Hvem var med til jeres første fødsel ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2009

grinbidderen

hej ville lige skrive at da jeg skulle føde skulle faren til vores søn selvføllig med men vi havde osse min mor med fordi hun var med til min nevøs fødsels så skulle hun ikke gå glip af valdemars fødsel men snakkede så med min søster i tlf og hun sagde min mor var tæt på at gå i panik da hun skulle føde så hvis det var ville min søster gerne dukke op og være en støtte for mig så det gjorde hun så.. jeg var lidt ligeglad hvem der var med jeg skulle bare have det overstået så jeg havde min vidunderlige søn i mine arme..   så det var kæreste, moar og min storesøster med...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Begge gange havde jeg kun faren til barnet med. Jeg synes det var en oplevelse som han og jeg skulle have sammen, og kunne ikke finde på at invitere flere med. Det eneste jeg savner lidt er lidt flere billeder under fødslen, og også nogle af min ex og mig med den nyfødte...

Anmeld

20. juni 2009

Stumpen

Min kæreste og skal heller ikke have andre med..

Kan godt forstå at din mor blev skuffet, når du nu havde sagt det, men samtidig håber jeg også at hun hurtig kommer over skuffelsen, så du ikke skal føle dårlig samvittighed (hvis du gør det), for jeg kan sagtens forstå jeres valg..

Anmeld

20. juni 2009

JustAnotherName

Kun mig og pigernes far var tilstede. Synes det skulle være  VORES fælles oplevelse!

Anmeld

20. juni 2009

Lusi

Jeg spurgte min mor ret tidligt i graviditeten om hun ik ville med og hun blev så glad at hun stor tudede og så skulle min mand selvfølgelig også med..
Men spurgte min mor, fordi min mand ik er så glad for blod
(hvem sagde tøsedreng???)
Og ville derfor ik risikere slet ik at have nogle hos mig, hvis han nu pludselig gik i gulvet
MEN endte jo med kejsersnit og måtte så kun have én med ind og det skulle jo selvfølgelig være manden..

Næste gang håber jeg inderligt at få lov, til at føde normalt og så skal min mor altså stadig med..

Anmeld

20. juni 2009

sabi1979

Når jeg skal føde til august, så er det kun min dejlige mand der skal med, der er vi nemlig begge enig om

Anmeld

20. juni 2009

Betina88

Stumpen skriver:

Min kæreste og skal heller ikke have andre med..

Kan godt forstå at din mor blev skuffet, når du nu havde sagt det, men samtidig håber jeg også at hun hurtig kommer over skuffelsen, så du ikke skal føle dårlig samvittighed (hvis du gør det), for jeg kan sagtens forstå jeres valg..

Hun skrev også at jeg ikk' sku' spørge dem først ..

Jo , jo , men jeg troet at jeg havde fortalt det til ham at min mor og svigermor sku' med , men det havde jeg åben bart ikk'.. Så vi snakkede det igennem og jeg fortalte så til min mor at jeg har valgt at hun ska' med alligevel til fødslen , hvor det er kun kæresten der er med derinde .. For det sku' v ære en privat ting .. Og jeg ka' godt forstå ham ..

Anmeld

20. juni 2009

betina21

min mor og min morfar min mors mand og min mand var der

Anmeld

21. juni 2009

Tina2

Første gang havde jeg min mand med og 2. gang min mand + min veninde som er doula, og hende ville vi begge ønsket vi havde haft med ved første fødsel (den var ikke så god, nummer 2 var fantastisk) men kendte hende ikke på det tidspunkt......

Har en veninde som havde kæreste, mor, svigermor og to mostre med- det ku jeg ALDRIG drømme om.... Sikke en forestilling, he he.....

Ved en evt næste gang er det min mand og min veninde igen.....

Anmeld

21. juni 2009

Lullaby

Min mand var med 1 gang. 2 gang var min svigermor også med. Og hold da op en god støtte. Hun spurgte om ting som min mand ikke tænkte på og de begge holdt mig i hånden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.