Virkelig brug for RÅD - Børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2013

bøllen

sommerbarn<3 skriver:

Følg dit hjerte! Flyt ham hvis han ikke bryder sig om at være der. Jeg har selv været der (her var det bare dagplejen min søn ikke kunne li) han vendte på en tallerken da jeg endelig samlede mig og flyttede ham. Nu elsker han at være afsted. Ved godt hvordan det føles, man tænker om man er for pylret og det er sikkert fint som det er osv. Men det er det ikke altid. Jeg fortryder kun at jeg ikke gjorde det tidligere!

Tak for svar. Ja ved det godt. Vi flyttede også vores fra dagplejen og den bedste beslutning vi har gjordt.

har bare desværre lidt svært ved at stole på min mavefornemmelse , er så bange for det ikke ændre sig

kan ikke forklare det, for de siger han er glad nok derover men han vil bare ikke afsted derhen. Og det har som sagt stået på i 4 mdr nu.

har snakket med kommunen idag og han kan sagtens få plads i den anden . Og satser på han flyttes  Fra midt marts.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
bøllen skriver:

Tak for svar. Ja ved det godt. Vi flyttede også vores fra dagplejen og den bedste beslutning vi har gjordt.

har bare desværre lidt svært ved at stole på min mavefornemmelse , er så bange for det ikke ændre sig

kan ikke forklare det, for de siger han er glad nok derover men han vil bare ikke afsted derhen. Og det har som sagt stået på i 4 mdr nu.

har snakket med kommunen idag og han kan sagtens få plads i den anden . Og satser på han flyttes  Fra midt marts.

Lyder som en god plan ja men kender følelsen. Men man er ikke i tvivl hvis stedet er det rigtige. Men kan man selvfølgelig først vide bagefter. Tror bare det er det rigtige at gøre hvis det virker som om han ikke er glad for det efter så lang tid.

Anmeld

25. februar 2013

bøllen

sommerbarn<3 skriver:

Lyder som en god plan ja men kender følelsen. Men man er ikke i tvivl hvis stedet er det rigtige. Men kan man selvfølgelig først vide bagefter. Tror bare det er det rigtige at gøre hvis det virker som om han ikke er glad for det efter så lang tid.

Lige præsic ... Men som du siger kan man ikke vide det før man har prøvet og så er det jo for sent , hvis det ikke bliver bedre.

ej altså , må give min mand ret, det sværeste et menneske kan er at træffe en beslutning.

må heller holde fast i den vi har truffet , nemlig at flytte ham.

håber det blive en succes  For glad for at skulle afsted er han ikke.

Anmeld

25. februar 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
bøllen skriver:

Lige præsic ... Men som du siger kan man ikke vide det før man har prøvet og så er det jo for sent , hvis det ikke bliver bedre.

ej altså , må give min mand ret, det sværeste et menneske kan er at træffe en beslutning.

må heller holde fast i den vi har truffet , nemlig at flytte ham.

håber det blive en succes  For glad for at skulle afsted er han ikke.

Tror ikke du vil fortryder det!  for at det bliver godt. 

Anmeld

25. februar 2013

bøllen

sommerbarn<3 skriver:

Tror ikke du vil fortryder det!  for at det bliver godt. 

Mange tak :-)

Anmeld

25. februar 2013

Mumto3

bøllen skriver:

Ingenting 

Men nu var det først i sidste uge har var i den anden børnehave. Og idag reagerede han så igen.

jeg har snakket med kommunen og han bliver flyttet . Højst sandsynlig fra midt marts 

Ej hvor dejligt! Tillykke smed det!!!

Anmeld

25. februar 2013

helle85

bøllen skriver:

Tak for svar .

min erfaring siger mig også fra min store dreng at jeg skal lytte til min mavefornemmelse . Men har et eller andet med ikke altid og turde stole på den.

tror det rigtige ville være og flytte ham, og det ender det nok også med. Jeg har snakket med kommunen og det var ingen problem.  Har også sagt til vores leder i eftermiddag at vi har fået en plads.

jeg tror det handler lidt om det du er inde på med jeres dreng, dog har de mere fokus på ham efter jeg har været ved dem pga han var ked af det. 

Ved ikke hvad det skyldes, havde bestemt indtryk af han trives derover. Det samme havde de. Men det er mig en gåde hvorfor han ikke vil afsted 

jaeg kan godt følge dig i det med at det er svært med at stole på den fornemmelse, for man tror endlige bare man er for pylrede

pædagoger kan desværrer god tage fejl af om et barn trives i børnehaven, for fordi min dreng smilede til dem mente de at han var glad for at værer der men han er meget indadvendt og de har flest børn som er vilde så tror det har spillet ind også

ja nogen gange er det svært og finde ud af hvorfor de reager som de gør da de jo ikke kan fortælle det det kan jo også værer at han leger fint og hygger sig men at der måske er han lille ting der gå ham på

Anmeld

25. februar 2013

bøllen

helle85 skriver:

jaeg kan godt følge dig i det med at det er svært med at stole på den fornemmelse, for man tror endlige bare man er for pylrede

pædagoger kan desværrer god tage fejl af om et barn trives i børnehaven, for fordi min dreng smilede til dem mente de at han var glad for at værer der men han er meget indadvendt og de har flest børn som er vilde så tror det har spillet ind også

ja nogen gange er det svært og finde ud af hvorfor de reager som de gør da de jo ikke kan fortælle det det kan jo også værer at han leger fint og hygger sig men at der måske er han lille ting der gå ham på

Lige præsic ... Tænkte at jeg bare overreagere. For han virker glad nok derover.

jeg ved i starten legede han med 2 jævnaldrende drenge, men det var noget med at bide, kratte osv.

så fandt han sammen med en pige som så afviste ham.

det har gået ham meget på , hvilket han også har sagt. Nu siger han bare han ikke vil afsted . Syntes jo han burde være glad og kørt ind, han har gået der i 4 mdr.

jeg ved fra den store at fagfolk kan tage fejl, har været hele turen igennem med den store. Skolen påstod han trives men det gjorde han slet ikke.

Anmeld

25. februar 2013

helle85

bøllen skriver:

Lige præsic ... Tænkte at jeg bare overreagere. For han virker glad nok derover.

jeg ved i starten legede han med 2 jævnaldrende drenge, men det var noget med at bide, kratte osv.

så fandt han sammen med en pige som så afviste ham.

det har gået ham meget på , hvilket han også har sagt. Nu siger han bare han ikke vil afsted . Syntes jo han burde være glad og kørt ind, han har gået der i 4 mdr.

jeg ved fra den store at fagfolk kan tage fejl, har været hele turen igennem med den store. Skolen påstod han trives men det gjorde han slet ikke.

kan det værer fordi han ikke har nogen at lege med eller er nervøs for at der ikke er nogen der vil lege??

Anmeld

25. februar 2013

Amanda Stage

Det lyder super fornuftigt at I flytter ham. Jeg har erfaring med at flytning ikke altid er løsningen (nissen flytter med), men i det her tilfælde lyder det virkelig som om det er det der er brug for! Jeg synes bestemt ikke du er pylret, det var også noget jeg selv ville være meget frustreret og ked af. 

Krydser fingre for han hurtigst muligt bliver glad for den nye børnehave 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.