Virkelig brug for RÅD - Børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2013

bøllen

helle85 skriver:

kan det værer fordi han ikke har nogen at lege med eller er nervøs for at der ikke er nogen der vil lege??

Jeg spurgte efter det sidste gang , da jeg ikke havde indtryk af han legede med nogle speciale. De kunne ikke rigtig sige navne , men lovede at holde øje. For jeg tænkte jeg kunne bruge det til at bryde den dårlige ting når vi skulle afsted.

idag siger hun han leger med de drenge han fandt sammen med i starten og de leger godt. Den ene bliver omtalt herhjemme som en kammerat den anden siger han ikke er hans ven.

men han er jo kun 3 så ved ikke hvor meget jeg skal ligge i det. 

Men det fylder hos ham, det bliver nævnt på fridage , når han snakker i søvne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

bøllen

Amanda Stage skriver:

Det lyder super fornuftigt at I flytter ham. Jeg har erfaring med at flytning ikke altid er løsningen (nissen flytter med), men i det her tilfælde lyder det virkelig som om det er det der er brug for! Jeg synes bestemt ikke du er pylret, det var også noget jeg selv ville være meget frustreret og ked af. 

Krydser fingre for han hurtigst muligt bliver glad for den nye børnehave 

Tak for svar , må indrømme jeg har svært ved at træffe en beslutning netop af den årsag. Men hælder MEGET til at flytte ham . Og det ender det nok med . Syntes vi har givet det en chance uden en markant bedring

Anmeld

25. februar 2013

Amanda Stage

bøllen skriver:

Tak for svar , må indrømme jeg har svært ved at træffe en beslutning netop af den årsag. Men hælder MEGET til at flytte ham . Og det ender det nok med . Syntes vi har givet det en chance uden en markant bedring

Det virker også til at være den eneste rigtige løsning i det her tilfælde. Det gør så ondt når ens børn er kede af det 

Anmeld

25. februar 2013

bøllen

Amanda Stage skriver:

Det virker også til at være den eneste rigtige løsning i det her tilfælde. Det gør så ondt når ens børn er kede af det 

Det jo nemlig det , det gør  

Anmeld

25. februar 2013

2721

Ikke tvivl på din mavefornemmelse søde. Stol på dig selv<3
Håber at den nye bh vil være med til at gøre S glad for at skulle afsted om morgen.

Anmeld

25. februar 2013

bøllen

Bøllemyr skriver:

Ikke tvivl på din mavefornemmelse søde. Stol på dig selv<3
Håber at den nye bh vil være med til at gøre S glad for at skulle afsted om morgen.

Tak søde 

L mener også han skal flyttes , gør jeg jo også . Syntes vi har prøvet længe nu, er bare så bange for det bliver det samme .

og S er bare ikke glad for at skulle afsted og som jeg sagde til lederen idag, det kan bare ikke fortsætte. Det har stået på i 4 mdr nu

Anmeld

26. februar 2013

2721

bøllen skriver:

Tak søde 

L mener også han skal flyttes , gør jeg jo også . Syntes vi har prøvet længe nu, er bare så bange for det bliver det samme .

og S er bare ikke glad for at skulle afsted og som jeg sagde til lederen idag, det kan bare ikke fortsætte. Det har stået på i 4 mdr nu

Det kan umuligt blive værre
Hold fast i din beslutning og tro på dig selv

Anmeld

26. februar 2013

helle85

bøllen skriver:

Jeg spurgte efter det sidste gang , da jeg ikke havde indtryk af han legede med nogle speciale. De kunne ikke rigtig sige navne , men lovede at holde øje. For jeg tænkte jeg kunne bruge det til at bryde den dårlige ting når vi skulle afsted.

idag siger hun han leger med de drenge han fandt sammen med i starten og de leger godt. Den ene bliver omtalt herhjemme som en kammerat den anden siger han ikke er hans ven.

men han er jo kun 3 så ved ikke hvor meget jeg skal ligge i det. 

Men det fylder hos ham, det bliver nævnt på fridage , når han snakker i søvne

ja det er ikke nemt. men jeg syntes nok stadig at du skulle prøve at besøge den anden børnehave og se om han stadig virker glader for den

Anmeld

27. februar 2013

bøllen

helle85 skriver:

ja det er ikke nemt. men jeg syntes nok stadig at du skulle prøve at besøge den anden børnehave og se om han stadig virker glader for den

Snakkede med lederen i den anden børnehave igår, fortalte kort hvad det drejede sig om. Men men hun virkede bestemt ikke interesseret i en overflytning 

Fik dog allernådigst lov til at komme og besøge dem mandag med knægten

men må indrømme jeg ikke længere ved hvad jeg skal.

Anmeld

27. februar 2013

bøllen

Bøllemyr skriver:

Det kan umuligt blive værre
Hold fast i din beslutning og tro på dig selv

Snakkede med lederen i den anden børnehave igår, fortalte kort hvad det drejede sig om. Men men hun virkede bestemt ikke interesseret i en overflytning 

Fik dog allernådigst lov til at komme og besøge dem mandag med knægten

men må indrømme jeg ikke længere ved hvad jeg skal.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.