kan det virkelig passe????!!! :i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

godt du skrev det for nu må du hive tingen ud af ham om han mener det eller ej, for det er jo sødt det er så svært over en sms at bedømme hvad den handen tænker og føler....

og desværre har jeg ikke set det men det har jeg nu

om han mener hvad?

jeg spurgte, om han ikke godt var klar over det. det var han ikke. så skrev jeg "seriøst?! (hans navn), jeg sad og nussede dig i 2½ time åp hånden og maven, lå og holdt om dig, gik arm i arm med dig..." - venter nu på svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

om han mener hvad?

jeg spurgte, om han ikke godt var klar over det. det var han ikke. så skrev jeg "seriøst?! (hans navn), jeg sad og nussede dig i 2½ time åp hånden og maven, lå og holdt om dig, gik arm i arm med dig..." - venter nu på svar.

ja du kan finde ud af om han har de følelser for dig eller ej men mærkeligt han ikke har tænkt over det som du skriver nu.... håber på et godt svar

Anmeld

25. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ja du kan finde ud af om han har de følelser for dig eller ej men mærkeligt han ikke har tænkt over det som du skriver nu.... håber på et godt svar

tror slet ikke, han svarer 

han har ikke følelser for mig, det tror jeg simpelthen ikke på. så havde han nok skrevet det, i stedet for "sødt "

Anmeld

25. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

tror slet ikke, han svarer 

han har ikke følelser for mig, det tror jeg simpelthen ikke på. så havde han nok skrevet det, i stedet for "sødt "

det er godt nok noget skidt håber han svare og det bliver godt, for alle ting har jo været der fra hans side men han tænker nok ikke over det

Anmeld

25. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

det er godt nok noget skidt håber han svare og det bliver godt, for alle ting har jo været der fra hans side men han tænker nok ikke over det

nej, tror desværre ikke, han tænker over det 

puha, denne uge bliver ulidelig. jeg arbejder med ham på tomandshold i denne uge, hvor jeg skal gå op og ned af ham konstant. hvor ulideligt!  hvorfor sagde jeg noget...

Anmeld

25. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

nej, tror desværre ikke, han tænker over det 

puha, denne uge bliver ulidelig. jeg arbejder med ham på tomandshold i denne uge, hvor jeg skal gå op og ned af ham konstant. hvor ulideligt!  hvorfor sagde jeg noget...

fordi ellers vil du bære rundt på den følelse hele livet, og lad som ingen ting når det er så kan være det hele bliver sådan

Anmeld

25. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

fordi ellers vil du bære rundt på den følelse hele livet, og lad som ingen ting når det er så kan være det hele bliver sådan

det må vi håbe.. men hold da op, jeg glæder mig ikke just til imorgen..

Anmeld

25. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

det må vi håbe.. men hold da op, jeg glæder mig ikke just til imorgen..

jeg håber han skriver til dig inden du skal i seng...

Anmeld

25. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg håber han skriver til dig inden du skal i seng...

vi skriver sammen nu

Anmeld

25. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

vi skriver sammen nu

det er godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.