens eget liv?

Ork jo Det er da det man skal. Men hvorfor skrive det HVER dag? Og måske endda flere gange? .. det er mig lidt en gåde, da jeg egentlig bare selv fortæller min succeshistorier mundtligt til folk! Self ryger der en update ind i ny og næ - det er jo hyggeligt at skrive .

Anmeld

27. februar 2013

HeidiØ

Månsson skriver:

Hva for noget af det

Maden gennem luften

Anmeld

27. februar 2013

_-Kathrine-_

HeidiØ skriver:

Hihi hvor dejligt Vi havde jo osse en succes i lørdags .. skønt!

Men ja, jeg gider altså heller ikke læse hele tiden at folk har det skide godt og er lykkelige. Men så findes der jo heldigvis en blokeringsknap.

Nu lyder det måske osse som om man ikke er lykkelig og hader andre der her haha.. men folk der kender en ved jo det ikke er tilfældet

Åha ja, andre må bare IKKE være lykkelige hvis vi ikke er det

Men hurra for Facebook alligevel

Anmeld

27. februar 2013

HeidiØ

Janne T. skriver:

Måske fordi man har familie og venner, som man ikke ser så meget til, og derfor primært har et internetbaseret forhold til

meget muligt

Anmeld

27. februar 2013

Karina84

Lige den der slags statusser kan ikke irretere mig saa meget 

Men jeg har en gang slettet en bekendt fordi han er medlem af politisk parti, og han linkede og skrev konstant om politik i hans statusopdateringer. Han havde altid en mening om det hans modstanders partier kom ud med, og det gad jeg bare ikke se paa mere til sidst...!

Jeg har ogsaa nogle derinde der smider mange, som i virkelig MANGE billeder op af deres kære unger, og ja de er søde, men jeg har ikke brug for at faa spammet min forside konstant med de samme unger. Saa der har jeg meldt det fra, og saa gaar jeg selv ind og kigger profilerne indimellem og ser billederne i stedet 

Anmeld

27. februar 2013

Mom

Profilbillede for Mom

Nu skriver jeg ikke selv meget på FB..

Men altså, personligt syntes jeg det er noget underligt noget at hidse sig op over, hvad andre skriver i deres egne status opdateringer...

Folk må skrive nøjagtigt hvad de vil på DERES egen væg, ligesom jeg må på min.. Og det kan jeg på ingen måde få ondt i røven over..

Men altså jeg hænger heller ikke på FB hele tiden.

Anmeld

27. februar 2013

Troldemommi

HeidiØ skriver:

Ork jo Det er da det man skal. Men hvorfor skrive det HVER dag? Og måske endda flere gange? .. det er mig lidt en gåde, da jeg egentlig bare selv fortæller min succeshistorier mundtligt til folk! Self ryger der en update ind i ny og næ - det er jo hyggeligt at skrive .

man må da have et lidt tomt liv hvis det vildeste der sker på ens dag og som derfor skal på facebook,  er at ens barn sover om natten .

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.