Allerførst vil jeg sige, jeg HÅBER nogen vil svare 

for har virkelig brug for et råd.
Til dem der svarer MANGE TAK 
Sagen er den min dreng startede i børnehave d 1/11, indkøring gik nogenlunde. Men som om han aldrig rigtig er blevet glad for det. Vi har mange problemer med at komme afsted om morgnen, han vil ikke - Vil over til sin dagplejemor. Når han er der er det ok.
I sidste uge skulle de 2 børnehaver være sammen pga af ferien. De skulle være i den anden ( ikke vores ) og for første gang oplevede jeg vores dreng glad for at skulle afsted. Han var der kun man - tirsdag.
Et andet problem vi har er, at han ikke vil sove i egen seng, startede efter sommerferien. Han bliver puttet i egen seng men kommer omkring midnat ind til os. Og han er meget urolig.
Men i sidste uge som han HELE ugen i egen seng HELE natten uden at vågne. I går da han skulle puttes snakker vi om ferien er slut og imorgen ( idag ) er der børnehave dag igen. Han spørg om han skal i den nye , jeg siger nej.
Gæt hvem vi havde i sengen igen i nat ? Jep bettemanden og han sov MEGET urolig.
Idag skulle vi så i børnehave igen, det gik ok. taget i betragtning af hvordan det har været. Der var lidt snak og brok men det gik, lige indtil han så han skulle i hans egen børnehave. Så blev han sur, skældte ud - det ville han ikke. Satte sig på vejen og nægtede at komme med ( lederne kørte forbi i det samme )
Hvad pokker sker der ?
Og hvad stiller jeg op ?
Hænger de 2 ting sammen ( sove & børnehave ) eller bare et tilfælde ?
HJÆLP er virkelig på bar bund...
Han blev 3 i okt. Jeg har haft snakket med børnehaven INDEn ferien da han virkelig ikke vil afsted
Anmeld