Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: den skal nok komme
den skal nok komme
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: uhhhh, han har sagt til en af sine venner, at han synes, jeg ser herre god ud
uhhhh, han har sagt til en af sine venner, at han synes, jeg ser herre god ud
NU SKAL DU TAGE DIG SAMMEN HAN ER JO VILD MED DIG
Freyjasmor skriver: Neeeeej, den kan ikke slutte her, den her tråd! Det er jo ligesom at læse en god bog, så kan den ikke slutte midt i spændingen Nej hør nu her.... Det dér har jeg prøvet hundrede gange - han er vild med dig!!!! Og han er garanteret ligeså bange for at sige noget som du er! Go for it!
Neeeeej, den kan ikke slutte her, den her tråd! Det er jo ligesom at læse en god bog, så kan den ikke slutte midt i spændingen Nej hør nu her.... Det dér har jeg prøvet hundrede gange - han er vild med dig!!!! Og han er garanteret ligeså bange for at sige noget som du er! Go for it!
gædde/gitte skriver: har prøvet det 100 gange før!?! hjerteknuser
har prøvet det 100 gange før!?! hjerteknuser
det håber jeg, han er
B&J skriver: NU SKAL DU TAGE DIG SAMMEN HAN ER JO VILD MED DIG
uh.. jeg kom desværre ikke hjem til ham i går.
Anonym skriver: uh.. jeg kom desværre ikke hjem til ham i går.
øv øv øv... håber snart du gør
B&J skriver: øv øv øv... håber snart du gør
det håber jeg også. men føler måske, jeg lidt presser på, med at spørge?
gædde/gitte skriver: HAN ER DA TOTAL VILD MED DIG!!! eller ville han ikke ha fortalt vennerne noget ihhhhhhhhhh!!! upturs tråd!!!jeg venter også på en spændende opdatering!! ps. min mand var glad dengang jeg tog første skridt, for ellers havde han ikke troet han havde en chance og havde givet op....
HAN ER DA TOTAL VILD MED DIG!!! eller ville han ikke ha fortalt vennerne noget ihhhhhhhhhh!!! upturs tråd!!!jeg venter også på en spændende opdatering!! ps. min mand var glad dengang jeg tog første skridt, for ellers havde han ikke troet han havde en chance og havde givet op....
haha, er glad for, du kan lide tråden
men er bare for genert til at tage springet. kender slet ik mig selv mere
da jeg snakkede i telefon med ham, sagde han til sin bofælle og hans venner, at han snakkede med sin kæreste
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128