Ulempen ved facebook!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2013

wamse

Ååhh jeg ville sgu være være meget rummelig, men har altså en på vennelisten, hvor jeg simpelthen har skjult hendes opslag.

Hun er konstant ude og inde af forhold, det vil sige at det er mænd, som hun kun flygtigt kender, og hver gang hun har den mindste diskussion med dem, så skriver hun sig som single igen  Og det kan ske flere gange i løbet af EN dag 

Ud over det, så smider hun konstant nye billeder op af sig selv, som er stort set de samme, de eneste er forskelle er bare, at så smiler hun måske på det ene billede, det næste gør hun ikke, det tredje ser hun den ene vej, den 4 ser hun en anden vej, og sådan fortsætter det.

Så kommer der utallige musiknumre ind, som alle handler om ulykkelig kærlighed - we fucking get it

Så lidt rummelig er jeg simpelthen

Andre status m.m. er jeg helt okay med, for folk må bruge deres profil som de lyster og har brug for, men lige den ene her kan jeg simpelthen ikke rumme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

Miss Kat

Jeg har det nu helt omvendt, glade statuser generer mig ikke, men:

Folk der konstant brokker sig og giver hele verden skylden for al deres elendighed, i stedet for at hanke op i sig selv!! 

Eller endnu værre: Folk der taler i gåder, som lægger op til at man er nødt til at spørge dem, hvad de mener, hvortil de svarer "ej det vil jeg helst ikke snakke om på FB"!!!  AMEN altså, hvorfor??? Attention-whores.dk 

Ellers er der jo masser af opdateringer, som handler om ting, der bare vitterligt ikke interesserer mig, men det er jo klart nok, eftersom folk er forskellige, så dem scroller jeg bare forbi.

Faktisk tror jeg personligt nærmere at jo mere folk har behov for at ytre hvor lykkelige de er, jo oftere er tilfældet egentlig det modsatte... Ligesom dem der: "jeg ligger lige i sengen og hygger med kæresten, livet er fantastisk." - Hvis I virkelig hygger jer så meget, hvorfor har du så tid til at skrive om det på FB....?

Anmeld

27. februar 2013

Laulund87

_-Kathrine-_ skriver:

Du skriver da bare det der passer dig
Og så sorterer min hjerne automatisk fra hos dem jeg ikke finder interessant...!
Har ryddet kraftigt ud i FB venner på det sidste, fordi der blev skrevet om hvor dejligt de havde det og ihhh og åhhh, når jeg vidste at der faktisk var problemer i deres liv... Dét er sgu noget underligt noget, men sådan er der jo nogen der er, hvor det skal se så pænt ud udadtil, men hvor det hele faktisk sejler!
Men jeg er også storforbruger af Facebook og elsker at følge med i mine venners liv, selvom jeg godt kunne være nogle status'er foruden

DET der kender jeg godt, gud hvor er det falsk

Anmeld

27. februar 2013

bøllen

HeidiØ skriver:

Åh, jeg er sådan en man kalder facebook nørd tror jeg, og tjekker heeeele tiden om der lige er noget nyt og spændende.

Men på det seneste sys jeg bare jeg bliver mere og mere irriterede over statusopdateringer! De fleste i min omgangskreds ved jeg har en søn som aldrig har sovet igennem - det er alligevel noget man har lært at leve med, sådan er det jo bare Men på det seneste er det kulmineret lidt, og han sover ret dårligt.

Så har jeg de sidste bare dage læst opdateringer om at iiiih og ååååh 8 timer i streg, som mit barn lige... og iiiiih og ååååååh han eller hun sover bare FANTASTISK! ØV, jeg gider spilmer ikke læse om det mere. Jeg har utroligt svært ved at glæde mig på deres vejne og jeg ser bare OVERHOVEDET ingen grund til at poste det ind i en status hver og hveranden dag!

Nu har jeg valgt at jeg ikke følger det længere.. pyh!

Nå, det kan godt være det bare er mig der er snæversynet, er bare træt af at læse det samme og det samme hele tiden, og jeg forstår ikke behovet for at skrive det!

SÅ FIK JEG LUFT  

Min holdning er folk kan skrive lige præcis det på facebook som rører sig i deres liv. Positivt som negativt . Folk bruger jo ofte facebook til at lufte deres tanker om det er glæde og sorg.

Anmeld

27. februar 2013

Laulund87

Jeg har et par stykker på facebook jeg har afmeldt.. Det er familiemedlemmer i 20'erne der hele tiden skal prale af at så er de stukket af fra politiet, så har de drukket og taget stoffer osv. Det gider jeg bare ikke se på Men kan ikke slette dem for så er der ballade i familien

Men ellers er jeg ligeglad med at slette folk der skriver ting jeg ikke gider se på

Anmeld

27. februar 2013

Koen.

Altså hvorfor være på facebook hvis man bliver SÅ irriteret over hvad andre skriver at man må skjule/slette dem?

Jeg er vist en af dem i nævner i tråden, jubler over søvn når vi endelig får en god nats søvn (sker ikke så tit) laver nogen gange 5 statusser om dagen, ligger mindst 10 billeder ind om dagen.. Men jeg bor langt fra alle familie og venner så de kan følge med i vores liv på den måde..

Anmeld

27. februar 2013

Miss Kat

Tanja. skriver:

Altså hvorfor være på facebook hvis man bliver SÅ irriteret over hvad andre skriver at man må skjule/slette dem?

Jeg er vist en af dem i nævner i tråden, jubler over søvn når vi endelig får en god nats søvn (sker ikke så tit) laver nogen gange 5 statusser om dagen, ligger mindst 10 billeder ind om dagen.. Men jeg bor langt fra alle familie og venner så de kan følge med i vores liv på den måde..

Hver dag?? 

Anmeld

27. februar 2013

Koen.

Miss Kat skriver:

Hver dag?? 

5 ud af 7 dage sådan ca.. Ej men så er der os nogle uger hvor jeg stort set ikke ligger noget op ovs! Det svinger men på en god dag ser det sådan ud why?

Anmeld

27. februar 2013

Laulund87

Tanja. skriver:

Men du er jo en af dem der er spændende at følge søde

Jeg sletter/blokerer dem der ligger billeder ind af mishandlede dyr eller mine kusiner der skriver hvor mange stoffer de har taget, kæmpe forskel fra dig 80% af min venneliste er mødre med små børn så jeg læser meget om manglende søvn/jubel over endelig at få søvn og det nyder jeg da

Anmeld

27. februar 2013

Miss Kat

Tanja. skriver:

5 ud af 7 dage sådan ca.. Ej men så er der os nogle uger hvor jeg stort set ikke ligger noget op ovs! Det svinger men på en god dag ser det sådan ud why?

Ren nysgerrighed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.