Hvem var med til jeres første fødsel ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2009

Ayasmor

Betina88 skriver:

Det ku' man jo godt gøre .. Hvor ka' man købe sådan noget tøj henne , hvor der står noget på det ?

Inde på nettet er der div. hjemmesider hvor man kan bestille lige hvad man gerne vil have (smækker, bluser etc.), og så bestiller man bare med det "tryk" man vil have.. Du kan google så kommer der en hel masse frem..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2009

LotteGabriella

Betina88 skriver:

Det ku' man jo godt gøre .. Hvor ka' man købe sådan noget tøj henne , hvor der står noget på det ?

der er forskellige internetsider som f.eks. nedenstående, hvor du selv kan vælge hvad der skal stå:
http://lillemille.dk/produkter/13-savlesmaek-med-navn/70-savlesmaek-med-navn-/

og ellers så plejer sådan noget som babysam også at ha' dem

Anmeld

20. juni 2009

Betina88

Ayasmor skriver:

Inde på nettet er der div. hjemmesider hvor man kan bestille lige hvad man gerne vil have (smækker, bluser etc.), og så bestiller man bare med det "tryk" man vil have.. Du kan google så kommer der en hel masse frem..

Ej , hvor fedt ..

Håber ikk' det er for dyrt ..

Anmeld

20. juni 2009

Betina88

LotteGabriella skriver:

der er forskellige internetsider som f.eks. nedenstående, hvor du selv kan vælge hvad der skal stå:
http://lillemille.dk/produkter/13-savlesmaek-med-navn/70-savlesmaek-med-navn-/

og ellers så plejer sådan noget som babysam også at ha' dem

Ja , babysam ku' jeg godt prøve at finde det tøj ..

Anmeld

20. juni 2009

Ayasmor

Betina88 skriver:

Jeg hader at man er datter til ens mor , og at de bli'r sådan over for en ..

Jeg har termin d . 25 / 7 .. Så der er ikk' lang tid til ..

Jeg håber hun kommer sig over det ..

Mon ikke hun gør det.. Som en anden også skrev, så synes jeg at det er en tarvelig måde at reagerer på.. Hun må da kunne forstå at det er noget som du og din kæreste gerne vil have for jer selv..  Uhhh det er jo snart i skal være far og mor.. hehe.. kan du hører hvor min stokke de klaprer

Anmeld

20. juni 2009

Betina88

Ayasmor skriver:

Mon ikke hun gør det.. Som en anden også skrev, så synes jeg at det er en tarvelig måde at reagerer på.. Hun må da kunne forstå at det er noget som du og din kæreste gerne vil have for jer selv..  Uhhh det er jo snart i skal være far og mor.. hehe.. kan du hører hvor min stokke de klaprer

Det er også irriterende at hun ska' regere sådan .. Min kæreste ignorere det fuldstændig ..

Ja , det er det .. jeg ka' heller ikk' vente til at vi har ham i vores arme ..

Anmeld

20. juni 2009

Ayasmor

Betina88 skriver:

Det er også irriterende at hun ska' regere sådan .. Min kæreste ignorere det fuldstændig ..

Ja , det er det .. jeg ka' heller ikk' vente til at vi har ham i vores arme ..

Tror ikke der er så meget at gøre andet end at vende det døve øre til. Hun skal nok blive god igen..

Kan jeg godt forstå.. jeg kunne sagtens stå og fortælle dig hvor fantastisk det er at få sit barn i armene første gang, men det er bare noget der skal opleves..

Anmeld

20. juni 2009

Mormilla

Her var vi kun mig og manden. Vi ville gerne ha den oplevelse for os selv!

Anmeld

20. juni 2009

Betina88

Ayasmor skriver:

Tror ikke der er så meget at gøre andet end at vende det døve øre til. Hun skal nok blive god igen..

Kan jeg godt forstå.. jeg kunne sagtens stå og fortælle dig hvor fantastisk det er at få sit barn i armene første gang, men det er bare noget der skal opleves..

Det blev hun sidst , da hun blev sur på mig ..

Jeg vil gerne tro at det er fantastisk at holde ens barn i armene .. Jeg glæder mig virkelig til at det er vores tur til at holde et lille spædbarn ..

Anmeld

20. juni 2009

Mumto3

Vi havde planlagt en hjemmefødsel, og derfor synes jeg at det var praktisk at min mor var her til at varde op, rydde op osv.  Men det gik bare slet ikke!

Da min mor kom (vi ringede efter hende), så gik fødselen bare fuldstændig i stå. Jeg kunne simpelhen ikke føde med  min mor i huset! Vi var ikke engang i det samme rum, jeg så hende slet ikke,  men bevistheden om at hun var der, gjorde at jeg ikke kunne føde, så det endte med at min mand måtte bede min mor om at gå igen.

Det kom meget bag på mig, at jeg havde det sådan! Jeg har et super godt forhold til min mor og vi er meget tætte. Derudover har min mor i mange år arbejdet på en fødeafdeling, så det er også arbejde hun er vant til. Alligevel kunne jeg slet ikke have hende i den situation. Min mor er altid en kæmpe støtte for mig, men altså ikke under fødslen, der viste det sig ,at det klart var min mand der kunne støtte mig og være der for mig (på en måde som jeg aldrig har oplevet før eller siden!)

-så her duede det atlså ikke med Moar.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.