Hvem var med til jeres første fødsel ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2009

Vinker

Vinker skriver:

Jeg ville egentlig gerne i første omgang at det bare var min kæreste og jeg. Det er jo VORES lille barn og derfor vores oplevelse, MEN eftersom min kæreste har det meget skidt med at være på sygehuse, sagde han faktisk i starten af min graviditet at han IKKE ville med til fødslen for det ville han ikke kunne holde til. Men efter nogle måneder kom han og sagde at han havde tænkt rigtig meget over det og at han gerne ville prøve at med, men at han selvfølgelig ikke vidste hvordan han ville tackle det. Så derfor snakkede vi om at have en "hjælper" med, men hvem? Det endte med at blive min storesøster. Hun var den sidste i familien der havde født så tænkte at hun da måtte være en god hjælper at ha med og det var hun sørme også

Min storesøster var lige så meget med for at støtte min kæreste som for at støtte mig!

Jeg endte med at knue min kæreste med den ene hånd og min søster med den anden.

Jeg er glad for at de begge var der, men eftersom min kæreste klarede det ret flot så håber jeg på at vi næste gang kan være alene om det!

Lige et billede af en MEGET STOLT moster der holder sin nevø i armene kort efter han er kommet til verden. Det var også hende der klippede navlestrengen!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2009

Natasja Savage Andersen

Jeg vil gerne det kun er mig og min mand, og så kan alle de andre der  apsolut synes de vil være der, pænt vente ude i venteværelset

Så kan jeg også kalde min mor ind hvis jeg synes..
Men ellers synes jeg det er en oplevelse kun min mand og jeg skal dele

Anmeld

21. juni 2009

Ox.

Betina88 skriver:

Hejsa ..

Jeg ville lige høre , hvem der var med til jeres første fødsel ..

Jeg kom til at sige til min mor og min svigermor at de måtte komme med til vores første fødsel .. Så snakkede min kæreste og jeg grundigt sammen at det ska' kun være ham der ska' med , for det ka' jeg godt se at det ska' kun være ham ..

Jeg skrev det til min mor og til min svigermor om det .. Min svigermor har ikk' svaret endnu på min besked , men min mor svaret tilbage , og hun skrev at hun blev skuffet , og jeg mente ellers at jeg havde fortalt det til kæresten , men han blev overrasket over at høre det .. Og jeg mente ellers at jeg havde fortalt ham det ..

Jeg sku' aldrig ha' spurgt dem første omgang ..

Jeg skal have min kæreste (faren til vores lille pige) og min mor med, jeg ved godt min kæreste nok skal være rimelig fattet, men skulle han blive dårlig eller andet er dte rart at have en hos en, desuden har hun jo været det igennem før, og det ser jeg en stor tryghed i, også når vi er så tæt knyttet

Anmeld

21. juni 2009

Dansker i England

Jeg skal have en veninde med. Da min mand jo ikke er far til barnet, vil hverken han eller jeg, at han skal være derinde. Men han kommer nok til at sidde i venteværelset hele tiden

Anmeld

21. juni 2009

Betina88

SussieOx skriver:

Jeg skal have min kæreste (faren til vores lille pige) og min mor med, jeg ved godt min kæreste nok skal være rimelig fattet, men skulle han blive dårlig eller andet er dte rart at have en hos en, desuden har hun jo været det igennem før, og det ser jeg en stor tryghed i, også når vi er så tæt knyttet

Det er jo også dejligt nok ..

Anmeld

21. juni 2009

Ox.

Betina88 skriver:

Det er jo også dejligt nok ..

Ja det er skønt, men er det din kæreste eller dig der vil have i skal være selv? Eller er det en fælles beslutning?

Anmeld

21. juni 2009

Betina88

SussieOx skriver:

Ja det er skønt, men er det din kæreste eller dig der vil have i skal være selv? Eller er det en fælles beslutning?

Først og fremmest var jeg for hurtig til at spørge min svigermor og min mor ..

Min kæreste var chokeret over at jeg havde spurgt dem .. Så vi snakkede om det igennem , og det blev sådan at det ska' kun være os to sammen ..

Der har været misforståelser imellem os .. Og jeg ka' godt se at det ska' være en privat ting , og det er første gang vi ska' ha' et barn ..

Anmeld

21. juni 2009

Ox.

Betina88 skriver:

Først og fremmest var jeg for hurtig til at spørge min svigermor og min mor ..

Min kæreste var chokeret over at jeg havde spurgt dem .. Så vi snakkede om det igennem , og det blev sådan at det ska' kun være os to sammen ..

Der har været misforståelser imellem os .. Og jeg ka' godt se at det ska' være en privat ting , og det er første gang vi ska' ha' et barn ..

Det er jo selvfølgelig forskelligt hvordan man har det fra person til person, jeg føler stadig at det er en privat ting, selvom jeg har min mor med, jeg synes bare det er dejligt at hun gider  ..

Men kan da også godt se hvorfor folk vælger at det kun skal være dem som par, og ingen andre

Anmeld

21. juni 2009

Betina88

SussieOx skriver:

Det er jo selvfølgelig forskelligt hvordan man har det fra person til person, jeg føler stadig at det er en privat ting, selvom jeg har min mor med, jeg synes bare det er dejligt at hun gider  ..

Men kan da også godt se hvorfor folk vælger at det kun skal være dem som par, og ingen andre

Det bedste er at min mor stadig vil gi' vores søn tøj på ..

Min kæreste har det bare sådan at det kun ska' være os to ..

Anmeld

22. juni 2009

sarahb

jeg SKULLE have min mor med, hun betyder alt i verden for min og kunne slet ikke se mig i situationen uden min mor.. Så hun var der og det er jeg så glad for, og så viste jeg ikk hvor meget min mand kunne klare så var hun der i hvert tilfælde hvis han ikke kunne klare det. Men han holdte ud hele vejen igennem.. de 2 ved min side betød hele verden.. Og så var min niece på 16 med fordi hun havde insisteret på at klippe navlestrengen.. og moster sh her kan da ikk sige nej til hendes første niece.. men det gjorde mig intet at hun var der..´
Jeg havde en god fødsel og har kun positivt om den, med undtagelse af saltvands indsp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.