Virkelig brug for RÅD - Børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2013

helle85

bøllen skriver:

Snakkede med lederen i den anden børnehave igår, fortalte kort hvad det drejede sig om. Men men hun virkede bestemt ikke interesseret i en overflytning 

Fik dog allernådigst lov til at komme og besøge dem mandag med knægten

men må indrømme jeg ikke længere ved hvad jeg skal.

okaydet lyder mærkeligt de plejer som regl og værer glad for at kommer flere børn da de såfå ekstra at gører godt med
arbejder de meget sammen?

er der mon såen hel 3 børnehavei nærheden?

for syntesgodt nok lederen er lidt underlig nå hun reager sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2013

bøllen

helle85 skriver:

okaydet lyder mærkeligt de plejer som regl og værer glad for at kommer flere børn da de såfå ekstra at gører godt med
arbejder de meget sammen?

er der mon såen hel 3 børnehavei nærheden?

for syntesgodt nok lederen er lidt underlig nå hun reager sådan

Blev godt nok også pænt overrasket og spurgte flere gange om jeg misforstod det hun sagde . Men hun talte tydeligt for han ikke skulle flyttes

så nu er jeg på bar bund igen - nej der er kun de 2 børnehaver her . Hvilket jeg også sagde til hende , og jeg da syntes det virkede fjollet og flytte ham til nabo byen 10 km væk .

samtalen var ikke særlig rar og skulle virkelig bide mig i læben for ikke at blive gal 

Anmeld

27. februar 2013

helle85

bøllen skriver:

Blev godt nok også pænt overrasket og spurgte flere gange om jeg misforstod det hun sagde . Men hun talte tydeligt for han ikke skulle flyttes

så nu er jeg på bar bund igen - nej der er kun de 2 børnehaver her . Hvilket jeg også sagde til hende , og jeg da syntes det virkede fjollet og flytte ham til nabo byen 10 km væk .

samtalen var ikke særlig rar og skulle virkelig bide mig i læben for ikke at blive gal 

ja detkan jeg da godt forstå, desværre har jeg ikke flere råd. du kan jo stadig tage han og se den på mandag og se om pædagogerne har samme instilling for hvis de har det så er det nok ikke godt at flytte ham

Anmeld

27. februar 2013

bøllen

helle85 skriver:

ja detkan jeg da godt forstå, desværre har jeg ikke flere råd. du kan jo stadig tage han og se den på mandag og se om pædagogerne har samme instilling for hvis de har det så er det nok ikke godt at flytte ham

Nej ved heller ikke mere. Men tak alligevel .

vi tar på besøg mandag og så må vi se hvad vi gør. Har bedt manden tage med så vi er 2 til at vurdere 

Anmeld

27. februar 2013

helle85

bøllen skriver:

Nej ved heller ikke mere. Men tak alligevel .

vi tar på besøg mandag og så må vi se hvad vi gør. Har bedt manden tage med så vi er 2 til at vurdere 

det lyder som en god ide. du må godt lige give en update på hvordan det gå

Anmeld

27. februar 2013

bøllen

helle85 skriver:

det lyder som en god ide. du må godt lige give en update på hvordan det gå

Skal jeg nok 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.