Hvem var med til jeres første fødsel ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.002 visninger
80 svar
0 synes godt om
20. juni 2009

Betina88

Hejsa ..

Jeg ville lige høre , hvem der var med til jeres første fødsel ..

Jeg kom til at sige til min mor og min svigermor at de måtte komme med til vores første fødsel .. Så snakkede min kæreste og jeg grundigt sammen at det ska' kun være ham der ska' med , for det ka' jeg godt se at det ska' kun være ham ..

Jeg skrev det til min mor og til min svigermor om det .. Min svigermor har ikk' svaret endnu på min besked , men min mor svaret tilbage , og hun skrev at hun blev skuffet , og jeg mente ellers at jeg havde fortalt det til kæresten , men han blev overrasket over at høre det .. Og jeg mente ellers at jeg havde fortalt ham det ..

Jeg sku' aldrig ha' spurgt dem første omgang ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2009

Diana...

Min mand, mor og svigermor og det var jeg meget tilfreds med va glad for at have de nærmeste hos mig og de skal os være med næste gang.

Anmeld

20. juni 2009

1977

Profilbillede for 1977
Her var det kun kæresten der var med. Tænke på om min mor skulle med, men lige det med en fødsel er så en privat ting.

Anmeld

20. juni 2009

A.

en min ex kæreste (ikke far til barnet)

Anmeld

20. juni 2009

Honningblomst

Desværre kun min x...set tilbage ville jeg have valgt at have min mor med...om ikke andet bare til at tage over og støtte når der var brug for det...jeg er så ked af jeg kun har oplevelsen med min x..
Knus Eva-

Anmeld

20. juni 2009

Ayasmor

jeg havde min veninde gennem 13 år med til min fødsel, og hun var bare super... Min mor havde inviteret sig selv med, hvor jeg måtte sige til hende at sådan blev det ikke. Hun blev også meget skuffet og ked af det, men i sidste ende var det mig der skulle føde, og også mig der skulle være tryg ved situationen.. Og det samme vil jeg sige til dig. Husk på at det er DIN fødsel af jeres første barn, og DIG der skal føle dig tryg ved hele situationen. I kunne evt. aftale med dem at de er de første der kommer ind når i ligger der med den lille ny for første gang?... Håber i finder en løsning på det hele

knus s

Anmeld

20. juni 2009

LotteGabriella

Betina88 skriver:

Hejsa ..

Jeg ville lige høre , hvem der var med til jeres første fødsel ..

Jeg kom til at sige til min mor og min svigermor at de måtte komme med til vores første fødsel .. Så snakkede min kæreste og jeg grundigt sammen at det ska' kun være ham der ska' med , for det ka' jeg godt se at det ska' kun være ham ..

Jeg skrev det til min mor og til min svigermor om det .. Min svigermor har ikk' svaret endnu på min besked , men min mor svaret tilbage , og hun skrev at hun blev skuffet , og jeg mente ellers at jeg havde fortalt det til kæresten , men han blev overrasket over at høre det .. Og jeg mente ellers at jeg havde fortalt ham det ..

Jeg sku' aldrig ha' spurgt dem første omgang ..

Må indrømme, at jeg synes en fødsel er noget man deler med sin mand/kæreste og ingen andre (øøh ok og så lige en lægestuderende i mit tilfælde)  Jeg havde og har stadigvæk ikke lyst til at ha' hverken min mor, svigermor, moster eller veninde med til fødslen - men sådan er man jo så forskellige, men havde jeg været alenemor ved fødslen så havde jeg taget min mor og veninde med tror jeg

Anmeld

20. juni 2009

Betina88

Ayasmor skriver:

jeg havde min veninde gennem 13 år med til min fødsel, og hun var bare super... Min mor havde inviteret sig selv med, hvor jeg måtte sige til hende at sådan blev det ikke. Hun blev også meget skuffet og ked af det, men i sidste ende var det mig der skulle føde, og også mig der skulle være tryg ved situationen.. Og det samme vil jeg sige til dig. Husk på at det er DIN fødsel af jeres første barn, og DIG der skal føle dig tryg ved hele situationen. I kunne evt. aftale med dem at de er de første der kommer ind når i ligger der med den lille ny for første gang?... Håber i finder en løsning på det hele

knus s

Det havde jeg vist også sagt til min mor , men det vil hun ikk' .. Nu er hun bare sur på mig og meget skuffet ..

Jeg ku' godt se det fra min kæreste side at det ska' kun være ham der ska' med ..

Anmeld

20. juni 2009

Betina88

LotteGabriella skriver:

Må indrømme, at jeg synes en fødsel er noget man deler med sin mand/kæreste og ingen andre (øøh ok og så lige en lægestuderende i mit tilfælde)  Jeg havde og har stadigvæk ikke lyst til at ha' hverken min mor, svigermor, moster eller veninde med til fødslen - men sådan er man jo så forskellige, men havde jeg været alenemor ved fødslen så havde jeg taget min mor og veninde med tror jeg

Selvfølgelig ska' jordmoder med og de læger der er specilist til fødsler ..

Jeg har også valgt at min kæreste kun ska' med .. Vi snakkede omk det og jeg ku' godt se det til sidst at det er noget privat for to par ..

Selvfølgelig , hvis man var alene , så ska' ens mor med eller far .. Eller hvem som står nær en ..

Anmeld

20. juni 2009

TbCp

Kun min mand. Jeg er meget blufærdig så ville ikke have en masse med.
ja og så jordmoder, læge mv. men der havde jeg jo ikke så megen mulighed for at sige at de ikke måtte være der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.