helle85 skriver:
jaeg kan godt følge dig i det med at det er svært med at stole på den fornemmelse, for man tror endlige bare man er for pylrede
pædagoger kan desværrer god tage fejl af om et barn trives i børnehaven, for fordi min dreng smilede til dem mente de at han var glad for at værer der men han er meget indadvendt og de har flest børn som er vilde så tror det har spillet ind også
ja nogen gange er det svært og finde ud af hvorfor de reager som de gør da de jo ikke kan fortælle det
det kan jo også værer at han leger fint og hygger sig men at der måske er han lille ting der gå ham på
Lige præsic ... Tænkte at jeg bare overreagere. For han virker glad nok derover.
jeg ved i starten legede han med 2 jævnaldrende drenge, men det var noget med at bide, kratte osv.
så fandt han sammen med en pige som så afviste ham.
det har gået ham meget på , hvilket han også har sagt. Nu siger han bare han ikke vil afsted . Syntes jo han burde være glad og kørt ind, han har gået der i 4 mdr.
jeg ved fra den store at fagfolk kan tage fejl, har været hele turen igennem med den store. Skolen påstod han trives men det gjorde han slet ikke.
Anmeld